Facebook i Samsung pracują nad smartfonem?

Facebook i Samsung pracują nad smartfonem?

Brief.pl / Technologie

Mark Zuckerberg gościł ostatnio w Korei Południowej, co podgrzało spekulacje odnośnie współpracy Facebooka z Samsungiem nad nowym przyjaznym FB smartfonem.

-

Serwis Mashable zauważa, że w kwietniu, kiedy udostępniono Facebook Home - Samsung był jedną z pierwszych firm, która zintegrowała to rozwiązanie ze swoim smartfonem Galaxy S4.

Zuckerberg może być zainteresowany współpracą z Samsungiem w zakresie stworzenia urządzenia, które byłoby Facebook-friendly. Z kolei lokalna gazeta "The Korea Herald" zauważa, że ambicje Samsunga idą znacznie dalej i taki telefon nie niesie ze sobą realnych korzyści z punktu widzenia giganta elektroniki.

Zuckerberg miał też odbyć 30-minutową rozmowę z prezydent Korei Południowej - Park Geun-hye, o której wiadomo, że ma rodzinne powiązania z Samsungiem. Mashable podaje, że w trakcie wizyty w Korei Południowej, Zuckerberg nie spotkał się z LG Electronics, choć firma ta ma także siedzibę w Seulu.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.