Awans w Viacom International Media Networks Northern Europe

Awans w Viacom International Media Networks Northern Europe

Brief.pl / Ludzie

15 sierpnia br. Willem Schelling obejmie stanowisko chief operating officera w strukturze Viacom International Media Networks (VIMN). Będzie z Berlina nadzorował finanse oraz strategiczne operacje biznesowe dla regionu Europy Północnej.

-

W strukturze VIMN podlegać mu będą biura z pionu CFO, w tym business & legal affairs, strategy & business development, HR, research & insights, interactive, media & technology services oraz corporate communications. Bezpośrednim przełożonym Willema Schellinga będzie Dan Ligtvoet, executive vice president, managing director VIMN Northern Europe.

Schelling dołączył VIMN w styczniu 2000 roku jako channel launch director. Od tego czasu piastował wiele stanowisk w europejskich i międzynarodowych strukturach VIMN, ostatnio jako senior vice president, VIMN brand management & operations w centrali VIMN International w Nowym Jorku.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup kids and family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), youth and music (MTV,VH1, MTV Live HD) oraz entertainment (Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!), kanał Viva i witryny internetowe.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.