wp - grudzien 2016

Gdańsk dziękuje Hiszpanom za Euro 2012

Brief for Poland / Aktualności

Na jednej ze stacji madryckiego metra Hiszpanie mogą oglądać zdjęcia z polskich rozgrywek ubiegłorocznego Euro 2012. Jest to forma podziękowania tamtejszym kibicom za ich wizytę w Polsce.

-

Wystawa na stacji metra Intercambiador de Moncloa w Madrycie prezentuje 21 zdjęć z turnieju Euro 2012 rozgrywanego w Gdańsku. Jest podziękowaniem kibicom hiszpańskim za wspólną zabawę w duchu fair play podczas ubiegłorocznych, czerwcowych Mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbywały się w Polsce i na Ukrainie.

Wystwę, którą można oglądać do 15 lipca, zorganiował Instytut Polski w Madrycie we współpracy z Ambasadą RP w Hiszpanii, Biurem Prezydenta Gdańska ds. Promocji Miasta, Królewską Federacją Piłki Nożnej oraz Consorcio de Transportes de Madrid.

Dzięki lokalizacji, na jednym z największych węzłów komunikacyjnych, organizatorzy szacują, że wystawę może obejrzeć nawet ok. 200 tys. osób dziennie. Dodatkowo na 380 ekranach pojawi się spot reklamowy miasta Gdańska „Gracias España¨, będący podziękowaniem dla kibiców z Hiszpanii.

Podczas Euro 2012 Gdańsk odwiedziło ponad 300 tys. kibiców. Miasto otrzymało od zagranicznych gości bardzo dobre oceny za atmosferę, organizację turnieju, transport miejski i wsparcie wolontariuszy.

Źródło: www.msz.gov.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.