wp - grudzien 2016

Welcome Festival 2013 - kolejne prezentacje (godz. 16.47)

Welcome Festival 2013 - kolejne prezentacje (godz. 16.47)

Brief for Poland / Aktualności

Choć program Welcome Festivalu 2013 pełen jest inspirujących prezentacji, to jednak udaje nam się utrzymać dyscyplinę czasową. W tej chwili mamy za sobą m.in. wystąpienie "Innowacyjność i współpraca jako kluczowe czynniki sukcesu w rozwoju współczesnych miast" Marioli Wytrykus z Deloitte Business Consulting. Odbyły się też kolejne prelekcje zaplanowane na pierwszy dzień festiwalu. Poniżej krótka relacja.

-

Kolejne pół godziny należało do Izabeli Grajek-Czabajskiej, zastępcy dyrektora GPNT ds. komunikacji i PR, która opowiadała o Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym i jego wpływie na wizerunek miasta i regionu.

Izabela Grajek-Czabajska, Gdański Park Naukowo-Technologiczny

Około godziny 15.00 rozpoczęła się prezentacja "Pracownie Orange, czyli o współpracy marki globalnej z lokalnymi społecznościami". Firmę Orange reprezentowała Karolina Zaleska, p.o. kierownika wydziału sponsoringu Orange Polska oraz Małgorzata Mochnaczewska, kierownik projektu w tym wydziale.

Pracownie Orange

Godzinę temu zakończyło się też wystąpienie Adama Hajdugi, zastępcy dyrektora WGPiWM z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Zaprezentował on współpracę i wymianę doświadczeń dwóch festiwali - niemieckiego "ExtraSchicht" i śląskiej "Industriady". Na ich przykładzie przedstawiona została budowa marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego w oparciu o dziedzictwo poprzemysłowe. - Miasto poprzemysłowe za jakiś czas będzie tak tajemnicze dla kolejnych pokoleń jak dla nas miasto średniowieczne. (...) Zagłębie Ruhry jest jak wzór metra z Sevres jeśli chodzi o to, jak poradzić sobie z poprzemysłowym dziedzictwem - mówi Hajduga.

Adam Hajduga, Industriada

Industriada

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.