Dobiega końca pierwszy dzień Welcome Festivalu - relacja na żywo (godz. 17.45)

Dobiega końca pierwszy dzień Welcome Festivalu - relacja na żywo (godz. 17.45)

Brief for Poland / Aktualności

Właśnie dobiegła końca ostatnia prelekcja przewidziana na pierwszy dzień Welcome Festivalu. Obejrzeliśmy prezentację Andrzeja Gołosia, dyrektora ds. badań ilościowych z Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia pt.: "Czy i jak realizowane są strategie promocyjne w regionach. „Barometr marki miejsca” edycja I – prezentacja wyników badania realizowanego na zlecenie Brief for Poland".

-

Zdjęcie poniżej: Andrzej Gołoś, dyrektor ds. badań ilościowych z Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia

Andrzej Gołoś, ARC

Wcześniej wysłuchaliśmy wystąpienia Łukasza Gołębiowskiego , dyrektora zarządzającego pionem sprzedaży z Poczty Polskiej, pt.: "Potencjał placówek Poczty Polskiej w małych miastach i ich wpływ na rozwój przedsiębiorczości lokalnej (zdjęcie poniżej).

Łukasz Gołębiowski, Poczta Polska

O "Konsultacjach społecznych na temat funkcjonalności budynku Rotundy i jej najbliższego otoczenia" opowiadał Jarosław Orlikowski, dyrektor zarządzający kierujący pionem wsparcia biznesu w PKO BP (zdjęcie poniżej).

Łukasz Gołębiowski, PKO BP

Łukasz Gołębiowski, PKO BP

Prezentację "ByLOT: Let’s meet in BIT" poprowadziła Agnieszka Kowalkowska, wiceprezes Bydgoskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej (zdjęcie poniżej).

Agnieszka Kowalkowska, Bylot

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.