Awans w Viacom International Media Networks Northern Europe

Awans w Viacom International Media Networks Northern Europe

Brief.pl / Ludzie

15 sierpnia br. Willem Schelling obejmie stanowisko chief operating officera w strukturze Viacom International Media Networks (VIMN). Będzie z Berlina nadzorował finanse oraz strategiczne operacje biznesowe dla regionu Europy Północnej.

-

W strukturze VIMN podlegać mu będą biura z pionu CFO, w tym business & legal affairs, strategy & business development, HR, research & insights, interactive, media & technology services oraz corporate communications. Bezpośrednim przełożonym Willema Schellinga będzie Dan Ligtvoet, executive vice president, managing director VIMN Northern Europe.

Schelling dołączył VIMN w styczniu 2000 roku jako channel launch director. Od tego czasu piastował wiele stanowisk w europejskich i międzynarodowych strukturach VIMN, ostatnio jako senior vice president, VIMN brand management & operations w centrali VIMN International w Nowym Jorku.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne grup kids and family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), youth and music (MTV,VH1, MTV Live HD) oraz entertainment (Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!), kanał Viva i witryny internetowe.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.