wp - grudzien 2016

Rusza międzynarodowa kampania Warmii i Mazur

Rusza międzynarodowa kampania Warmii i Mazur

Brief for Poland / Aktualności

Region Warmii i Mazur będzie promowany do końca października br. w siedmiu krajach europejskich. Reklamy pojawią się m.in. na antenie najpopularniejszych telewizji, w internecie, na billboardach i nośnikach outdoorowych. Ma to być największa promocja regionu w jego historii.

-

Kampania medialno-wizualna obejmuje siedem europejskich krajów: Polskę, Niemcy, Czechy, Belgię, Litwę, Słowację i Ukrainę. Potrwa do końca października, a jej koszt wynosi ponad 9 mln 777 tys. zł. Autorem strategii i kreacji jest agencja RedComm i Studio Gravite.

Osią komunikacji w kampanii jest hasło „Cudownie!” uzupełniane w poszczególnych odsłonach szeregiem emocjonalnych dopowiedzień, np. „Cudownie! Złapać luz”, „Cudownie! Odkrywać”, „Cudownie! To poczuć“.

„Drukowana“ część kampanii pokazuje nie tylko najpiękniejsze zakątki Warmii i Mazur, ale nawiązuje również do znanych postaci jak Mikołaj Kopernik oraz ciekawych wydarzeń, np. bitwa pod Grunwaldem. Przede wszystkim jednak kreacja kładzie nacisk na emocje jakie towarzyszą pobytowi w Krainie Tysiąca Jezior.



– W kampanii chcieliśmy wykorzystać to, co udało się już osiągnąć dzięki akcji „Mazury cud natury”, która zbudowała w świadomości Polaków poczucie, że Mazury to  wyjątkowe miejsce – mówi Witold Bacia, dyrektor strategiczny i zarządzający RedComm. – Tamte działania skupiały się przede wszystkim na przekazie wizualnym podkreślającym piękno przyrody. My dołożyliśmy do tego emocje i w ten sposób powstał spójny i całościowy komunikat. Pokazujemy, jakie emocje towarzyszą ludziom w różnych miejscach Mazur. Można poczuć się tu cudownie na wiele różnych sposobów: zrelaksować się, poczuć spokój, zakochać się, popłynąć w rejs, przeżyć przygodę - dodaje Bacia.

W ramach kampanii wkrótce w największych telewizjach będą emitowane dwa spoty, m.in.  w Polsacie, TVN, TVP1, Discovery Channel, Fox Life, TVN Style, Comedy Central czy BBC Knowledge. Mazury są też promowane na billboardach, w internecie, pociągach Eurocity i Intercity oraz na nośnikach outdoorowych. 



Kampania jest dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.