Welcome Festival 2013 - kolejne prezentacje (godz. 16.47)

Welcome Festival 2013 - kolejne prezentacje (godz. 16.47)

Brief for Poland / Aktualności

Choć program Welcome Festivalu 2013 pełen jest inspirujących prezentacji, to jednak udaje nam się utrzymać dyscyplinę czasową. W tej chwili mamy za sobą m.in. wystąpienie "Innowacyjność i współpraca jako kluczowe czynniki sukcesu w rozwoju współczesnych miast" Marioli Wytrykus z Deloitte Business Consulting. Odbyły się też kolejne prelekcje zaplanowane na pierwszy dzień festiwalu. Poniżej krótka relacja.

-

Kolejne pół godziny należało do Izabeli Grajek-Czabajskiej, zastępcy dyrektora GPNT ds. komunikacji i PR, która opowiadała o Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym i jego wpływie na wizerunek miasta i regionu.

Izabela Grajek-Czabajska, Gdański Park Naukowo-Technologiczny

Około godziny 15.00 rozpoczęła się prezentacja "Pracownie Orange, czyli o współpracy marki globalnej z lokalnymi społecznościami". Firmę Orange reprezentowała Karolina Zaleska, p.o. kierownika wydziału sponsoringu Orange Polska oraz Małgorzata Mochnaczewska, kierownik projektu w tym wydziale.

Pracownie Orange

Godzinę temu zakończyło się też wystąpienie Adama Hajdugi, zastępcy dyrektora WGPiWM z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Zaprezentował on współpracę i wymianę doświadczeń dwóch festiwali - niemieckiego "ExtraSchicht" i śląskiej "Industriady". Na ich przykładzie przedstawiona została budowa marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego w oparciu o dziedzictwo poprzemysłowe. - Miasto poprzemysłowe za jakiś czas będzie tak tajemnicze dla kolejnych pokoleń jak dla nas miasto średniowieczne. (...) Zagłębie Ruhry jest jak wzór metra z Sevres jeśli chodzi o to, jak poradzić sobie z poprzemysłowym dziedzictwem - mówi Hajduga.

Adam Hajduga, Industriada

Industriada

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.