Rusza międzynarodowa kampania Warmii i Mazur

Rusza międzynarodowa kampania Warmii i Mazur

Brief for Poland / Aktualności

Region Warmii i Mazur będzie promowany do końca października br. w siedmiu krajach europejskich. Reklamy pojawią się m.in. na antenie najpopularniejszych telewizji, w internecie, na billboardach i nośnikach outdoorowych. Ma to być największa promocja regionu w jego historii.

-

Kampania medialno-wizualna obejmuje siedem europejskich krajów: Polskę, Niemcy, Czechy, Belgię, Litwę, Słowację i Ukrainę. Potrwa do końca października, a jej koszt wynosi ponad 9 mln 777 tys. zł. Autorem strategii i kreacji jest agencja RedComm i Studio Gravite.

Osią komunikacji w kampanii jest hasło „Cudownie!” uzupełniane w poszczególnych odsłonach szeregiem emocjonalnych dopowiedzień, np. „Cudownie! Złapać luz”, „Cudownie! Odkrywać”, „Cudownie! To poczuć“.

„Drukowana“ część kampanii pokazuje nie tylko najpiękniejsze zakątki Warmii i Mazur, ale nawiązuje również do znanych postaci jak Mikołaj Kopernik oraz ciekawych wydarzeń, np. bitwa pod Grunwaldem. Przede wszystkim jednak kreacja kładzie nacisk na emocje jakie towarzyszą pobytowi w Krainie Tysiąca Jezior.



– W kampanii chcieliśmy wykorzystać to, co udało się już osiągnąć dzięki akcji „Mazury cud natury”, która zbudowała w świadomości Polaków poczucie, że Mazury to  wyjątkowe miejsce – mówi Witold Bacia, dyrektor strategiczny i zarządzający RedComm. – Tamte działania skupiały się przede wszystkim na przekazie wizualnym podkreślającym piękno przyrody. My dołożyliśmy do tego emocje i w ten sposób powstał spójny i całościowy komunikat. Pokazujemy, jakie emocje towarzyszą ludziom w różnych miejscach Mazur. Można poczuć się tu cudownie na wiele różnych sposobów: zrelaksować się, poczuć spokój, zakochać się, popłynąć w rejs, przeżyć przygodę - dodaje Bacia.

W ramach kampanii wkrótce w największych telewizjach będą emitowane dwa spoty, m.in.  w Polsacie, TVN, TVP1, Discovery Channel, Fox Life, TVN Style, Comedy Central czy BBC Knowledge. Mazury są też promowane na billboardach, w internecie, pociągach Eurocity i Intercity oraz na nośnikach outdoorowych. 



Kampania jest dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.