Welcome Festival 2013 nabiera tempa - relacja na żywo (godz. 14.15)

Brief for Poland / Aktualności

Welcome Festival nabiera tempa. Za sobą mamy już debatę "Po produktach ich poznacie" oraz prezentację "Warszawa i Berlin - kulturowe miejsca mocy". Ta ostatnia przedstawiona została przez dr Marię Schicht, zastępcę dyrektora Biura Promocji, z Urzędu m.st. Warszawy. Dotyczyła ciekawej inicjatywy związanej z przygotowaniem spersonalizowanego produktu turystycznego skierowanego do Japonek w wieku 25-45 lat.

-

Obecnie miasta zaczynają tworzyć produkty regionalne jak najlepiej dopasowane do potrzeb potencjalnych turystów. Przedstawiona została inicjatywa BaltMet Promo realizowana pod hasłem "Live like local" (żyj jak miejscowy). Polegała ona na zaproszeniu do Warszawy i Berlina japońskiej blogerki, której zadaniem było doświadczanie atrakcji miasta "na własnej skórze". Kolejne zadanie polegało na podaniu najciekawszych skojarzeń z danymi miastami, co w efekcie pozwoliło stworzyć atrakcyjną i spersonalizowaną ofertę turystyczną.

Okazało się, że - w przypadku Warszawy - dla Japończyków ciekawe były nie tylko Łazienki czy Muzeum Chopina. Interesująca była wizyta w kościele oraz... dzika rzeka w środku miasta, czyli Wisła ze swoim nieuregulowanym brzegiem. Do atrakcji zaliczono również możliwość jazdy rowerem bez maski ze względu na brak smogu. Podobała się też optymalna wielkość miasta oraz rozmach i rozbudowa.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.