Dobiega końca pierwszy dzień Welcome Festivalu - relacja na żywo (godz. 17.45)

Dobiega końca pierwszy dzień Welcome Festivalu - relacja na żywo (godz. 17.45)

Brief for Poland / Aktualności

Właśnie dobiegła końca ostatnia prelekcja przewidziana na pierwszy dzień Welcome Festivalu. Obejrzeliśmy prezentację Andrzeja Gołosia, dyrektora ds. badań ilościowych z Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia pt.: "Czy i jak realizowane są strategie promocyjne w regionach. „Barometr marki miejsca” edycja I – prezentacja wyników badania realizowanego na zlecenie Brief for Poland".

-

Zdjęcie poniżej: Andrzej Gołoś, dyrektor ds. badań ilościowych z Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia

Andrzej Gołoś, ARC

Wcześniej wysłuchaliśmy wystąpienia Łukasza Gołębiowskiego , dyrektora zarządzającego pionem sprzedaży z Poczty Polskiej, pt.: "Potencjał placówek Poczty Polskiej w małych miastach i ich wpływ na rozwój przedsiębiorczości lokalnej (zdjęcie poniżej).

Łukasz Gołębiowski, Poczta Polska

O "Konsultacjach społecznych na temat funkcjonalności budynku Rotundy i jej najbliższego otoczenia" opowiadał Jarosław Orlikowski, dyrektor zarządzający kierujący pionem wsparcia biznesu w PKO BP (zdjęcie poniżej).

Łukasz Gołębiowski, PKO BP

Łukasz Gołębiowski, PKO BP

Prezentację "ByLOT: Let’s meet in BIT" poprowadziła Agnieszka Kowalkowska, wiceprezes Bydgoskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej (zdjęcie poniżej).

Agnieszka Kowalkowska, Bylot

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.