wp - grudzien 2016

Artegence wzmacnia zespół

Artegence wzmacnia zespół

Brief.pl / Ludzie

Z początkiem czerwca Andrzej Szewczyk, dyrektor zarządzający, wszedł w skład zarządu i będzie odpowiedzialny za rozwój agencji. Do zespołu Artegence dołączyła Anna Rębelska, obejmując stanowisko new business directora. Będzie koordynować działania sprzedażowe oraz odpowiadać za utrzymywanie relacji z klientami agencji.

-

Andrzej Szewczyk z branżą internetową związany jest od 15 lat. Współpracował z firmami telekomunikacyjnymi i mediowymi, jak PiK-Net, TDC Internet, onet.pl i Telewizja Polska. Realizował pierwsze w Polsce projekty wykorzystujące możliwości szerokopasmowego internetu, w tym pierwsze polskie transmisje multimedialne i serwisy oferujące wideo na żądanie. Z Artegence związany jest od 2008 roku, od 5 lat na stanowisku dyrektora zarządzającego.

Anna Rębelska posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów marketingowych, informatycznych, zarządzania sprzedażą. Przez ostatnie 6 lat pracowała w firmie informatycznej Sage, gdzie odpowiadała za strategię komunikacji produktów lokalnych i globalnych na polskim rynku oraz wsparcie struktur sprzedaży. Była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów na rynek, rebranding produktowy, przygotowanie struktur sprzedaży, komunikację z klientami.
 
- Rynek reklamy internetowej staje się teraz silny jak nigdy wcześniej. Wejście Andrzeja Szewczyka do zarządu jak i dołączenie do zespołu Ani Rębelskiej to dla nas strategiczne wzmocnienie - mówi Artur Gortych, prezes Artegence.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.