Tajne więzienia CIA w Polsce - kampania Amnesty

Tajne więzienia CIA w Polsce - kampania Amnesty

Brief.pl / Inspiracje

Kampania #uwolnijprawde (www.uwolnijprawde.pl), dotycząca tajnych więzień CIA w Polsce, ma być największą kampanią prowadzoną przez polski oddział Amnesty w tym roku. Jest związana z publikacją pierwszego w historii raportu Amnesty International na temat Polski.

-

Przypomnijmy, że po 11 września 2001 r. USA rozpoczęły szereg operacji w ramach tzw. "wojny z terroryzmem" - czytamy na stronie www.uwolnijprawde.pl. Jej elementem miał być program tajnych więzień CIA, tzw. "czarnych dziur", które znajdowały się m.in. w Europie. Według Amnesty International, USA nie pociągnęły sprawców tych naruszeń do odpowiedzialności, a kraje europejskie nie przeprowadziły śledztw zgodnych z międzynarodowymi standardami praw człowieka.

Jak podaje Amnesty, w latach 2002-2005 na terenie Polski znajdowały się tajne więzienia CIA, w których bezprawnie przetrzymywano i prawdopodobnie torturowano więźniów. Śledztwo w tej sprawie trwa już prawie 5 lat.

Za koncepcję kampanii #uwolnijprawde (www.uwolnijprawde.pl), opracowaną na zlecenie polskiego oddziału Amnesty, odpowiada agencja Blacklama, natomiast za jej realizację - agencja Blueberry.

Tajne więzienia CIA w kampanii Amnesty

Tajne więzienia CIA w kampanii Amnesty

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.