Facebook ma kolejny milion reklamodawców

Facebook ma kolejny milion reklamodawców

Brief.pl / Technologie

Facebook ogłosił, że o jeden milion wzrosła liczba reklamodawców, definiowanych jako aktywnych w ciągu ostatnich 28 dni. Wskazuje to na rosnącą rolę serwisu w strategiach marketingowych - zarówno mniejszych, jak i większych firm.

-

- Facebook umożliwia firmom różnej wielkości komunikację na skalę, która nie była wcześniej możliwa. To niezwykłe, że ponad miliard ludzi jest połączonych za pośrednictwem jednej platformy. A to dopiero początek - mówi przedstawicielka FB - Carolyn Everson, VP global marketing solutions, która gościła w Polsce w zeszłym tygodniu.

Poniżej prezentujemy wybrane dane dotyczące europejskiego rynku reklamy na Facebooku: 

- 1,2 mld połączeń między użytkownikami a małymi firmami w UE (do 1 kwietnia 2013 roku) 

- W ciągu tygodnia 270 mln użytkowników odwiedziło strony małych firm na Facebooku (średnia dla tygodnia z okresu 1 marca - 28 marca 2013) 

- W ciągu tygodnia użytkownicy zostawili 8 mln komentarzy na stronach małych firm na Facebooku (średnia dla tygodnia z okresu 1 marca - 28 marca 2013) 

- 61% aktywnych użytkowników Facebooka* w UE jest połączonych ze stronami małych firm na Facebooku (dane z 31 marca 2013) 

Carolyn Everson uważa, że Facebook sprawi, że świat będzie bardziej otwarty i lepiej połączony. - A dla reklamodawców i specjalistów od marketingu wartość naszej propozycji jest prosta: Facebook to miejsce, gdzie są ludzie, którzy są dla nas ważni, miejsce, gdzie każdego dnia i bez względu na to, gdzie się znajdują, odkrywają, co jest dla nich ważne - dodaje. - Specjaliści od marketingu pracujący dla firm różnej wielkości i reprezentujących różne branże określają, co jest ważne dla 1,1 miliarda naszych użytkowników, a nasi pracownicy współpracują z różnymi typami firm, by zapewnić, że ich najważniejsze komunikaty i wartości są eksponowane we właściwy sposób - wyjaśnia Everson. 

* użytkownicy aktywni w ciągu ostatnich 28 dni

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.