wp - grudzien 2016

250 tys. klientów Alior Sync w rok

250 tys. klientów Alior Sync w rok

Brief.pl / Aktualności

Alior Bank podsumował pierwszy rok funkcjonowania marki wirtualnej bankowości Alior Sync, która zdobyła w tym czasie ponad 250 tys. klientów.

-

Wdrożeniu submarki towarzyszyło założenie, by była ona całkowicie wirtualną placówką, z takimi rozwiązaniami, jak m.in. wideoczat czy przelewy poprzez Facebook. Bank udostępnił również klientom bankowość mobilną, za pomocą której można m.in. wykonać przelew krajowy, doładować telefon komórkowy lub opłacić rachunki, robiąc zdjęcie faktury. Niedawno Bank udostępnił także widget w serwisie transakcyjnym umożliwiający błyskawiczną realizację przelewów. Nowa funkcja ma skracać proces przekazywania pieniędzy na rachunek odbiorcy do 1 minuty od momentu zalogowania, a dzięki systemowi płatności Pay-By-Link złożenie wniosku o konto ma trwać niecałe 5 minut.

- Przygotowując koncepcję Alior Sync, myśleliśmy o tym, jak powinien wyglądać bank przyszłości. W rezultacie, jako pierwsi w Polsce, stworzyliśmy bank w pełni wirtualny, oferujący usługi niedostępne do tej pory na rynku, skierowany do osób, które nie wyobrażają sobie życia bez Internetu i urządzeń mobilnych. Dowodem na sukces Alior Sync jest fakt, że wyznaczyliśmy zupełnie nowe standardy w bankowości internetowej, które obecnie naśladują inni uczestnicy rynku - mówi Wojciech Sobieraj, prezes zarządu Alior Banku, któremu nasza redakcja przyznała tytuł Człowieka Roku „Briefu” 2012.

Alior Sync w liczbach:

Wirtualny oddział Alior Sync klienci odwiedzili ponad 686 tys. razy. Najpopularniejszym kanałem kontaktu z bankiem jest chat, wybierany przez 77 proc. klientów, a średni czas oczekiwania na konsultanta w Wirtualnym oddziale wynosi 41 sekund.

 

Prawie co trzeci klient korzysta z usług Alior Sync, używając bankowości mobilnej. Wśród nich największą grupę stanowią posiadacze smartfonów i tabletów z systemem Android (60 proc.), mniej klientów korzysta z iOS (35 proc.) i Windows Phone (5 proc.).

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.