Steve Van Andel szefem Amerykańskiej Izby Handlowej

Steve Van Andel szefem Amerykańskiej Izby Handlowej

Brief.pl / Ludzie

Rada dyrektorów Amerykańskiej Izby Handlowej wybrała nowego prezesa. Został nim Steve Van Andel, przewodniczący zarządu firmy Amway.

-

Nowy prezes zapowiedział, że w trakcie swojej rocznej kadencji podejmie działania mające na celu promowanie rozszerzenia agendy handlowej.

- Steve reprezentuje sobą ducha przedsiębiorczości, czyli wartość którą Izba Handlowa stara się chronić i rozwijać – mówi Thomas J. Donohue, dyrektor generalny Amerykańskiej Izby Handlowej.

Jako przewodniczący zarządu Amway, Steve Van Andel jest odpowiedzialny za zarządzanie działaniami firmy. Zanim w 1995 roku objął stanowisko przewodniczącego zarządu Amway, pełnił obowiązki wiceprzewodniczącego firmy do spraw operacji biznesowych w Ameryce Północnej i Południowej, a także wiceprzewodniczącego do spraw marketingu.

Van Andel sprawował już funkcję prezesa Amerykańskiej Izby Handlowej w latach 2001-2002, a następnie piastował stanowisko przewodniczącego Komitetu Wykonawczego Izby. Będzie on równocześnie kontynuował swoją pracę w roli wiceprzewodniczącego Amerykańsko-Koreańskiej Rady Biznesowej, a jako prezes rady dyrektorów Amerykańskiej Izby Handlowej podejmie wysiłki na rzecz rozwijania agendy handlowej.

:: ::

Amerykańska Izba Handlowa jest największą na świecie organizacją reprezentującą interesy ponad 3 mln firm o różnej wielkości, ze wszystkich branż i regionów, jak również stowarzyszeń izb handlowych i przemysłu.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.