Potrzebowski nowym dyrektorem zarządzającym Equinox Polska

Potrzebowski nowym dyrektorem zarządzającym Equinox Polska

Brief.pl / Ludzie

Maciej Malec przekazuje funkcję dyrektora zarządzającego w domu mediowym Equinox Polska i rozpoczyna własną działalność. Dotychczasowe kompetencje w obszarze zarządzania spółką przejmie Jakub Potrzebowski, dotychczas pełniący obowiązki CEO.

-

Malec jako ekspert zewnętrzny
 Zmiana planów nie oznacza jednak całkowitego zakończenia współpracy Malca z domem mediowym. Będzie on współpracował z Equinox Polska jako ekspert zewnętrzny, głównie w obszarach doradztwa strategicznego dla klientów domu mediowego.
 
Decyzja Malca o odejściu z domu mediowego jest związana m.in. z planami rozwoju własnych inicjatyw marketingowych, opartych w głównej mierze o nowoczesne technologie. - To naturalny etap mojej kariery po 15 latach spędzonych na kierowniczych stanowiskach w strukturach domów mediowych – zderzyć dotychczasowe doświadczenia z wyzwaniami zmieniającej się dynamicznie rzeczywistości – podkreśla Maciej Malec.
 
Potrzebowski wzmocni zespół operacyjnie
Jakub Potrzebowski, przejmując bieżące obowiązki kierowania firmą skoncentruje się na rozwoju nowych kanałów komunikacji, pełnej integracji działu digital w ramach zespołów oraz eksperckiego wsparcia klientów Equinox.
 
Przejęcie obowiązków dyrektora zarządzającego przez Jakuba Potrzebowskiego jest realizacją zapowiedzi sprzed roku. Potrzebowski planował zwiększyć swoje zaangażowanie w Equinox Polska zarówno na poziomie operacyjnym jak i właścicielskim.  
 
W ocenie Potrzebowskiego rynek niezależnych domów mediowych ma dziś duży potencjał rozwoju, przy założeniu, że oferowane usługi będą najwyższej jakości. - Wiem, że istnieje bardzo liczna grupa klientów, którzy obok niezbędnej efektywności kosztowej oczekują najwyższej próby partnerstwa strategicznego, pełnego rozumienia ich biznesu oraz obsługi precyzyjnie dopasowanej do specyfiki ich działalności. Do tych klientów skierowana będzie oferta Equinox Polska" - mówi Potrzebowski.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.