Facebook ma kolejny milion reklamodawców

Facebook ma kolejny milion reklamodawców

Brief.pl / Technologie

Facebook ogłosił, że o jeden milion wzrosła liczba reklamodawców, definiowanych jako aktywnych w ciągu ostatnich 28 dni. Wskazuje to na rosnącą rolę serwisu w strategiach marketingowych - zarówno mniejszych, jak i większych firm.

-

- Facebook umożliwia firmom różnej wielkości komunikację na skalę, która nie była wcześniej możliwa. To niezwykłe, że ponad miliard ludzi jest połączonych za pośrednictwem jednej platformy. A to dopiero początek - mówi przedstawicielka FB - Carolyn Everson, VP global marketing solutions, która gościła w Polsce w zeszłym tygodniu.

Poniżej prezentujemy wybrane dane dotyczące europejskiego rynku reklamy na Facebooku: 

- 1,2 mld połączeń między użytkownikami a małymi firmami w UE (do 1 kwietnia 2013 roku) 

- W ciągu tygodnia 270 mln użytkowników odwiedziło strony małych firm na Facebooku (średnia dla tygodnia z okresu 1 marca - 28 marca 2013) 

- W ciągu tygodnia użytkownicy zostawili 8 mln komentarzy na stronach małych firm na Facebooku (średnia dla tygodnia z okresu 1 marca - 28 marca 2013) 

- 61% aktywnych użytkowników Facebooka* w UE jest połączonych ze stronami małych firm na Facebooku (dane z 31 marca 2013) 

Carolyn Everson uważa, że Facebook sprawi, że świat będzie bardziej otwarty i lepiej połączony. - A dla reklamodawców i specjalistów od marketingu wartość naszej propozycji jest prosta: Facebook to miejsce, gdzie są ludzie, którzy są dla nas ważni, miejsce, gdzie każdego dnia i bez względu na to, gdzie się znajdują, odkrywają, co jest dla nich ważne - dodaje. - Specjaliści od marketingu pracujący dla firm różnej wielkości i reprezentujących różne branże określają, co jest ważne dla 1,1 miliarda naszych użytkowników, a nasi pracownicy współpracują z różnymi typami firm, by zapewnić, że ich najważniejsze komunikaty i wartości są eksponowane we właściwy sposób - wyjaśnia Everson. 

* użytkownicy aktywni w ciągu ostatnich 28 dni

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.