Awans w Viacom International Media Networks Northern Europe

Awans w Viacom International Media Networks Northern Europe

Brief.pl / Ludzie

15 sierpnia br. Willem Schelling obejmie stanowisko chief operating officera w strukturze Viacom International Media Networks (VIMN). Będzie z Berlina nadzorował finanse oraz strategiczne operacje biznesowe dla regionu Europy Północnej.

-

W strukturze VIMN podlegać mu będą biura z pionu CFO, w tym business & legal affairs, strategy & business development, HR, research & insights, interactive, media & technology services oraz corporate communications. Bezpośrednim przełożonym Willema Schellinga będzie Dan Ligtvoet, executive vice president, managing director VIMN Northern Europe.

Schelling dołączył VIMN w styczniu 2000 roku jako channel launch director. Od tego czasu piastował wiele stanowisk w europejskich i międzynarodowych strukturach VIMN, ostatnio jako senior vice president, VIMN brand management & operations w centrali VIMN International w Nowym Jorku.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup kids and family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), youth and music (MTV,VH1, MTV Live HD) oraz entertainment (Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!), kanał Viva i witryny internetowe.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.