250 tys. klientów Alior Sync w rok

250 tys. klientów Alior Sync w rok

Brief.pl / Aktualności

Alior Bank podsumował pierwszy rok funkcjonowania marki wirtualnej bankowości Alior Sync, która zdobyła w tym czasie ponad 250 tys. klientów.

-

Wdrożeniu submarki towarzyszyło założenie, by była ona całkowicie wirtualną placówką, z takimi rozwiązaniami, jak m.in. wideoczat czy przelewy poprzez Facebook. Bank udostępnił również klientom bankowość mobilną, za pomocą której można m.in. wykonać przelew krajowy, doładować telefon komórkowy lub opłacić rachunki, robiąc zdjęcie faktury. Niedawno Bank udostępnił także widget w serwisie transakcyjnym umożliwiający błyskawiczną realizację przelewów. Nowa funkcja ma skracać proces przekazywania pieniędzy na rachunek odbiorcy do 1 minuty od momentu zalogowania, a dzięki systemowi płatności Pay-By-Link złożenie wniosku o konto ma trwać niecałe 5 minut.

- Przygotowując koncepcję Alior Sync, myśleliśmy o tym, jak powinien wyglądać bank przyszłości. W rezultacie, jako pierwsi w Polsce, stworzyliśmy bank w pełni wirtualny, oferujący usługi niedostępne do tej pory na rynku, skierowany do osób, które nie wyobrażają sobie życia bez Internetu i urządzeń mobilnych. Dowodem na sukces Alior Sync jest fakt, że wyznaczyliśmy zupełnie nowe standardy w bankowości internetowej, które obecnie naśladują inni uczestnicy rynku - mówi Wojciech Sobieraj, prezes zarządu Alior Banku, któremu nasza redakcja przyznała tytuł Człowieka Roku „Briefu” 2012.

Alior Sync w liczbach:

Wirtualny oddział Alior Sync klienci odwiedzili ponad 686 tys. razy. Najpopularniejszym kanałem kontaktu z bankiem jest chat, wybierany przez 77 proc. klientów, a średni czas oczekiwania na konsultanta w Wirtualnym oddziale wynosi 41 sekund.

 

Prawie co trzeci klient korzysta z usług Alior Sync, używając bankowości mobilnej. Wśród nich największą grupę stanowią posiadacze smartfonów i tabletów z systemem Android (60 proc.), mniej klientów korzysta z iOS (35 proc.) i Windows Phone (5 proc.).

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.