Facebook i Samsung pracują nad smartfonem?

Facebook i Samsung pracują nad smartfonem?

Brief.pl / Technologie

Mark Zuckerberg gościł ostatnio w Korei Południowej, co podgrzało spekulacje odnośnie współpracy Facebooka z Samsungiem nad nowym przyjaznym FB smartfonem.

-

Serwis Mashable zauważa, że w kwietniu, kiedy udostępniono Facebook Home - Samsung był jedną z pierwszych firm, która zintegrowała to rozwiązanie ze swoim smartfonem Galaxy S4.

Zuckerberg może być zainteresowany współpracą z Samsungiem w zakresie stworzenia urządzenia, które byłoby Facebook-friendly. Z kolei lokalna gazeta "The Korea Herald" zauważa, że ambicje Samsunga idą znacznie dalej i taki telefon nie niesie ze sobą realnych korzyści z punktu widzenia giganta elektroniki.

Zuckerberg miał też odbyć 30-minutową rozmowę z prezydent Korei Południowej - Park Geun-hye, o której wiadomo, że ma rodzinne powiązania z Samsungiem. Mashable podaje, że w trakcie wizyty w Korei Południowej, Zuckerberg nie spotkał się z LG Electronics, choć firma ta ma także siedzibę w Seulu.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.