Ministerstwo Środowiska edukuje

Ministerstwo Środowiska edukuje

Brief.pl / Aktualności

1 lipca br. wejdą w życie nowe przepisy dotyczące segregacji śmieci. W ramach kampanii prowadzonej przez Ministerstwo Środowiska powstał serwis www.naszesmieci.pl. Prowadzone są także działania informacyjne – m.in. na profilu Facebook.com/MinSrodowiska i na YouTube.

-

Celem kampanii, która potrwa do 4 lipca br., jest przybliżenie informacji dotyczących „ustawy śmieciowej” oraz rozwiązań stosowanych w innych państwach.

Za planowanie oraz zakup mediów, przygotowanie i placement artykułów sponsorowanych, a także działania e-PR odpowiada agencja K2 Media, która przygotuje również treści na stronę www.naszesmieci.pli działania promujące kampanię informacyjną na Facebooku.

W ramach umowy zostaną przeprowadzone również działania SEO. Za ich realizację odpowiada K2 Search. Agencja przeprowadzi m.in. audyt strony Nasze Śmieci, wdroży zmiany, jak również przeprowadzi kampanię Adwords.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.