Welcome Festival 2013 nabiera tempa - relacja na żywo (godz. 14.15)

Brief for Poland / Aktualności

Welcome Festival nabiera tempa. Za sobą mamy już debatę "Po produktach ich poznacie" oraz prezentację "Warszawa i Berlin - kulturowe miejsca mocy". Ta ostatnia przedstawiona została przez dr Marię Schicht, zastępcę dyrektora Biura Promocji, z Urzędu m.st. Warszawy. Dotyczyła ciekawej inicjatywy związanej z przygotowaniem spersonalizowanego produktu turystycznego skierowanego do Japonek w wieku 25-45 lat.

-

Obecnie miasta zaczynają tworzyć produkty regionalne jak najlepiej dopasowane do potrzeb potencjalnych turystów. Przedstawiona została inicjatywa BaltMet Promo realizowana pod hasłem "Live like local" (żyj jak miejscowy). Polegała ona na zaproszeniu do Warszawy i Berlina japońskiej blogerki, której zadaniem było doświadczanie atrakcji miasta "na własnej skórze". Kolejne zadanie polegało na podaniu najciekawszych skojarzeń z danymi miastami, co w efekcie pozwoliło stworzyć atrakcyjną i spersonalizowaną ofertę turystyczną.

Okazało się, że - w przypadku Warszawy - dla Japończyków ciekawe były nie tylko Łazienki czy Muzeum Chopina. Interesująca była wizyta w kościele oraz... dzika rzeka w środku miasta, czyli Wisła ze swoim nieuregulowanym brzegiem. Do atrakcji zaliczono również możliwość jazdy rowerem bez maski ze względu na brak smogu. Podobała się też optymalna wielkość miasta oraz rozmach i rozbudowa.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.