wp - grudzien 2016

Nowe władze IAA Polska

Nowe władze IAA Polska

Brief.pl / Ludzie

Jacek Olechowski, prezes spółki Mediacap, został powołany na prezesa polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA kadencji 2013-2015.

-

Funkcje wiceprezesów objęli Katarzyna Borucka (dyrektor ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec) oraz Aleksander Śmigielski (dyrektor ds. mediów na Europę Środkową i Wschodnią w Unilever).

 

Członkami zarządu zostali:

  • Katarzyna Sudbury (wspólnik i prezes zarządu Ambient Polska),
  • Marcin Gudowicz (dyrektor biura reklamy Telewizji Polskiej oraz
  • Tomasz Werpachowski (skarbnik).


Nowym przewodniczącym rady nadzorczej został Paweł Kowalewski (prezes zarządu Communications Unlimited). Jej członkami zostali zaś Lech Kaczon (prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej) i Bohdan Pawłowicz (prezes PBS Business Solutions).


Sądem koleżeńskim nowej kadencji będzie kierował Janusz Kurek (dyrektor Agencji Reklamy OKAY Radia Katowice) a jego członkami zostali Krzysztof Gmyrek (dyrektor pionu strategii i rozwoju mediów miejskich w Business Consulting) i Krzysztof Ziomek (współwłaściciel agencji OrangeBlue).


- Wierzę, że nowy Zarząd przywróci IAA jej rolę w debacie publicznej, na temat wagi i roli polskiego przemysłu marketingowego. Naszym celem będzie przede wszystkim reprezentowanie tego środowiska w relacjach z pozostałymi uczestnikami życia społecznego i gospodarczego: administracją publiczną, samorządami, akademią i mediami – stwierdził Jacek Olechowski.

:: ::

IAA (International Advertising Association) to istniejąca od 75 lat i działająca w 76 krajach organizacja, która
reprezentuje wspólne działania reklamodawców, agencji reklamowych oraz mediów. Polski oddział istnieje od 1993 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.