Welcome Festival 2013 - kolejne prezentacje (godz. 16.47)

Welcome Festival 2013 - kolejne prezentacje (godz. 16.47)

Brief for Poland / Aktualności

Choć program Welcome Festivalu 2013 pełen jest inspirujących prezentacji, to jednak udaje nam się utrzymać dyscyplinę czasową. W tej chwili mamy za sobą m.in. wystąpienie "Innowacyjność i współpraca jako kluczowe czynniki sukcesu w rozwoju współczesnych miast" Marioli Wytrykus z Deloitte Business Consulting. Odbyły się też kolejne prelekcje zaplanowane na pierwszy dzień festiwalu. Poniżej krótka relacja.

-

Kolejne pół godziny należało do Izabeli Grajek-Czabajskiej, zastępcy dyrektora GPNT ds. komunikacji i PR, która opowiadała o Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym i jego wpływie na wizerunek miasta i regionu.

Izabela Grajek-Czabajska, Gdański Park Naukowo-Technologiczny

Około godziny 15.00 rozpoczęła się prezentacja "Pracownie Orange, czyli o współpracy marki globalnej z lokalnymi społecznościami". Firmę Orange reprezentowała Karolina Zaleska, p.o. kierownika wydziału sponsoringu Orange Polska oraz Małgorzata Mochnaczewska, kierownik projektu w tym wydziale.

Pracownie Orange

Godzinę temu zakończyło się też wystąpienie Adama Hajdugi, zastępcy dyrektora WGPiWM z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Zaprezentował on współpracę i wymianę doświadczeń dwóch festiwali - niemieckiego "ExtraSchicht" i śląskiej "Industriady". Na ich przykładzie przedstawiona została budowa marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego w oparciu o dziedzictwo poprzemysłowe. - Miasto poprzemysłowe za jakiś czas będzie tak tajemnicze dla kolejnych pokoleń jak dla nas miasto średniowieczne. (...) Zagłębie Ruhry jest jak wzór metra z Sevres jeśli chodzi o to, jak poradzić sobie z poprzemysłowym dziedzictwem - mówi Hajduga.

Adam Hajduga, Industriada

Industriada

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.