Nowe władze IAA Polska

Nowe władze IAA Polska

Brief.pl / Ludzie

Jacek Olechowski, prezes spółki Mediacap, został powołany na prezesa polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA kadencji 2013-2015.

-

Funkcje wiceprezesów objęli Katarzyna Borucka (dyrektor ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec) oraz Aleksander Śmigielski (dyrektor ds. mediów na Europę Środkową i Wschodnią w Unilever).

 

Członkami zarządu zostali:

  • Katarzyna Sudbury (wspólnik i prezes zarządu Ambient Polska),
  • Marcin Gudowicz (dyrektor biura reklamy Telewizji Polskiej oraz
  • Tomasz Werpachowski (skarbnik).


Nowym przewodniczącym rady nadzorczej został Paweł Kowalewski (prezes zarządu Communications Unlimited). Jej członkami zostali zaś Lech Kaczon (prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej) i Bohdan Pawłowicz (prezes PBS Business Solutions).


Sądem koleżeńskim nowej kadencji będzie kierował Janusz Kurek (dyrektor Agencji Reklamy OKAY Radia Katowice) a jego członkami zostali Krzysztof Gmyrek (dyrektor pionu strategii i rozwoju mediów miejskich w Business Consulting) i Krzysztof Ziomek (współwłaściciel agencji OrangeBlue).


- Wierzę, że nowy Zarząd przywróci IAA jej rolę w debacie publicznej, na temat wagi i roli polskiego przemysłu marketingowego. Naszym celem będzie przede wszystkim reprezentowanie tego środowiska w relacjach z pozostałymi uczestnikami życia społecznego i gospodarczego: administracją publiczną, samorządami, akademią i mediami – stwierdził Jacek Olechowski.

:: ::

IAA (International Advertising Association) to istniejąca od 75 lat i działająca w 76 krajach organizacja, która
reprezentuje wspólne działania reklamodawców, agencji reklamowych oraz mediów. Polski oddział istnieje od 1993 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.