Welcome Festival 2013 - relacja na żywo (godz. 11.41)

Welcome Festival 2013 - relacja na żywo (godz. 11.41)

Brief for Poland / Aktualności

Welcome Festival oficjalnie się rozpoczął. Uczestników powitali: Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy, Marcin Herra, prezes PL2012+ i Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief". Wiceprezydent Michał Olszewski wspomniał o tym, że Warszawa to miasto zmian, które wciąż się rozwija i stawia na ścisłą współpracę z biznesem.

-

Grzegorz Kiszluk podkreślił rolę produktów, które budują markę miejsca i tym samym zapowiedział debatę "Po produktach ich poznacie". Marcin Herra przypomniał, że znajdujemy się na Stadionie Narodowym - obiekcie bardzo charakterystycznym dla Warszawy i Polski, który jest w tej chwili najpopularniejszym obiektem w kraju, biorąc pod uwagę liczbę odwiedzających.

Właśnie rozpoczęła się debata "Po produktach ich poznacie. Wpływ firm i produktów na budowę marki miejsc", w której udział wezmą:

- Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji, Urząd m.st. Warszawy

- dr Marta Hereźniak, Uniwersytet Łódzki

- Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy

- Paweł Patkowski, dyrektor marki, mediów i komunikacji, Orange Polska

- Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży, Poczta Polska

- Ryszard Topola, specjalista ds. marketingu, ZOO Wrocław


Welcome Festival

Na zdjęciu (od lewej): Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief", Łukasz Zawadowski, zastępca redaktora naczelnego magazynu "Brief", Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy

Welcome Festival - debata "Po produktach ich poznacie"

Na zdjęciu (od lewej): dr Marta Hereźniak, Uniwersytet Łódzki; Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy; Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji, Urząd m.st. Warszawy; Paweł Patkowski, dyrektor marki mediów i komunikacji, Orange Polska; Ryszard Topola, specjalista ds. marketingu, ZOO Wrocław; Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży, Poczta Polska.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.