Welcome Festival 2013 - relacja na żywo (godz. 11.41)

Welcome Festival 2013 - relacja na żywo (godz. 11.41)

Brief for Poland / Aktualności

Welcome Festival oficjalnie się rozpoczął. Uczestników powitali: Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy, Marcin Herra, prezes PL2012+ i Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief". Wiceprezydent Michał Olszewski wspomniał o tym, że Warszawa to miasto zmian, które wciąż się rozwija i stawia na ścisłą współpracę z biznesem.

-

Grzegorz Kiszluk podkreślił rolę produktów, które budują markę miejsca i tym samym zapowiedział debatę "Po produktach ich poznacie". Marcin Herra przypomniał, że znajdujemy się na Stadionie Narodowym - obiekcie bardzo charakterystycznym dla Warszawy i Polski, który jest w tej chwili najpopularniejszym obiektem w kraju, biorąc pod uwagę liczbę odwiedzających.

Właśnie rozpoczęła się debata "Po produktach ich poznacie. Wpływ firm i produktów na budowę marki miejsc", w której udział wezmą:

- Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji, Urząd m.st. Warszawy

- dr Marta Hereźniak, Uniwersytet Łódzki

- Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy

- Paweł Patkowski, dyrektor marki, mediów i komunikacji, Orange Polska

- Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży, Poczta Polska

- Ryszard Topola, specjalista ds. marketingu, ZOO Wrocław


Welcome Festival

Na zdjęciu (od lewej): Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief", Łukasz Zawadowski, zastępca redaktora naczelnego magazynu "Brief", Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy

Welcome Festival - debata "Po produktach ich poznacie"

Na zdjęciu (od lewej): dr Marta Hereźniak, Uniwersytet Łódzki; Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy; Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji, Urząd m.st. Warszawy; Paweł Patkowski, dyrektor marki mediów i komunikacji, Orange Polska; Ryszard Topola, specjalista ds. marketingu, ZOO Wrocław; Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży, Poczta Polska.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.