Oprawa muzyczna Welcome Festivalu 2013

Oprawa muzyczna Welcome Festivalu 2013

Brief for Poland / Aktualności

W poprzednim tygodniu zaprezentowaliśmy sylwetkę artysty rzeźbiarza - Rafała Frankiewicza, który właśnie ukończył prace nad statuetką Trójkąta Efektywności Briefu. Dzisiaj chcemy przedstawić innego artystę zaangażowanego w przygotowania do Welcome Festivalu. Mowa o Marcinie Pukaluku - kompozytorze, performerze i producencie muzycznym, który pracuje nad oprawą muzyczną imprezy.

-

- Komponując myślę o emocjach słuchającego. Moja narracja muzyczna biegnie przez całą paletę nastrojów, które odwołują się do jego przeżyć i doświadczeń życiowych. Euforia splata się tu z melancholią a pogodne, spokojne momenty z ognistymi, drapieżnymi rytmami - mówi Marcin Pukaluk o swojej pracy.

Pukaluk tworzy muzykę do filmów, reklam oraz zajmuje się oprawą muzyczną dużych gal i eventów. Prowadzi regularną działalność koncertową. Jako pasjonat filmu niemego, odwiedza polskie kina studyjne, grając seanse z muzyką na żywo. Z racji swego muzykologicznego wykształcenia, łączy elementy klasyki z ambient folkiem i muzyką rozrywkową.

Tworzy muzykę różnorodną. Obok sentymentalnych, słowiańskich melodii odnaleźć tu można monumentalne brzmienia orkiestrowe, a obok utworów rockowych - miękkie, przestrzenne brzmienia elektroniczne.

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu, który z Marcinem Pukalukiem przeprowadził Grzegorz Kiszluk

Wywiad z muzykiem ukazał się też w druku w magazynie "Brief" - Nr 4 (162)/2013

Więcej informacji o Welcome Festivalu 2013: http://welcomefestival.pl

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.