wp - grudzien 2016

II edycja Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności

II edycja Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności

Brief.pl / Patronaty

26 czerwca w Warszawie odbędzie się II edycja Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności.

-

Blueffect to wydarzenie w całości poświęcone analityce internetowej i optymalizacji działań marketingowych w sieci. W programie znajdują się:

- 13 prelekcji

- 14 ekspertów z Polski, Europy i USA

- 2 ścieżki tematyczne: Ogólna i eCommerce

- ponad 2h sesji networkingowych

- skuteczne, sprawdzone rozwiązania

Zgłoś się, jeżeli chciałbyś:

- podnieść współczynnik konwersji w swoim serwisie, ale wydaje Ci się to niemożliwe, bo „wszystko zostało już zrobione”

- wiedzieć, jakie są realne a nie deklarowane potrzeby eKlienta, gdzie dokładnie powstaje decyzja zakupowa i jak ją rozpoznać

- precyzyjnie określić, które działania e-marketingowe przynoszą konkretne efekty sprzedażowe, aby to właśnie na nich się skupić

- wiedzieć, które mierniki warto aplikować w e-commerce, jak je mierzyć, oceniać i na ich podstawie ustalać cele sprzedażowe oraz jak ominąć popularne pułapki

-mierzyć realny zwrot z inwestycji, by skuteczniej planować kampanie internetowe

- realizujesz sprzedaż za pomocą maila i chciałbyś poznać najnowsze wskaźniki skuteczności e-mail marketingu oraz jak je wykorzystać w codziennej praktyce

- poznać receptę na sukces kampanii performance’owej w social media oraz zasady, którymi należy się kierować przy jej optymalizacji

- podejmować decyzje biznesowe na podstawie konkretnych danych

Dodatkowo:

- podczas Blueffect przeprowadzone zostaną profesjonalne sesje networkingowe, które są wspaniałą okazją do zawarcia nowych znajomości i relacji biznesowych

- eksperci przez cały czas trwania Kongresu są do dyspozycji uczestników, oddając się dyskusji i odpowiadając na indywidualne pytania

- uczestnicy Blueffect jako pierwsi otrzymają najświeższy raport "Web Analytics in Poland Study 2013”

Więcej informacji na: www.blueffect.pl

Do zobaczenia 26 czerwca w Warszawie!

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.