e-Komunikacja - debata

Brief TV / Wiedza

8 maja br. bramy Stadionu Narodowego w Warszawie stanęły otworem przed magazynem „Brief” i zaproszonymi przez naszą redakcję gośćmi.

-

8 maja br. bramy Stadionu Narodowego w Warszawie stanęły otworem przed magazynem „Brief” i zaproszonymi przez naszą redakcję gośćmi. W czasie konferencji dyskutowaliśmy na temat obecności marek w internecie. W panelu dyskusyjnym udział wzięli:

• Tomasz Machała, wydawca, Natemat.pl
• Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play
• Mikołaj Nowak, „Fakty”, TVN
• Małgorzata Walendziewska, senior project manager, Sociall
• Marta Odrzywolska, social media director, Compress PR
• Urszula Kifer, menedżer ds. internetu i mediów społecznościowych, Stadion Narodowy w Warszawie
• Wojciech Bolanowski, dyrektor pionu bankowości elektronicznej, PKO Bank Polski

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.