Nowe władze IAA Polska

Nowe władze IAA Polska

Brief.pl / Ludzie

Jacek Olechowski, prezes spółki Mediacap, został powołany na prezesa polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA kadencji 2013-2015.

-

Funkcje wiceprezesów objęli Katarzyna Borucka (dyrektor ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec) oraz Aleksander Śmigielski (dyrektor ds. mediów na Europę Środkową i Wschodnią w Unilever).

 

Członkami zarządu zostali:

  • Katarzyna Sudbury (wspólnik i prezes zarządu Ambient Polska),
  • Marcin Gudowicz (dyrektor biura reklamy Telewizji Polskiej oraz
  • Tomasz Werpachowski (skarbnik).


Nowym przewodniczącym rady nadzorczej został Paweł Kowalewski (prezes zarządu Communications Unlimited). Jej członkami zostali zaś Lech Kaczon (prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej) i Bohdan Pawłowicz (prezes PBS Business Solutions).


Sądem koleżeńskim nowej kadencji będzie kierował Janusz Kurek (dyrektor Agencji Reklamy OKAY Radia Katowice) a jego członkami zostali Krzysztof Gmyrek (dyrektor pionu strategii i rozwoju mediów miejskich w Business Consulting) i Krzysztof Ziomek (współwłaściciel agencji OrangeBlue).


- Wierzę, że nowy Zarząd przywróci IAA jej rolę w debacie publicznej, na temat wagi i roli polskiego przemysłu marketingowego. Naszym celem będzie przede wszystkim reprezentowanie tego środowiska w relacjach z pozostałymi uczestnikami życia społecznego i gospodarczego: administracją publiczną, samorządami, akademią i mediami – stwierdził Jacek Olechowski.

:: ::

IAA (International Advertising Association) to istniejąca od 75 lat i działająca w 76 krajach organizacja, która
reprezentuje wspólne działania reklamodawców, agencji reklamowych oraz mediów. Polski oddział istnieje od 1993 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.