Welcome Festival 2013 nabiera tempa - relacja na żywo (godz. 14.15)

Brief for Poland / Aktualności

Welcome Festival nabiera tempa. Za sobą mamy już debatę "Po produktach ich poznacie" oraz prezentację "Warszawa i Berlin - kulturowe miejsca mocy". Ta ostatnia przedstawiona została przez dr Marię Schicht, zastępcę dyrektora Biura Promocji, z Urzędu m.st. Warszawy. Dotyczyła ciekawej inicjatywy związanej z przygotowaniem spersonalizowanego produktu turystycznego skierowanego do Japonek w wieku 25-45 lat.

-

Obecnie miasta zaczynają tworzyć produkty regionalne jak najlepiej dopasowane do potrzeb potencjalnych turystów. Przedstawiona została inicjatywa BaltMet Promo realizowana pod hasłem "Live like local" (żyj jak miejscowy). Polegała ona na zaproszeniu do Warszawy i Berlina japońskiej blogerki, której zadaniem było doświadczanie atrakcji miasta "na własnej skórze". Kolejne zadanie polegało na podaniu najciekawszych skojarzeń z danymi miastami, co w efekcie pozwoliło stworzyć atrakcyjną i spersonalizowaną ofertę turystyczną.

Okazało się, że - w przypadku Warszawy - dla Japończyków ciekawe były nie tylko Łazienki czy Muzeum Chopina. Interesująca była wizyta w kościele oraz... dzika rzeka w środku miasta, czyli Wisła ze swoim nieuregulowanym brzegiem. Do atrakcji zaliczono również możliwość jazdy rowerem bez maski ze względu na brak smogu. Podobała się też optymalna wielkość miasta oraz rozmach i rozbudowa.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.