wp - grudzien 2016

Welcome Festival 2013 - relacja na żywo (godz. 11.41)

Welcome Festival 2013 - relacja na żywo (godz. 11.41)

Brief for Poland / Aktualności

Welcome Festival oficjalnie się rozpoczął. Uczestników powitali: Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy, Marcin Herra, prezes PL2012+ i Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief". Wiceprezydent Michał Olszewski wspomniał o tym, że Warszawa to miasto zmian, które wciąż się rozwija i stawia na ścisłą współpracę z biznesem.

-

Grzegorz Kiszluk podkreślił rolę produktów, które budują markę miejsca i tym samym zapowiedział debatę "Po produktach ich poznacie". Marcin Herra przypomniał, że znajdujemy się na Stadionie Narodowym - obiekcie bardzo charakterystycznym dla Warszawy i Polski, który jest w tej chwili najpopularniejszym obiektem w kraju, biorąc pod uwagę liczbę odwiedzających.

Właśnie rozpoczęła się debata "Po produktach ich poznacie. Wpływ firm i produktów na budowę marki miejsc", w której udział wezmą:

- Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji, Urząd m.st. Warszawy

- dr Marta Hereźniak, Uniwersytet Łódzki

- Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy

- Paweł Patkowski, dyrektor marki, mediów i komunikacji, Orange Polska

- Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży, Poczta Polska

- Ryszard Topola, specjalista ds. marketingu, ZOO Wrocław


Welcome Festival

Na zdjęciu (od lewej): Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief", Łukasz Zawadowski, zastępca redaktora naczelnego magazynu "Brief", Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy

Welcome Festival - debata "Po produktach ich poznacie"

Na zdjęciu (od lewej): dr Marta Hereźniak, Uniwersytet Łódzki; Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy; Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji, Urząd m.st. Warszawy; Paweł Patkowski, dyrektor marki mediów i komunikacji, Orange Polska; Ryszard Topola, specjalista ds. marketingu, ZOO Wrocław; Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży, Poczta Polska.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.