wp - grudzien 2016

Twoja firma w Dolinie Krzemowej?

Twoja firma w Dolinie Krzemowej?

Brief for Poland / Technologie

Nazwa Silicon Valley - czyli Dolina Krzemowa - zapewne działa na wyobraźnię niejednego startupowca. Miejsce to od lat 50. XX wieku jest ściśle związane z amerykańskim przemysłem nowych technologii. To siedziba wielu znanych firmy z branży hi-tech, takich jak chociażby: Apple, eBay, Google, Hewlett-Packard czy Yahoo!

-

Dobra wiadomość jest taka, że teraz także innowacyjne polskie firmy mają szansę uzyskać dofinansowanie i pomoc w zdobyciu amerykańskiego rynku. Wszystko to za sprawą trzeciej edycji programu US-Poland Innovation Hub, do którego zgłoszenia przyjmowane są do 31 sierpnia br. Organizatorem programu jest US-Polish Trade Council (Polsko-Amerykańska Rada Współpracy) z siedzibą w Kalifornii.

Pierwsza część programu to sesje treningowe prowadzone w Polsce, podczas których uczestnicy zostają przygotowani do prezentacji i negocjacji biznesowych. Druga część to wyjazd do Doliny Krzemowej, gdzie organizowane są spotkania i wizyty biznesowe z potencjalnymi partnerami i inwestorami.

US-Poland Innovation Hub umożliwia przedsiębiorcom skorzystanie z szerokiej sieci kontaktów biznesowych oraz wspiera ich w uruchomieniu przedstawicielstwa i rozpoczęcia działalności w USA. Program skierowany jest do kadry zarządzającej i managerów polskich firm planujących wejść z ofertą na rynek amerykański, poszukujących partnerów i/lub inwestorów na rynku amerykańskim, planujących otworzyć biuro lub przedstawicielstwo w Dolinie Krzemowej oraz działających w branżach, dla których istnieje wysoki potencjał wzrostu i rozwoju w Dolinie Krzemowej (IT, high-tech, clean-tech, bio-tech, etc).

- Chcemy, aby nasz program pomagał polskim firmom w zdobywaniu światowych rynków - mówi prof. Piotr Moncarz, wykładowca Uniwersytetu Stanforda, współtwórca Hubu i przewodniczący rady USPTC. - Aby to osiągnąć naszym przedsiębiorcom potrzebna jest m.in. wiedza na temat zasad działania amerykańskiego rynku, bezpośrednie kontakty biznesowe oraz umiejętna prezentacja własnych rozwiązań - dodaje Moncarz.

Aby wziąć udział w programie US-Poland Innovation Hub należy przesłać wypełniony formularz aplikacyjny w terminie do 31 sierpnia 2013 r. na adres: hubinfo@usptc.org. Sesja inauguracyjna trzeciej edycji zaplanowana jest na przełom września i października br., a na początku 2014 roku zostaną zorganizowane wyjazdy do Doliny Krzemowej.

US-Polish Trade Council jest partnerem Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) w realizacji konkursu GO_GLOBAL.PL. W ramach ogłoszonego przez NCBiR konkursu, firmy mogą sfinansować udział w US-Poland Innovation Hub. Nabór do konkursu Go_Global.PL trwa do 25 czerwca.

Dodatkowe informacje, regulamin uczestnictwa oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: innovationhub.usptc.org

Partnerami inicjatywy US - Poland Innovation Hub są Polskie Stowarzyszenie Inwestorów Kapitałowych, Stowarzyszenie Top 500 Innovators.

::

US-Polish Trade Council (USPTC) Polsko Amerykańska Rada Współpracy - stowarzyszenie na rzecz rozwoju współpracy Polska - USA. Jednym z głównych celów stowarzyszenia jest podejmowanie i prowadzenie działań propagujących ideę wielopłaszczyznowej współpracy Polska - Stany Zjednoczone Ameryki Północnej (USA) przede wszystkim w zakresie wymiany gospodarczej, rozwoju współpracy naukowej i naukowo-badawczej oraz wzajemnej wymiany i rozwoju technologii. Stowarzyszenie podejmuje także działania wspierające m.in. o charakterze edukacyjnym czy promocji kultury związane z budowaniem obecnych i przyszłych relacji pomiędzy Polską i USA.

Polsko-Amerykańska Rada Współpracy

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.