Welcome Festival 2013 nabiera tempa - relacja na żywo (godz. 14.15)

Brief for Poland / Aktualności

Welcome Festival nabiera tempa. Za sobą mamy już debatę "Po produktach ich poznacie" oraz prezentację "Warszawa i Berlin - kulturowe miejsca mocy". Ta ostatnia przedstawiona została przez dr Marię Schicht, zastępcę dyrektora Biura Promocji, z Urzędu m.st. Warszawy. Dotyczyła ciekawej inicjatywy związanej z przygotowaniem spersonalizowanego produktu turystycznego skierowanego do Japonek w wieku 25-45 lat.

-

Obecnie miasta zaczynają tworzyć produkty regionalne jak najlepiej dopasowane do potrzeb potencjalnych turystów. Przedstawiona została inicjatywa BaltMet Promo realizowana pod hasłem "Live like local" (żyj jak miejscowy). Polegała ona na zaproszeniu do Warszawy i Berlina japońskiej blogerki, której zadaniem było doświadczanie atrakcji miasta "na własnej skórze". Kolejne zadanie polegało na podaniu najciekawszych skojarzeń z danymi miastami, co w efekcie pozwoliło stworzyć atrakcyjną i spersonalizowaną ofertę turystyczną.

Okazało się, że - w przypadku Warszawy - dla Japończyków ciekawe były nie tylko Łazienki czy Muzeum Chopina. Interesująca była wizyta w kościele oraz... dzika rzeka w środku miasta, czyli Wisła ze swoim nieuregulowanym brzegiem. Do atrakcji zaliczono również możliwość jazdy rowerem bez maski ze względu na brak smogu. Podobała się też optymalna wielkość miasta oraz rozmach i rozbudowa.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?