Welcome Festival 2013 - kolejne prezentacje (godz. 16.47)

Welcome Festival 2013 - kolejne prezentacje (godz. 16.47)

Brief for Poland / Aktualności

Choć program Welcome Festivalu 2013 pełen jest inspirujących prezentacji, to jednak udaje nam się utrzymać dyscyplinę czasową. W tej chwili mamy za sobą m.in. wystąpienie "Innowacyjność i współpraca jako kluczowe czynniki sukcesu w rozwoju współczesnych miast" Marioli Wytrykus z Deloitte Business Consulting. Odbyły się też kolejne prelekcje zaplanowane na pierwszy dzień festiwalu. Poniżej krótka relacja.

-

Kolejne pół godziny należało do Izabeli Grajek-Czabajskiej, zastępcy dyrektora GPNT ds. komunikacji i PR, która opowiadała o Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym i jego wpływie na wizerunek miasta i regionu.

Izabela Grajek-Czabajska, Gdański Park Naukowo-Technologiczny

Około godziny 15.00 rozpoczęła się prezentacja "Pracownie Orange, czyli o współpracy marki globalnej z lokalnymi społecznościami". Firmę Orange reprezentowała Karolina Zaleska, p.o. kierownika wydziału sponsoringu Orange Polska oraz Małgorzata Mochnaczewska, kierownik projektu w tym wydziale.

Pracownie Orange

Godzinę temu zakończyło się też wystąpienie Adama Hajdugi, zastępcy dyrektora WGPiWM z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Zaprezentował on współpracę i wymianę doświadczeń dwóch festiwali - niemieckiego "ExtraSchicht" i śląskiej "Industriady". Na ich przykładzie przedstawiona została budowa marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego w oparciu o dziedzictwo poprzemysłowe. - Miasto poprzemysłowe za jakiś czas będzie tak tajemnicze dla kolejnych pokoleń jak dla nas miasto średniowieczne. (...) Zagłębie Ruhry jest jak wzór metra z Sevres jeśli chodzi o to, jak poradzić sobie z poprzemysłowym dziedzictwem - mówi Hajduga.

Adam Hajduga, Industriada

Industriada

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.