Oprawa muzyczna Welcome Festivalu 2013

Oprawa muzyczna Welcome Festivalu 2013

Brief for Poland / Aktualności

W poprzednim tygodniu zaprezentowaliśmy sylwetkę artysty rzeźbiarza - Rafała Frankiewicza, który właśnie ukończył prace nad statuetką Trójkąta Efektywności Briefu. Dzisiaj chcemy przedstawić innego artystę zaangażowanego w przygotowania do Welcome Festivalu. Mowa o Marcinie Pukaluku - kompozytorze, performerze i producencie muzycznym, który pracuje nad oprawą muzyczną imprezy.

-

- Komponując myślę o emocjach słuchającego. Moja narracja muzyczna biegnie przez całą paletę nastrojów, które odwołują się do jego przeżyć i doświadczeń życiowych. Euforia splata się tu z melancholią a pogodne, spokojne momenty z ognistymi, drapieżnymi rytmami - mówi Marcin Pukaluk o swojej pracy.

Pukaluk tworzy muzykę do filmów, reklam oraz zajmuje się oprawą muzyczną dużych gal i eventów. Prowadzi regularną działalność koncertową. Jako pasjonat filmu niemego, odwiedza polskie kina studyjne, grając seanse z muzyką na żywo. Z racji swego muzykologicznego wykształcenia, łączy elementy klasyki z ambient folkiem i muzyką rozrywkową.

Tworzy muzykę różnorodną. Obok sentymentalnych, słowiańskich melodii odnaleźć tu można monumentalne brzmienia orkiestrowe, a obok utworów rockowych - miękkie, przestrzenne brzmienia elektroniczne.

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu, który z Marcinem Pukalukiem przeprowadził Grzegorz Kiszluk

Wywiad z muzykiem ukazał się też w druku w magazynie "Brief" - Nr 4 (162)/2013

Więcej informacji o Welcome Festivalu 2013: http://welcomefestival.pl

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.