Plakat, który wydaje dźwięki

Plakat, który wydaje dźwięki

Brief.pl / Technologie

Być może już wkrótce na rynku pojawią się nowe rodzaje plakatów. Takich, które są czymś więcej niż zwykłym wydrukiem. Oglądanie to za mało - trzeba ich dotknąć, bo tylko wtedy możemy się przekonać, jakie mają możliwości. Trapped in Suburbia - studio projektowe z Holandii, opracowało interaktywny plakat, który odtwarza muzykę - czytamy w serwisie Mashable. W jaki sposób? Pod wpływem dotyku.

-

Innowacyjny plakat pokryty jest specjalną farbą, która potrafi przewodzić prąd. Wystarczy dotknąć dwóch fragmentów pomalowanych nią powierzchni. Ma wtedy płynąć prąd, który następnie jest zamieniany na dźwięk. Więcej szczegółów można zobaczyć w filmie opublikowanym w serwisie Mashable.

Sound poster nie jest jeszcze dostępny w sprzedaży. Jego twórcy chcieliby, aby w przyszłości stał się produktem na pograniczu sztuki i technologii.

Holenderskie studio - Trapped in Suburbia, zapowiada, że pracuje już na kolejnymi rozwiązaniami, które mają łączyć świat designu analogowego i cyfrowego.

Sound Poster, Trapped in Suburbia

Źródło: Mashable

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.