Twoja firma w Dolinie Krzemowej?

Twoja firma w Dolinie Krzemowej?

Brief for Poland / Technologie

Nazwa Silicon Valley - czyli Dolina Krzemowa - zapewne działa na wyobraźnię niejednego startupowca. Miejsce to od lat 50. XX wieku jest ściśle związane z amerykańskim przemysłem nowych technologii. To siedziba wielu znanych firmy z branży hi-tech, takich jak chociażby: Apple, eBay, Google, Hewlett-Packard czy Yahoo!

-

Dobra wiadomość jest taka, że teraz także innowacyjne polskie firmy mają szansę uzyskać dofinansowanie i pomoc w zdobyciu amerykańskiego rynku. Wszystko to za sprawą trzeciej edycji programu US-Poland Innovation Hub, do którego zgłoszenia przyjmowane są do 31 sierpnia br. Organizatorem programu jest US-Polish Trade Council (Polsko-Amerykańska Rada Współpracy) z siedzibą w Kalifornii.

Pierwsza część programu to sesje treningowe prowadzone w Polsce, podczas których uczestnicy zostają przygotowani do prezentacji i negocjacji biznesowych. Druga część to wyjazd do Doliny Krzemowej, gdzie organizowane są spotkania i wizyty biznesowe z potencjalnymi partnerami i inwestorami.

US-Poland Innovation Hub umożliwia przedsiębiorcom skorzystanie z szerokiej sieci kontaktów biznesowych oraz wspiera ich w uruchomieniu przedstawicielstwa i rozpoczęcia działalności w USA. Program skierowany jest do kadry zarządzającej i managerów polskich firm planujących wejść z ofertą na rynek amerykański, poszukujących partnerów i/lub inwestorów na rynku amerykańskim, planujących otworzyć biuro lub przedstawicielstwo w Dolinie Krzemowej oraz działających w branżach, dla których istnieje wysoki potencjał wzrostu i rozwoju w Dolinie Krzemowej (IT, high-tech, clean-tech, bio-tech, etc).

- Chcemy, aby nasz program pomagał polskim firmom w zdobywaniu światowych rynków - mówi prof. Piotr Moncarz, wykładowca Uniwersytetu Stanforda, współtwórca Hubu i przewodniczący rady USPTC. - Aby to osiągnąć naszym przedsiębiorcom potrzebna jest m.in. wiedza na temat zasad działania amerykańskiego rynku, bezpośrednie kontakty biznesowe oraz umiejętna prezentacja własnych rozwiązań - dodaje Moncarz.

Aby wziąć udział w programie US-Poland Innovation Hub należy przesłać wypełniony formularz aplikacyjny w terminie do 31 sierpnia 2013 r. na adres: hubinfo@usptc.org. Sesja inauguracyjna trzeciej edycji zaplanowana jest na przełom września i października br., a na początku 2014 roku zostaną zorganizowane wyjazdy do Doliny Krzemowej.

US-Polish Trade Council jest partnerem Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) w realizacji konkursu GO_GLOBAL.PL. W ramach ogłoszonego przez NCBiR konkursu, firmy mogą sfinansować udział w US-Poland Innovation Hub. Nabór do konkursu Go_Global.PL trwa do 25 czerwca.

Dodatkowe informacje, regulamin uczestnictwa oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: innovationhub.usptc.org

Partnerami inicjatywy US - Poland Innovation Hub są Polskie Stowarzyszenie Inwestorów Kapitałowych, Stowarzyszenie Top 500 Innovators.

::

US-Polish Trade Council (USPTC) Polsko Amerykańska Rada Współpracy - stowarzyszenie na rzecz rozwoju współpracy Polska - USA. Jednym z głównych celów stowarzyszenia jest podejmowanie i prowadzenie działań propagujących ideę wielopłaszczyznowej współpracy Polska - Stany Zjednoczone Ameryki Północnej (USA) przede wszystkim w zakresie wymiany gospodarczej, rozwoju współpracy naukowej i naukowo-badawczej oraz wzajemnej wymiany i rozwoju technologii. Stowarzyszenie podejmuje także działania wspierające m.in. o charakterze edukacyjnym czy promocji kultury związane z budowaniem obecnych i przyszłych relacji pomiędzy Polską i USA.

Polsko-Amerykańska Rada Współpracy

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.