Welcome Festival 2013 - kolejne prezentacje (godz. 16.47)

Welcome Festival 2013 - kolejne prezentacje (godz. 16.47)

Brief for Poland / Aktualności

Choć program Welcome Festivalu 2013 pełen jest inspirujących prezentacji, to jednak udaje nam się utrzymać dyscyplinę czasową. W tej chwili mamy za sobą m.in. wystąpienie "Innowacyjność i współpraca jako kluczowe czynniki sukcesu w rozwoju współczesnych miast" Marioli Wytrykus z Deloitte Business Consulting. Odbyły się też kolejne prelekcje zaplanowane na pierwszy dzień festiwalu. Poniżej krótka relacja.

-

Kolejne pół godziny należało do Izabeli Grajek-Czabajskiej, zastępcy dyrektora GPNT ds. komunikacji i PR, która opowiadała o Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym i jego wpływie na wizerunek miasta i regionu.

Izabela Grajek-Czabajska, Gdański Park Naukowo-Technologiczny

Około godziny 15.00 rozpoczęła się prezentacja "Pracownie Orange, czyli o współpracy marki globalnej z lokalnymi społecznościami". Firmę Orange reprezentowała Karolina Zaleska, p.o. kierownika wydziału sponsoringu Orange Polska oraz Małgorzata Mochnaczewska, kierownik projektu w tym wydziale.

Pracownie Orange

Godzinę temu zakończyło się też wystąpienie Adama Hajdugi, zastępcy dyrektora WGPiWM z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Zaprezentował on współpracę i wymianę doświadczeń dwóch festiwali - niemieckiego "ExtraSchicht" i śląskiej "Industriady". Na ich przykładzie przedstawiona została budowa marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego w oparciu o dziedzictwo poprzemysłowe. - Miasto poprzemysłowe za jakiś czas będzie tak tajemnicze dla kolejnych pokoleń jak dla nas miasto średniowieczne. (...) Zagłębie Ruhry jest jak wzór metra z Sevres jeśli chodzi o to, jak poradzić sobie z poprzemysłowym dziedzictwem - mówi Hajduga.

Adam Hajduga, Industriada

Industriada

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.