10 kroków do aplikacji mobilnej

10 kroków do aplikacji mobilnej

Brief.pl / Wiedza

Agencja interaktywna GoldenSubmarine przygotowała zestawienie tego, o czym należy pamiętać, przygotowując aplikację mobilną.

-

Zespół agencji GoldenSubmarine przygotował zestawienie 10 kroków istotnych przy tworzeniu aplikacji mobilnych. Należą do nich zagadnienia z takich obszarów, jak:

1. Strategia

2. Kreacja

3. UX

4. Grafika

5. Realizacja

6. Testowanie

7. Publikacja

8. Promocja

9. Monitorowanie i rozwój

10. "Do dzieła"

 

Infografika dostępna jest na stronie www.360interactive.pl/infografiki

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.