II edycja Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności

II edycja Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności

Brief.pl / Patronaty

26 czerwca w Warszawie odbędzie się II edycja Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności.

-

Blueffect to wydarzenie w całości poświęcone analityce internetowej i optymalizacji działań marketingowych w sieci. W programie znajdują się:

- 13 prelekcji

- 14 ekspertów z Polski, Europy i USA

- 2 ścieżki tematyczne: Ogólna i eCommerce

- ponad 2h sesji networkingowych

- skuteczne, sprawdzone rozwiązania

Zgłoś się, jeżeli chciałbyś:

- podnieść współczynnik konwersji w swoim serwisie, ale wydaje Ci się to niemożliwe, bo „wszystko zostało już zrobione”

- wiedzieć, jakie są realne a nie deklarowane potrzeby eKlienta, gdzie dokładnie powstaje decyzja zakupowa i jak ją rozpoznać

- precyzyjnie określić, które działania e-marketingowe przynoszą konkretne efekty sprzedażowe, aby to właśnie na nich się skupić

- wiedzieć, które mierniki warto aplikować w e-commerce, jak je mierzyć, oceniać i na ich podstawie ustalać cele sprzedażowe oraz jak ominąć popularne pułapki

-mierzyć realny zwrot z inwestycji, by skuteczniej planować kampanie internetowe

- realizujesz sprzedaż za pomocą maila i chciałbyś poznać najnowsze wskaźniki skuteczności e-mail marketingu oraz jak je wykorzystać w codziennej praktyce

- poznać receptę na sukces kampanii performance’owej w social media oraz zasady, którymi należy się kierować przy jej optymalizacji

- podejmować decyzje biznesowe na podstawie konkretnych danych

Dodatkowo:

- podczas Blueffect przeprowadzone zostaną profesjonalne sesje networkingowe, które są wspaniałą okazją do zawarcia nowych znajomości i relacji biznesowych

- eksperci przez cały czas trwania Kongresu są do dyspozycji uczestników, oddając się dyskusji i odpowiadając na indywidualne pytania

- uczestnicy Blueffect jako pierwsi otrzymają najświeższy raport "Web Analytics in Poland Study 2013”

Więcej informacji na: www.blueffect.pl

Do zobaczenia 26 czerwca w Warszawie!

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.