Satysfakcja klienta kluczowa w sektorze finansowym

Satysfakcja klienta kluczowa w sektorze finansowym

Brief.pl / Wiedza

Wyniki badania „Corporate Values Index 2013” wskazują, że satysfakcja klienta, uczciwość oraz innowacyjność są najważniejszymi wartościami korporacyjnymi dla firm sektora finansowego.

-

„Corporate Values Index” to publikowany co trzy lata raport opracowywany przez międzynarodową sieć zrzeszająca agencje PR – ECCO International Communications Network, której której przedstawicielem w Polsce jest On Board PR. Wyniki raportu dają odpowiedź na pytanie, jakimi wartościami kierują się organizacje, planując strategie zarządzania i działania marketingowe. Pokazują również zmiany zachodzące na tym polu na przestrzeni ostatnich lat w różnych krajach, branżach i w przedsiębiorstwach różnej wielkości.

 Wyniki tegorocznej edycji badani wskazują, że firmy sektora finansowego najczęściej odwołują się do takich wartości, jak:

 

 Istotnym trendem, jaki można zaobserwować w odniesieniu do definiowania wartości korporacyjnych w branży finansowej, jest to, że coraz częściej przedsiębiorstwa podkreślają rolę fundamentalnych wartości ekonomicznych takich, jak konkurencyjność, wzrost i zarządzanie finansowe w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Rośnie również liczba firm z branży finansowej, które w swoich wartościach wskazują na pozytywne relacje z klientami.

Co ciekawe, wyniki badania pokazują również, że jesteśmy świadkami zmian zachodzących w koncepcji wartości korporacyjnych. Ambicja, determinacja, wzrost i efektywność to pojęcia, które dopiero niedawno zaczęły być podkreślane przez przedsiębiorstwa działające na rynku finansowym. Jednocześnie, kryzys finansowy sprawił, że rosną oczekiwania społeczne wobec moralnej postawy firm sektora finansowego.

- Porównanie wyników badań z lat 2009 i 2013 pokazuje rosnącą różnorodność wartości korporacyjnych. Firmy starają się wzmacniać swoją tożsamość właśnie poprzez tworzenie odpowiednio dobranej, indywidualnej palety wartości. Tworząc własny wachlarz wartości korporacyjnych, firmy coraz częściej wybierają wartości odnoszące się do specyfiki firmy i środowiska, w którym funkcjonują – komentuje Katarzyna Rek z On Board PR Ecco Network.

Wyniki Corporate Values Index 2013 dla branży finansowej w Polsce zostaną opublikowane na stronie www.onboard.pl latem 2013.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.