Gdańsk dziękuje Hiszpanom za Euro 2012

Brief for Poland / Aktualności

Na jednej ze stacji madryckiego metra Hiszpanie mogą oglądać zdjęcia z polskich rozgrywek ubiegłorocznego Euro 2012. Jest to forma podziękowania tamtejszym kibicom za ich wizytę w Polsce.

-

Wystawa na stacji metra Intercambiador de Moncloa w Madrycie prezentuje 21 zdjęć z turnieju Euro 2012 rozgrywanego w Gdańsku. Jest podziękowaniem kibicom hiszpańskim za wspólną zabawę w duchu fair play podczas ubiegłorocznych, czerwcowych Mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbywały się w Polsce i na Ukrainie.

Wystwę, którą można oglądać do 15 lipca, zorganiował Instytut Polski w Madrycie we współpracy z Ambasadą RP w Hiszpanii, Biurem Prezydenta Gdańska ds. Promocji Miasta, Królewską Federacją Piłki Nożnej oraz Consorcio de Transportes de Madrid.

Dzięki lokalizacji, na jednym z największych węzłów komunikacyjnych, organizatorzy szacują, że wystawę może obejrzeć nawet ok. 200 tys. osób dziennie. Dodatkowo na 380 ekranach pojawi się spot reklamowy miasta Gdańska „Gracias España¨, będący podziękowaniem dla kibiców z Hiszpanii.

Podczas Euro 2012 Gdańsk odwiedziło ponad 300 tys. kibiców. Miasto otrzymało od zagranicznych gości bardzo dobre oceny za atmosferę, organizację turnieju, transport miejski i wsparcie wolontariuszy.

Źródło: www.msz.gov.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.