250 tys. klientów Alior Sync w rok

250 tys. klientów Alior Sync w rok

Brief.pl / Aktualności

Alior Bank podsumował pierwszy rok funkcjonowania marki wirtualnej bankowości Alior Sync, która zdobyła w tym czasie ponad 250 tys. klientów.

-

Wdrożeniu submarki towarzyszyło założenie, by była ona całkowicie wirtualną placówką, z takimi rozwiązaniami, jak m.in. wideoczat czy przelewy poprzez Facebook. Bank udostępnił również klientom bankowość mobilną, za pomocą której można m.in. wykonać przelew krajowy, doładować telefon komórkowy lub opłacić rachunki, robiąc zdjęcie faktury. Niedawno Bank udostępnił także widget w serwisie transakcyjnym umożliwiający błyskawiczną realizację przelewów. Nowa funkcja ma skracać proces przekazywania pieniędzy na rachunek odbiorcy do 1 minuty od momentu zalogowania, a dzięki systemowi płatności Pay-By-Link złożenie wniosku o konto ma trwać niecałe 5 minut.

- Przygotowując koncepcję Alior Sync, myśleliśmy o tym, jak powinien wyglądać bank przyszłości. W rezultacie, jako pierwsi w Polsce, stworzyliśmy bank w pełni wirtualny, oferujący usługi niedostępne do tej pory na rynku, skierowany do osób, które nie wyobrażają sobie życia bez Internetu i urządzeń mobilnych. Dowodem na sukces Alior Sync jest fakt, że wyznaczyliśmy zupełnie nowe standardy w bankowości internetowej, które obecnie naśladują inni uczestnicy rynku - mówi Wojciech Sobieraj, prezes zarządu Alior Banku, któremu nasza redakcja przyznała tytuł Człowieka Roku „Briefu” 2012.

Alior Sync w liczbach:

Wirtualny oddział Alior Sync klienci odwiedzili ponad 686 tys. razy. Najpopularniejszym kanałem kontaktu z bankiem jest chat, wybierany przez 77 proc. klientów, a średni czas oczekiwania na konsultanta w Wirtualnym oddziale wynosi 41 sekund.

 

Prawie co trzeci klient korzysta z usług Alior Sync, używając bankowości mobilnej. Wśród nich największą grupę stanowią posiadacze smartfonów i tabletów z systemem Android (60 proc.), mniej klientów korzysta z iOS (35 proc.) i Windows Phone (5 proc.).

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.