Gdańsk dziękuje Hiszpanom za Euro 2012

Brief for Poland / Aktualności

Na jednej ze stacji madryckiego metra Hiszpanie mogą oglądać zdjęcia z polskich rozgrywek ubiegłorocznego Euro 2012. Jest to forma podziękowania tamtejszym kibicom za ich wizytę w Polsce.

-

Wystawa na stacji metra Intercambiador de Moncloa w Madrycie prezentuje 21 zdjęć z turnieju Euro 2012 rozgrywanego w Gdańsku. Jest podziękowaniem kibicom hiszpańskim za wspólną zabawę w duchu fair play podczas ubiegłorocznych, czerwcowych Mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbywały się w Polsce i na Ukrainie.

Wystwę, którą można oglądać do 15 lipca, zorganiował Instytut Polski w Madrycie we współpracy z Ambasadą RP w Hiszpanii, Biurem Prezydenta Gdańska ds. Promocji Miasta, Królewską Federacją Piłki Nożnej oraz Consorcio de Transportes de Madrid.

Dzięki lokalizacji, na jednym z największych węzłów komunikacyjnych, organizatorzy szacują, że wystawę może obejrzeć nawet ok. 200 tys. osób dziennie. Dodatkowo na 380 ekranach pojawi się spot reklamowy miasta Gdańska „Gracias España¨, będący podziękowaniem dla kibiców z Hiszpanii.

Podczas Euro 2012 Gdańsk odwiedziło ponad 300 tys. kibiców. Miasto otrzymało od zagranicznych gości bardzo dobre oceny za atmosferę, organizację turnieju, transport miejski i wsparcie wolontariuszy.

Źródło: www.msz.gov.pl

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.