Polski startup pośród najlepszych w Europie

Polski startup pośród najlepszych w Europie

Brief.pl / Aktualności

Serwis Booklikes.pl założony przez Joannę Grzelak – Piaskowską i Dawida Piaskowskiego, którzy znaleźli się w tegorocznym rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu”, dołączył do grona 12 najlepszych startupów w Europie w ramach inicjatywy Microsoft BizSpark European Summit 2013.

-

4 lipca br. wszyscy z 12 finalistów wybranych spośród setek zgłoszeń będą mieli możliwość zaprezentowania swoich innowacyjnych projektów w Berlinie przed międzynarodowym jury i dziesiątkami najważniejszych inwestorów na naszym kontynencie. Wówczas bowiem odbędzie się 9. edycja Microsoft BizSpark European Summit – wydarzenia promującego startupy.

Wśród tegorocznych finalistów znalazł się serwis Booklikes.com, który powstał z myślą o miłośnikach literatury. Jego użytkownicy mogą dzielić się swoimi przemyśleniami, opiniami i udostępnianymi recenzjami dzięki rozwiniętej sieci społecznościowej oraz możliwościom tworzenia indywidulanych stron z blogami. Ponadto każdy może tworzyć swoje wirtualne księgozbiory, a także widzieć przeczytane książki na osi czasu. Ten innowacyjny mix platformy blogowej, serwisu społecznościowego oraz internetowego katalogu książek daje nowe możliwości dzielenia się swoją pasją każdemu wielbicielowi literatury. Potwierdzają to liczby - w ciągu 8. miesięcy poprzedzających premierę serwis przyciągnął 8 tys. bloggerów z różnych zakątków świata. Obecnie zaś jest ich już ponad 12 tys.

Booklikes.com to jeden z 8 startupów w Polsce, który bierze udział w naszym ekskluzywnym programie BizSpark Plus. Program ma na celu pomoc debiutującym firmom w obszarze nowych technologii i jak widać na przykładzie sukcesu Booklikes sprawdza się doskonale. Bycie wybranym jako jeden z najważniejszych start-upów w Europie to ogromne wyróżnienie i szansa na dalszy rozwój – mówi Krzysztof Folek z polskiego oddziału firmy Microsoft, który w ramach inicjatywy BizSpark firma Microsoft udostępnia bezpłatnie młodym firmom swoje oprogramowanie, a także zapewnia im wsparcie technologiczne, marketingowe oraz biznesowe.

:: ::

Ranking 50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu” dostępny jest w naszym serwisie oraz lutowym wydaniu "Briefu".

 

50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu”

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.