Dobiega końca pierwszy dzień Welcome Festivalu - relacja na żywo (godz. 17.45)

Dobiega końca pierwszy dzień Welcome Festivalu - relacja na żywo (godz. 17.45)

Brief for Poland / Aktualności

Właśnie dobiegła końca ostatnia prelekcja przewidziana na pierwszy dzień Welcome Festivalu. Obejrzeliśmy prezentację Andrzeja Gołosia, dyrektora ds. badań ilościowych z Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia pt.: "Czy i jak realizowane są strategie promocyjne w regionach. „Barometr marki miejsca” edycja I – prezentacja wyników badania realizowanego na zlecenie Brief for Poland".

-

Zdjęcie poniżej: Andrzej Gołoś, dyrektor ds. badań ilościowych z Instytutu Badawczego ARC Rynek i Opinia

Andrzej Gołoś, ARC

Wcześniej wysłuchaliśmy wystąpienia Łukasza Gołębiowskiego , dyrektora zarządzającego pionem sprzedaży z Poczty Polskiej, pt.: "Potencjał placówek Poczty Polskiej w małych miastach i ich wpływ na rozwój przedsiębiorczości lokalnej (zdjęcie poniżej).

Łukasz Gołębiowski, Poczta Polska

O "Konsultacjach społecznych na temat funkcjonalności budynku Rotundy i jej najbliższego otoczenia" opowiadał Jarosław Orlikowski, dyrektor zarządzający kierujący pionem wsparcia biznesu w PKO BP (zdjęcie poniżej).

Łukasz Gołębiowski, PKO BP

Łukasz Gołębiowski, PKO BP

Prezentację "ByLOT: Let’s meet in BIT" poprowadziła Agnieszka Kowalkowska, wiceprezes Bydgoskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej (zdjęcie poniżej).

Agnieszka Kowalkowska, Bylot

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.