wp - grudzien 2016

Ministerstwo Środowiska edukuje

Ministerstwo Środowiska edukuje

Brief.pl / Aktualności

1 lipca br. wejdą w życie nowe przepisy dotyczące segregacji śmieci. W ramach kampanii prowadzonej przez Ministerstwo Środowiska powstał serwis www.naszesmieci.pl. Prowadzone są także działania informacyjne – m.in. na profilu Facebook.com/MinSrodowiska i na YouTube.

-

Celem kampanii, która potrwa do 4 lipca br., jest przybliżenie informacji dotyczących „ustawy śmieciowej” oraz rozwiązań stosowanych w innych państwach.

Za planowanie oraz zakup mediów, przygotowanie i placement artykułów sponsorowanych, a także działania e-PR odpowiada agencja K2 Media, która przygotuje również treści na stronę www.naszesmieci.pli działania promujące kampanię informacyjną na Facebooku.

W ramach umowy zostaną przeprowadzone również działania SEO. Za ich realizację odpowiada K2 Search. Agencja przeprowadzi m.in. audyt strony Nasze Śmieci, wdroży zmiany, jak również przeprowadzi kampanię Adwords.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.