Potrzebowski nowym dyrektorem zarządzającym Equinox Polska

Potrzebowski nowym dyrektorem zarządzającym Equinox Polska

Brief.pl / Ludzie

Maciej Malec przekazuje funkcję dyrektora zarządzającego w domu mediowym Equinox Polska i rozpoczyna własną działalność. Dotychczasowe kompetencje w obszarze zarządzania spółką przejmie Jakub Potrzebowski, dotychczas pełniący obowiązki CEO.

-

Malec jako ekspert zewnętrzny
 Zmiana planów nie oznacza jednak całkowitego zakończenia współpracy Malca z domem mediowym. Będzie on współpracował z Equinox Polska jako ekspert zewnętrzny, głównie w obszarach doradztwa strategicznego dla klientów domu mediowego.
 
Decyzja Malca o odejściu z domu mediowego jest związana m.in. z planami rozwoju własnych inicjatyw marketingowych, opartych w głównej mierze o nowoczesne technologie. - To naturalny etap mojej kariery po 15 latach spędzonych na kierowniczych stanowiskach w strukturach domów mediowych – zderzyć dotychczasowe doświadczenia z wyzwaniami zmieniającej się dynamicznie rzeczywistości – podkreśla Maciej Malec.
 
Potrzebowski wzmocni zespół operacyjnie
Jakub Potrzebowski, przejmując bieżące obowiązki kierowania firmą skoncentruje się na rozwoju nowych kanałów komunikacji, pełnej integracji działu digital w ramach zespołów oraz eksperckiego wsparcia klientów Equinox.
 
Przejęcie obowiązków dyrektora zarządzającego przez Jakuba Potrzebowskiego jest realizacją zapowiedzi sprzed roku. Potrzebowski planował zwiększyć swoje zaangażowanie w Equinox Polska zarówno na poziomie operacyjnym jak i właścicielskim.  
 
W ocenie Potrzebowskiego rynek niezależnych domów mediowych ma dziś duży potencjał rozwoju, przy założeniu, że oferowane usługi będą najwyższej jakości. - Wiem, że istnieje bardzo liczna grupa klientów, którzy obok niezbędnej efektywności kosztowej oczekują najwyższej próby partnerstwa strategicznego, pełnego rozumienia ich biznesu oraz obsługi precyzyjnie dopasowanej do specyfiki ich działalności. Do tych klientów skierowana będzie oferta Equinox Polska" - mówi Potrzebowski.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?