Gdańsk dziękuje Hiszpanom za Euro 2012

Brief for Poland / Aktualności

Na jednej ze stacji madryckiego metra Hiszpanie mogą oglądać zdjęcia z polskich rozgrywek ubiegłorocznego Euro 2012. Jest to forma podziękowania tamtejszym kibicom za ich wizytę w Polsce.

-

Wystawa na stacji metra Intercambiador de Moncloa w Madrycie prezentuje 21 zdjęć z turnieju Euro 2012 rozgrywanego w Gdańsku. Jest podziękowaniem kibicom hiszpańskim za wspólną zabawę w duchu fair play podczas ubiegłorocznych, czerwcowych Mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbywały się w Polsce i na Ukrainie.

Wystwę, którą można oglądać do 15 lipca, zorganiował Instytut Polski w Madrycie we współpracy z Ambasadą RP w Hiszpanii, Biurem Prezydenta Gdańska ds. Promocji Miasta, Królewską Federacją Piłki Nożnej oraz Consorcio de Transportes de Madrid.

Dzięki lokalizacji, na jednym z największych węzłów komunikacyjnych, organizatorzy szacują, że wystawę może obejrzeć nawet ok. 200 tys. osób dziennie. Dodatkowo na 380 ekranach pojawi się spot reklamowy miasta Gdańska „Gracias España¨, będący podziękowaniem dla kibiców z Hiszpanii.

Podczas Euro 2012 Gdańsk odwiedziło ponad 300 tys. kibiców. Miasto otrzymało od zagranicznych gości bardzo dobre oceny za atmosferę, organizację turnieju, transport miejski i wsparcie wolontariuszy.

Źródło: www.msz.gov.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.