250 tys. klientów Alior Sync w rok

250 tys. klientów Alior Sync w rok

Brief.pl / Aktualności

Alior Bank podsumował pierwszy rok funkcjonowania marki wirtualnej bankowości Alior Sync, która zdobyła w tym czasie ponad 250 tys. klientów.

-

Wdrożeniu submarki towarzyszyło założenie, by była ona całkowicie wirtualną placówką, z takimi rozwiązaniami, jak m.in. wideoczat czy przelewy poprzez Facebook. Bank udostępnił również klientom bankowość mobilną, za pomocą której można m.in. wykonać przelew krajowy, doładować telefon komórkowy lub opłacić rachunki, robiąc zdjęcie faktury. Niedawno Bank udostępnił także widget w serwisie transakcyjnym umożliwiający błyskawiczną realizację przelewów. Nowa funkcja ma skracać proces przekazywania pieniędzy na rachunek odbiorcy do 1 minuty od momentu zalogowania, a dzięki systemowi płatności Pay-By-Link złożenie wniosku o konto ma trwać niecałe 5 minut.

- Przygotowując koncepcję Alior Sync, myśleliśmy o tym, jak powinien wyglądać bank przyszłości. W rezultacie, jako pierwsi w Polsce, stworzyliśmy bank w pełni wirtualny, oferujący usługi niedostępne do tej pory na rynku, skierowany do osób, które nie wyobrażają sobie życia bez Internetu i urządzeń mobilnych. Dowodem na sukces Alior Sync jest fakt, że wyznaczyliśmy zupełnie nowe standardy w bankowości internetowej, które obecnie naśladują inni uczestnicy rynku - mówi Wojciech Sobieraj, prezes zarządu Alior Banku, któremu nasza redakcja przyznała tytuł Człowieka Roku „Briefu” 2012.

Alior Sync w liczbach:

Wirtualny oddział Alior Sync klienci odwiedzili ponad 686 tys. razy. Najpopularniejszym kanałem kontaktu z bankiem jest chat, wybierany przez 77 proc. klientów, a średni czas oczekiwania na konsultanta w Wirtualnym oddziale wynosi 41 sekund.

 

Prawie co trzeci klient korzysta z usług Alior Sync, używając bankowości mobilnej. Wśród nich największą grupę stanowią posiadacze smartfonów i tabletów z systemem Android (60 proc.), mniej klientów korzysta z iOS (35 proc.) i Windows Phone (5 proc.).

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.