II edycja Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności

II edycja Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności

Brief.pl / Patronaty

26 czerwca w Warszawie odbędzie się II edycja Ogólnopolskiego Kongresu Efektywności.

-

Blueffect to wydarzenie w całości poświęcone analityce internetowej i optymalizacji działań marketingowych w sieci. W programie znajdują się:

- 13 prelekcji

- 14 ekspertów z Polski, Europy i USA

- 2 ścieżki tematyczne: Ogólna i eCommerce

- ponad 2h sesji networkingowych

- skuteczne, sprawdzone rozwiązania

Zgłoś się, jeżeli chciałbyś:

- podnieść współczynnik konwersji w swoim serwisie, ale wydaje Ci się to niemożliwe, bo „wszystko zostało już zrobione”

- wiedzieć, jakie są realne a nie deklarowane potrzeby eKlienta, gdzie dokładnie powstaje decyzja zakupowa i jak ją rozpoznać

- precyzyjnie określić, które działania e-marketingowe przynoszą konkretne efekty sprzedażowe, aby to właśnie na nich się skupić

- wiedzieć, które mierniki warto aplikować w e-commerce, jak je mierzyć, oceniać i na ich podstawie ustalać cele sprzedażowe oraz jak ominąć popularne pułapki

-mierzyć realny zwrot z inwestycji, by skuteczniej planować kampanie internetowe

- realizujesz sprzedaż za pomocą maila i chciałbyś poznać najnowsze wskaźniki skuteczności e-mail marketingu oraz jak je wykorzystać w codziennej praktyce

- poznać receptę na sukces kampanii performance’owej w social media oraz zasady, którymi należy się kierować przy jej optymalizacji

- podejmować decyzje biznesowe na podstawie konkretnych danych

Dodatkowo:

- podczas Blueffect przeprowadzone zostaną profesjonalne sesje networkingowe, które są wspaniałą okazją do zawarcia nowych znajomości i relacji biznesowych

- eksperci przez cały czas trwania Kongresu są do dyspozycji uczestników, oddając się dyskusji i odpowiadając na indywidualne pytania

- uczestnicy Blueffect jako pierwsi otrzymają najświeższy raport "Web Analytics in Poland Study 2013”

Więcej informacji na: www.blueffect.pl

Do zobaczenia 26 czerwca w Warszawie!

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.