Maciej Trojanowicz w agencji Vacaloca

Maciej Trojanowicz w agencji Vacaloca

Brief.pl / Ludzie

Do Vacaloca dołączył kolejny buzz marketing manager, Maciej Trojanowicz, który był wcześniej związany z Mediami Regionalnymi jako dziennikarz, community i social media manager.

-

Trojanowicz prowadzi również własnego bloga www.troyann.pl, na którym  porusza tematy związane z social media oraz technologią. W agencji zasilił zespół odpowiedzialny za komunikację w mediach społecznościowych i współpracę z blogosferą.

Agencja Vacaloca, do której dołączył Trojanowicz, od początku swojego istnienia, czyli od 2009 roku zajmuje się marketingiem internetowym, a jednym z jej głównych działów jest ponad dziesięcioosobowy zespół marketerów i content designerów odpowiedzialnych za komunikację w mediach społecznościowych, w tym  programy ambasadorskie w blogosferze.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?