Potrzebowski nowym dyrektorem zarządzającym Equinox Polska

Potrzebowski nowym dyrektorem zarządzającym Equinox Polska

Brief.pl / Ludzie

Maciej Malec przekazuje funkcję dyrektora zarządzającego w domu mediowym Equinox Polska i rozpoczyna własną działalność. Dotychczasowe kompetencje w obszarze zarządzania spółką przejmie Jakub Potrzebowski, dotychczas pełniący obowiązki CEO.

-

Malec jako ekspert zewnętrzny
 Zmiana planów nie oznacza jednak całkowitego zakończenia współpracy Malca z domem mediowym. Będzie on współpracował z Equinox Polska jako ekspert zewnętrzny, głównie w obszarach doradztwa strategicznego dla klientów domu mediowego.
 
Decyzja Malca o odejściu z domu mediowego jest związana m.in. z planami rozwoju własnych inicjatyw marketingowych, opartych w głównej mierze o nowoczesne technologie. - To naturalny etap mojej kariery po 15 latach spędzonych na kierowniczych stanowiskach w strukturach domów mediowych – zderzyć dotychczasowe doświadczenia z wyzwaniami zmieniającej się dynamicznie rzeczywistości – podkreśla Maciej Malec.
 
Potrzebowski wzmocni zespół operacyjnie
Jakub Potrzebowski, przejmując bieżące obowiązki kierowania firmą skoncentruje się na rozwoju nowych kanałów komunikacji, pełnej integracji działu digital w ramach zespołów oraz eksperckiego wsparcia klientów Equinox.
 
Przejęcie obowiązków dyrektora zarządzającego przez Jakuba Potrzebowskiego jest realizacją zapowiedzi sprzed roku. Potrzebowski planował zwiększyć swoje zaangażowanie w Equinox Polska zarówno na poziomie operacyjnym jak i właścicielskim.  
 
W ocenie Potrzebowskiego rynek niezależnych domów mediowych ma dziś duży potencjał rozwoju, przy założeniu, że oferowane usługi będą najwyższej jakości. - Wiem, że istnieje bardzo liczna grupa klientów, którzy obok niezbędnej efektywności kosztowej oczekują najwyższej próby partnerstwa strategicznego, pełnego rozumienia ich biznesu oraz obsługi precyzyjnie dopasowanej do specyfiki ich działalności. Do tych klientów skierowana będzie oferta Equinox Polska" - mówi Potrzebowski.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.