Ströer będzie szkolił z OOH

Ströer będzie szkolił z OOH

Brief.pl / Wiedza

Grupa Ströer zainaugurowała program edukacyjny OOH Academy, którego celem jest upowszechnianie wiedzy na temat funkcjonowania rynku reklamy zewnętrznej oraz skutecznego planowania i realizacji kampanii outdoorowych.

-

Pierwszym elementem programu jest cykl warsztatów skierowanych do osób zawodowo zajmujących się kreacją i realizacją kampanii reklamowych oraz do wszystkich, którym zależy na znajomości i umiejętności wykorzystania w praktyce najnowszych trendów marketingowych. Podczas spotkań szkoleniowych eksperci rynku mediów i reklamy dzielą się swoją wiedzą m.in. na temat celu i sposobu łączenia reklamy zewnętrznej z technologiami mobilnymi, najnowocześniejszych sposobów planowania kampanii OOH oraz badania jej świadomego i nieuświadomionego wpływu na decyzje zakupowe.

Warsztat inauguracyjny odbył się 4 czerwca w warszawskim hotelu Hilton. Kolejny warsztat z cyklu OOH Academy odbędzie się we wrześniu 2013 roku. W dalszych etapach działalności edukacyjnej firma planuje m.in. organizację debat, forów dyskusyjnych oraz innych form wymiany doświadczeń, które uznane zostaną za najlepiej spełniające oczekiwania przez grupę docelową.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.