Potrzebowski nowym dyrektorem zarządzającym Equinox Polska

Potrzebowski nowym dyrektorem zarządzającym Equinox Polska

Brief.pl / Ludzie

Maciej Malec przekazuje funkcję dyrektora zarządzającego w domu mediowym Equinox Polska i rozpoczyna własną działalność. Dotychczasowe kompetencje w obszarze zarządzania spółką przejmie Jakub Potrzebowski, dotychczas pełniący obowiązki CEO.

-

Malec jako ekspert zewnętrzny
 Zmiana planów nie oznacza jednak całkowitego zakończenia współpracy Malca z domem mediowym. Będzie on współpracował z Equinox Polska jako ekspert zewnętrzny, głównie w obszarach doradztwa strategicznego dla klientów domu mediowego.
 
Decyzja Malca o odejściu z domu mediowego jest związana m.in. z planami rozwoju własnych inicjatyw marketingowych, opartych w głównej mierze o nowoczesne technologie. - To naturalny etap mojej kariery po 15 latach spędzonych na kierowniczych stanowiskach w strukturach domów mediowych – zderzyć dotychczasowe doświadczenia z wyzwaniami zmieniającej się dynamicznie rzeczywistości – podkreśla Maciej Malec.
 
Potrzebowski wzmocni zespół operacyjnie
Jakub Potrzebowski, przejmując bieżące obowiązki kierowania firmą skoncentruje się na rozwoju nowych kanałów komunikacji, pełnej integracji działu digital w ramach zespołów oraz eksperckiego wsparcia klientów Equinox.
 
Przejęcie obowiązków dyrektora zarządzającego przez Jakuba Potrzebowskiego jest realizacją zapowiedzi sprzed roku. Potrzebowski planował zwiększyć swoje zaangażowanie w Equinox Polska zarówno na poziomie operacyjnym jak i właścicielskim.  
 
W ocenie Potrzebowskiego rynek niezależnych domów mediowych ma dziś duży potencjał rozwoju, przy założeniu, że oferowane usługi będą najwyższej jakości. - Wiem, że istnieje bardzo liczna grupa klientów, którzy obok niezbędnej efektywności kosztowej oczekują najwyższej próby partnerstwa strategicznego, pełnego rozumienia ich biznesu oraz obsługi precyzyjnie dopasowanej do specyfiki ich działalności. Do tych klientów skierowana będzie oferta Equinox Polska" - mówi Potrzebowski.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.