Rusza międzynarodowa kampania Warmii i Mazur

Rusza międzynarodowa kampania Warmii i Mazur

Brief for Poland / Aktualności

Region Warmii i Mazur będzie promowany do końca października br. w siedmiu krajach europejskich. Reklamy pojawią się m.in. na antenie najpopularniejszych telewizji, w internecie, na billboardach i nośnikach outdoorowych. Ma to być największa promocja regionu w jego historii.

-

Kampania medialno-wizualna obejmuje siedem europejskich krajów: Polskę, Niemcy, Czechy, Belgię, Litwę, Słowację i Ukrainę. Potrwa do końca października, a jej koszt wynosi ponad 9 mln 777 tys. zł. Autorem strategii i kreacji jest agencja RedComm i Studio Gravite.

Osią komunikacji w kampanii jest hasło „Cudownie!” uzupełniane w poszczególnych odsłonach szeregiem emocjonalnych dopowiedzień, np. „Cudownie! Złapać luz”, „Cudownie! Odkrywać”, „Cudownie! To poczuć“.

„Drukowana“ część kampanii pokazuje nie tylko najpiękniejsze zakątki Warmii i Mazur, ale nawiązuje również do znanych postaci jak Mikołaj Kopernik oraz ciekawych wydarzeń, np. bitwa pod Grunwaldem. Przede wszystkim jednak kreacja kładzie nacisk na emocje jakie towarzyszą pobytowi w Krainie Tysiąca Jezior.



– W kampanii chcieliśmy wykorzystać to, co udało się już osiągnąć dzięki akcji „Mazury cud natury”, która zbudowała w świadomości Polaków poczucie, że Mazury to  wyjątkowe miejsce – mówi Witold Bacia, dyrektor strategiczny i zarządzający RedComm. – Tamte działania skupiały się przede wszystkim na przekazie wizualnym podkreślającym piękno przyrody. My dołożyliśmy do tego emocje i w ten sposób powstał spójny i całościowy komunikat. Pokazujemy, jakie emocje towarzyszą ludziom w różnych miejscach Mazur. Można poczuć się tu cudownie na wiele różnych sposobów: zrelaksować się, poczuć spokój, zakochać się, popłynąć w rejs, przeżyć przygodę - dodaje Bacia.

W ramach kampanii wkrótce w największych telewizjach będą emitowane dwa spoty, m.in.  w Polsacie, TVN, TVP1, Discovery Channel, Fox Life, TVN Style, Comedy Central czy BBC Knowledge. Mazury są też promowane na billboardach, w internecie, pociągach Eurocity i Intercity oraz na nośnikach outdoorowych. 



Kampania jest dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.