Plakat, który wydaje dźwięki

Plakat, który wydaje dźwięki

Brief.pl / Technologie

Być może już wkrótce na rynku pojawią się nowe rodzaje plakatów. Takich, które są czymś więcej niż zwykłym wydrukiem. Oglądanie to za mało - trzeba ich dotknąć, bo tylko wtedy możemy się przekonać, jakie mają możliwości. Trapped in Suburbia - studio projektowe z Holandii, opracowało interaktywny plakat, który odtwarza muzykę - czytamy w serwisie Mashable. W jaki sposób? Pod wpływem dotyku.

-

Innowacyjny plakat pokryty jest specjalną farbą, która potrafi przewodzić prąd. Wystarczy dotknąć dwóch fragmentów pomalowanych nią powierzchni. Ma wtedy płynąć prąd, który następnie jest zamieniany na dźwięk. Więcej szczegółów można zobaczyć w filmie opublikowanym w serwisie Mashable.

Sound poster nie jest jeszcze dostępny w sprzedaży. Jego twórcy chcieliby, aby w przyszłości stał się produktem na pograniczu sztuki i technologii.

Holenderskie studio - Trapped in Suburbia, zapowiada, że pracuje już na kolejnymi rozwiązaniami, które mają łączyć świat designu analogowego i cyfrowego.

Sound Poster, Trapped in Suburbia

Źródło: Mashable

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.