Satysfakcja klienta kluczowa w sektorze finansowym

Satysfakcja klienta kluczowa w sektorze finansowym

Brief.pl / Wiedza

Wyniki badania „Corporate Values Index 2013” wskazują, że satysfakcja klienta, uczciwość oraz innowacyjność są najważniejszymi wartościami korporacyjnymi dla firm sektora finansowego.

-

„Corporate Values Index” to publikowany co trzy lata raport opracowywany przez międzynarodową sieć zrzeszająca agencje PR – ECCO International Communications Network, której której przedstawicielem w Polsce jest On Board PR. Wyniki raportu dają odpowiedź na pytanie, jakimi wartościami kierują się organizacje, planując strategie zarządzania i działania marketingowe. Pokazują również zmiany zachodzące na tym polu na przestrzeni ostatnich lat w różnych krajach, branżach i w przedsiębiorstwach różnej wielkości.

 Wyniki tegorocznej edycji badani wskazują, że firmy sektora finansowego najczęściej odwołują się do takich wartości, jak:

 

 Istotnym trendem, jaki można zaobserwować w odniesieniu do definiowania wartości korporacyjnych w branży finansowej, jest to, że coraz częściej przedsiębiorstwa podkreślają rolę fundamentalnych wartości ekonomicznych takich, jak konkurencyjność, wzrost i zarządzanie finansowe w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Rośnie również liczba firm z branży finansowej, które w swoich wartościach wskazują na pozytywne relacje z klientami.

Co ciekawe, wyniki badania pokazują również, że jesteśmy świadkami zmian zachodzących w koncepcji wartości korporacyjnych. Ambicja, determinacja, wzrost i efektywność to pojęcia, które dopiero niedawno zaczęły być podkreślane przez przedsiębiorstwa działające na rynku finansowym. Jednocześnie, kryzys finansowy sprawił, że rosną oczekiwania społeczne wobec moralnej postawy firm sektora finansowego.

- Porównanie wyników badań z lat 2009 i 2013 pokazuje rosnącą różnorodność wartości korporacyjnych. Firmy starają się wzmacniać swoją tożsamość właśnie poprzez tworzenie odpowiednio dobranej, indywidualnej palety wartości. Tworząc własny wachlarz wartości korporacyjnych, firmy coraz częściej wybierają wartości odnoszące się do specyfiki firmy i środowiska, w którym funkcjonują – komentuje Katarzyna Rek z On Board PR Ecco Network.

Wyniki Corporate Values Index 2013 dla branży finansowej w Polsce zostaną opublikowane na stronie www.onboard.pl latem 2013.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.