Zachodniopomorskie zmienia się w Pomorze Zachodnie

Zachodniopomorskie zmienia się w Pomorze Zachodnie

Brief for Poland / Aktualności

Zaktualizowana w tym roku strategia marki województwa zachodniopomorskiego zmienia trzy podstawowe założenia: grupę użytkowników, logo oraz nazwę marki.

-

W odróżnieniu od dotychczas obowiązującej koncepcji pozycjonowania nowa strategia uwzględnia również inwestorów jako najważniejszych użytkowników marki. Na poziomie leksykalnym powrócono do nazwy zwyczajowej regionu, czyli Pomorza Zachodniego. Jak wykazały badania, nowa nazwa marki jest łatwiejsza do zapamiętania, pozwala na dosłowne tłumaczenie i ułatwia lokalizację regionu na mapie.

Idea odświeżonej marki ma sprowadzać się do "Naturalnego rozwoju", który odczytany być może jako rozwój zrównoważony, oczekiwany i bazujący na walorach środowiska naturalnego. W duchu nowej koncepcji pozycjonowania marki zbudowane zostało nowe logo i nowy system identyfikacji wizualnej bazujący na symbolu tzw. „okejki”. Zgodnie z ideą ewolucji i naturalnego rozwoju nowy znak powstał w wyniku transformacji starego logo zachowując lekko zmodyfikowaną dominantę kolorystyczną.

Całość prac analitycznych, strategicznych i projektowych zrealizował Dom Marki Max von Jastrov. Łączny koszt całego przedsięwzięcia to 239.000 zł brutto. Pozostałe dwie oferty w przetargu przedstawiły: Brand Nature Access (oferta wysokości 780 000 zł brutto) oraz Konsorcjum synergia – Czarny Tulipan Konrad Weglewski (oferta wysokości 584 865 zł brutto).

Przeczytaj także: Zachodniopomorskie pokazało nowe logo

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.