Nowe władze IAA Polska

Nowe władze IAA Polska

Brief.pl / Ludzie

Jacek Olechowski, prezes spółki Mediacap, został powołany na prezesa polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA kadencji 2013-2015.

-

Funkcje wiceprezesów objęli Katarzyna Borucka (dyrektor ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec) oraz Aleksander Śmigielski (dyrektor ds. mediów na Europę Środkową i Wschodnią w Unilever).

 

Członkami zarządu zostali:

  • Katarzyna Sudbury (wspólnik i prezes zarządu Ambient Polska),
  • Marcin Gudowicz (dyrektor biura reklamy Telewizji Polskiej oraz
  • Tomasz Werpachowski (skarbnik).


Nowym przewodniczącym rady nadzorczej został Paweł Kowalewski (prezes zarządu Communications Unlimited). Jej członkami zostali zaś Lech Kaczon (prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej) i Bohdan Pawłowicz (prezes PBS Business Solutions).


Sądem koleżeńskim nowej kadencji będzie kierował Janusz Kurek (dyrektor Agencji Reklamy OKAY Radia Katowice) a jego członkami zostali Krzysztof Gmyrek (dyrektor pionu strategii i rozwoju mediów miejskich w Business Consulting) i Krzysztof Ziomek (współwłaściciel agencji OrangeBlue).


- Wierzę, że nowy Zarząd przywróci IAA jej rolę w debacie publicznej, na temat wagi i roli polskiego przemysłu marketingowego. Naszym celem będzie przede wszystkim reprezentowanie tego środowiska w relacjach z pozostałymi uczestnikami życia społecznego i gospodarczego: administracją publiczną, samorządami, akademią i mediami – stwierdził Jacek Olechowski.

:: ::

IAA (International Advertising Association) to istniejąca od 75 lat i działająca w 76 krajach organizacja, która
reprezentuje wspólne działania reklamodawców, agencji reklamowych oraz mediów. Polski oddział istnieje od 1993 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.