Polski startup pośród najlepszych w Europie

Polski startup pośród najlepszych w Europie

Brief.pl / Aktualności

Serwis Booklikes.pl założony przez Joannę Grzelak – Piaskowską i Dawida Piaskowskiego, którzy znaleźli się w tegorocznym rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu”, dołączył do grona 12 najlepszych startupów w Europie w ramach inicjatywy Microsoft BizSpark European Summit 2013.

-

4 lipca br. wszyscy z 12 finalistów wybranych spośród setek zgłoszeń będą mieli możliwość zaprezentowania swoich innowacyjnych projektów w Berlinie przed międzynarodowym jury i dziesiątkami najważniejszych inwestorów na naszym kontynencie. Wówczas bowiem odbędzie się 9. edycja Microsoft BizSpark European Summit – wydarzenia promującego startupy.

Wśród tegorocznych finalistów znalazł się serwis Booklikes.com, który powstał z myślą o miłośnikach literatury. Jego użytkownicy mogą dzielić się swoimi przemyśleniami, opiniami i udostępnianymi recenzjami dzięki rozwiniętej sieci społecznościowej oraz możliwościom tworzenia indywidulanych stron z blogami. Ponadto każdy może tworzyć swoje wirtualne księgozbiory, a także widzieć przeczytane książki na osi czasu. Ten innowacyjny mix platformy blogowej, serwisu społecznościowego oraz internetowego katalogu książek daje nowe możliwości dzielenia się swoją pasją każdemu wielbicielowi literatury. Potwierdzają to liczby - w ciągu 8. miesięcy poprzedzających premierę serwis przyciągnął 8 tys. bloggerów z różnych zakątków świata. Obecnie zaś jest ich już ponad 12 tys.

Booklikes.com to jeden z 8 startupów w Polsce, który bierze udział w naszym ekskluzywnym programie BizSpark Plus. Program ma na celu pomoc debiutującym firmom w obszarze nowych technologii i jak widać na przykładzie sukcesu Booklikes sprawdza się doskonale. Bycie wybranym jako jeden z najważniejszych start-upów w Europie to ogromne wyróżnienie i szansa na dalszy rozwój – mówi Krzysztof Folek z polskiego oddziału firmy Microsoft, który w ramach inicjatywy BizSpark firma Microsoft udostępnia bezpłatnie młodym firmom swoje oprogramowanie, a także zapewnia im wsparcie technologiczne, marketingowe oraz biznesowe.

:: ::

Ranking 50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu” dostępny jest w naszym serwisie oraz lutowym wydaniu "Briefu".

 

50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu”

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.