Rusza międzynarodowa kampania Warmii i Mazur

Rusza międzynarodowa kampania Warmii i Mazur

Brief for Poland / Aktualności

Region Warmii i Mazur będzie promowany do końca października br. w siedmiu krajach europejskich. Reklamy pojawią się m.in. na antenie najpopularniejszych telewizji, w internecie, na billboardach i nośnikach outdoorowych. Ma to być największa promocja regionu w jego historii.

-

Kampania medialno-wizualna obejmuje siedem europejskich krajów: Polskę, Niemcy, Czechy, Belgię, Litwę, Słowację i Ukrainę. Potrwa do końca października, a jej koszt wynosi ponad 9 mln 777 tys. zł. Autorem strategii i kreacji jest agencja RedComm i Studio Gravite.

Osią komunikacji w kampanii jest hasło „Cudownie!” uzupełniane w poszczególnych odsłonach szeregiem emocjonalnych dopowiedzień, np. „Cudownie! Złapać luz”, „Cudownie! Odkrywać”, „Cudownie! To poczuć“.

„Drukowana“ część kampanii pokazuje nie tylko najpiękniejsze zakątki Warmii i Mazur, ale nawiązuje również do znanych postaci jak Mikołaj Kopernik oraz ciekawych wydarzeń, np. bitwa pod Grunwaldem. Przede wszystkim jednak kreacja kładzie nacisk na emocje jakie towarzyszą pobytowi w Krainie Tysiąca Jezior.



– W kampanii chcieliśmy wykorzystać to, co udało się już osiągnąć dzięki akcji „Mazury cud natury”, która zbudowała w świadomości Polaków poczucie, że Mazury to  wyjątkowe miejsce – mówi Witold Bacia, dyrektor strategiczny i zarządzający RedComm. – Tamte działania skupiały się przede wszystkim na przekazie wizualnym podkreślającym piękno przyrody. My dołożyliśmy do tego emocje i w ten sposób powstał spójny i całościowy komunikat. Pokazujemy, jakie emocje towarzyszą ludziom w różnych miejscach Mazur. Można poczuć się tu cudownie na wiele różnych sposobów: zrelaksować się, poczuć spokój, zakochać się, popłynąć w rejs, przeżyć przygodę - dodaje Bacia.

W ramach kampanii wkrótce w największych telewizjach będą emitowane dwa spoty, m.in.  w Polsacie, TVN, TVP1, Discovery Channel, Fox Life, TVN Style, Comedy Central czy BBC Knowledge. Mazury są też promowane na billboardach, w internecie, pociągach Eurocity i Intercity oraz na nośnikach outdoorowych. 



Kampania jest dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.