Satysfakcja klienta kluczowa w sektorze finansowym

Satysfakcja klienta kluczowa w sektorze finansowym

Brief.pl / Wiedza

Wyniki badania „Corporate Values Index 2013” wskazują, że satysfakcja klienta, uczciwość oraz innowacyjność są najważniejszymi wartościami korporacyjnymi dla firm sektora finansowego.

-

„Corporate Values Index” to publikowany co trzy lata raport opracowywany przez międzynarodową sieć zrzeszająca agencje PR – ECCO International Communications Network, której której przedstawicielem w Polsce jest On Board PR. Wyniki raportu dają odpowiedź na pytanie, jakimi wartościami kierują się organizacje, planując strategie zarządzania i działania marketingowe. Pokazują również zmiany zachodzące na tym polu na przestrzeni ostatnich lat w różnych krajach, branżach i w przedsiębiorstwach różnej wielkości.

 Wyniki tegorocznej edycji badani wskazują, że firmy sektora finansowego najczęściej odwołują się do takich wartości, jak:

 

 Istotnym trendem, jaki można zaobserwować w odniesieniu do definiowania wartości korporacyjnych w branży finansowej, jest to, że coraz częściej przedsiębiorstwa podkreślają rolę fundamentalnych wartości ekonomicznych takich, jak konkurencyjność, wzrost i zarządzanie finansowe w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Rośnie również liczba firm z branży finansowej, które w swoich wartościach wskazują na pozytywne relacje z klientami.

Co ciekawe, wyniki badania pokazują również, że jesteśmy świadkami zmian zachodzących w koncepcji wartości korporacyjnych. Ambicja, determinacja, wzrost i efektywność to pojęcia, które dopiero niedawno zaczęły być podkreślane przez przedsiębiorstwa działające na rynku finansowym. Jednocześnie, kryzys finansowy sprawił, że rosną oczekiwania społeczne wobec moralnej postawy firm sektora finansowego.

- Porównanie wyników badań z lat 2009 i 2013 pokazuje rosnącą różnorodność wartości korporacyjnych. Firmy starają się wzmacniać swoją tożsamość właśnie poprzez tworzenie odpowiednio dobranej, indywidualnej palety wartości. Tworząc własny wachlarz wartości korporacyjnych, firmy coraz częściej wybierają wartości odnoszące się do specyfiki firmy i środowiska, w którym funkcjonują – komentuje Katarzyna Rek z On Board PR Ecco Network.

Wyniki Corporate Values Index 2013 dla branży finansowej w Polsce zostaną opublikowane na stronie www.onboard.pl latem 2013.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?