Dobiega końca pierwszy dzień Welcome Festivalu - relacja na żywo (godz. 17.45)

Dobiega końca pierwszy dzień Welcome Festivalu - relacja na żywo (godz. 17.45)

Brief for Poland / Aktualności

Właśnie dobiegła końca ostatnia prelekcja przewidziana na pierwszy dzień Welcome Festivalu. Obejrzeliśmy prezentację Andrzeja Gołosia, dyrektora ds. badań ilościowych z Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia pt.: "Czy i jak realizowane są strategie promocyjne w regionach. „Barometr marki miejsca” edycja I – prezentacja wyników badania realizowanego na zlecenie Brief for Poland".

-

Zdjęcie poniżej: Andrzej Gołoś, dyrektor ds. badań ilościowych z Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia

Andrzej Gołoś, ARC

Wcześniej wysłuchaliśmy wystąpienia Łukasza Gołębiowskiego , dyrektora zarządzającego pionem sprzedaży z Poczty Polskiej, pt.: "Potencjał placówek Poczty Polskiej w małych miastach i ich wpływ na rozwój przedsiębiorczości lokalnej (zdjęcie poniżej).

Łukasz Gołębiowski, Poczta Polska

O "Konsultacjach społecznych na temat funkcjonalności budynku Rotundy i jej najbliższego otoczenia" opowiadał Jarosław Orlikowski, dyrektor zarządzający kierujący pionem wsparcia biznesu w PKO BP (zdjęcie poniżej).

Łukasz Gołębiowski, PKO BP

Łukasz Gołębiowski, PKO BP

Prezentację "ByLOT: Let’s meet in BIT" poprowadziła Agnieszka Kowalkowska, wiceprezes Bydgoskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej (zdjęcie poniżej).

Agnieszka Kowalkowska, Bylot

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.