Potrzebowski nowym dyrektorem zarządzającym Equinox Polska

Potrzebowski nowym dyrektorem zarządzającym Equinox Polska

Brief.pl / Ludzie

Maciej Malec przekazuje funkcję dyrektora zarządzającego w domu mediowym Equinox Polska i rozpoczyna własną działalność. Dotychczasowe kompetencje w obszarze zarządzania spółką przejmie Jakub Potrzebowski, dotychczas pełniący obowiązki CEO.

-

Malec jako ekspert zewnętrzny
 Zmiana planów nie oznacza jednak całkowitego zakończenia współpracy Malca z domem mediowym. Będzie on współpracował z Equinox Polska jako ekspert zewnętrzny, głównie w obszarach doradztwa strategicznego dla klientów domu mediowego.
 
Decyzja Malca o odejściu z domu mediowego jest związana m.in. z planami rozwoju własnych inicjatyw marketingowych, opartych w głównej mierze o nowoczesne technologie. - To naturalny etap mojej kariery po 15 latach spędzonych na kierowniczych stanowiskach w strukturach domów mediowych – zderzyć dotychczasowe doświadczenia z wyzwaniami zmieniającej się dynamicznie rzeczywistości – podkreśla Maciej Malec.
 
Potrzebowski wzmocni zespół operacyjnie
Jakub Potrzebowski, przejmując bieżące obowiązki kierowania firmą skoncentruje się na rozwoju nowych kanałów komunikacji, pełnej integracji działu digital w ramach zespołów oraz eksperckiego wsparcia klientów Equinox.
 
Przejęcie obowiązków dyrektora zarządzającego przez Jakuba Potrzebowskiego jest realizacją zapowiedzi sprzed roku. Potrzebowski planował zwiększyć swoje zaangażowanie w Equinox Polska zarówno na poziomie operacyjnym jak i właścicielskim.  
 
W ocenie Potrzebowskiego rynek niezależnych domów mediowych ma dziś duży potencjał rozwoju, przy założeniu, że oferowane usługi będą najwyższej jakości. - Wiem, że istnieje bardzo liczna grupa klientów, którzy obok niezbędnej efektywności kosztowej oczekują najwyższej próby partnerstwa strategicznego, pełnego rozumienia ich biznesu oraz obsługi precyzyjnie dopasowanej do specyfiki ich działalności. Do tych klientów skierowana będzie oferta Equinox Polska" - mówi Potrzebowski.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.