Ministerstwo Środowiska edukuje

Ministerstwo Środowiska edukuje

Brief.pl / Aktualności

1 lipca br. wejdą w życie nowe przepisy dotyczące segregacji śmieci. W ramach kampanii prowadzonej przez Ministerstwo Środowiska powstał serwis www.naszesmieci.pl. Prowadzone są także działania informacyjne – m.in. na profilu Facebook.com/MinSrodowiska i na YouTube.

-

Celem kampanii, która potrwa do 4 lipca br., jest przybliżenie informacji dotyczących „ustawy śmieciowej” oraz rozwiązań stosowanych w innych państwach.

Za planowanie oraz zakup mediów, przygotowanie i placement artykułów sponsorowanych, a także działania e-PR odpowiada agencja K2 Media, która przygotuje również treści na stronę www.naszesmieci.pli działania promujące kampanię informacyjną na Facebooku.

W ramach umowy zostaną przeprowadzone również działania SEO. Za ich realizację odpowiada K2 Search. Agencja przeprowadzi m.in. audyt strony Nasze Śmieci, wdroży zmiany, jak również przeprowadzi kampanię Adwords.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.