Maciej Trojanowicz w agencji Vacaloca

Maciej Trojanowicz w agencji Vacaloca

Brief.pl / Ludzie

Do Vacaloca dołączył kolejny buzz marketing manager, Maciej Trojanowicz, który był wcześniej związany z Mediami Regionalnymi jako dziennikarz, community i social media manager.

-

Trojanowicz prowadzi również własnego bloga www.troyann.pl, na którym  porusza tematy związane z social media oraz technologią. W agencji zasilił zespół odpowiedzialny za komunikację w mediach społecznościowych i współpracę z blogosferą.

Agencja Vacaloca, do której dołączył Trojanowicz, od początku swojego istnienia, czyli od 2009 roku zajmuje się marketingiem internetowym, a jednym z jej głównych działów jest ponad dziesięcioosobowy zespół marketerów i content designerów odpowiedzialnych za komunikację w mediach społecznościowych, w tym  programy ambasadorskie w blogosferze.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.