Steve Van Andel szefem Amerykańskiej Izby Handlowej

Steve Van Andel szefem Amerykańskiej Izby Handlowej

Brief.pl / Ludzie

Rada dyrektorów Amerykańskiej Izby Handlowej wybrała nowego prezesa. Został nim Steve Van Andel, przewodniczący zarządu firmy Amway.

-

Nowy prezes zapowiedział, że w trakcie swojej rocznej kadencji podejmie działania mające na celu promowanie rozszerzenia agendy handlowej.

- Steve reprezentuje sobą ducha przedsiębiorczości, czyli wartość którą Izba Handlowa stara się chronić i rozwijać – mówi Thomas J. Donohue, dyrektor generalny Amerykańskiej Izby Handlowej.

Jako przewodniczący zarządu Amway, Steve Van Andel jest odpowiedzialny za zarządzanie działaniami firmy. Zanim w 1995 roku objął stanowisko przewodniczącego zarządu Amway, pełnił obowiązki wiceprzewodniczącego firmy do spraw operacji biznesowych w Ameryce Północnej i Południowej, a także wiceprzewodniczącego do spraw marketingu.

Van Andel sprawował już funkcję prezesa Amerykańskiej Izby Handlowej w latach 2001-2002, a następnie piastował stanowisko przewodniczącego Komitetu Wykonawczego Izby. Będzie on równocześnie kontynuował swoją pracę w roli wiceprzewodniczącego Amerykańsko-Koreańskiej Rady Biznesowej, a jako prezes rady dyrektorów Amerykańskiej Izby Handlowej podejmie wysiłki na rzecz rozwijania agendy handlowej.

:: ::

Amerykańska Izba Handlowa jest największą na świecie organizacją reprezentującą interesy ponad 3 mln firm o różnej wielkości, ze wszystkich branż i regionów, jak również stowarzyszeń izb handlowych i przemysłu.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.