Artegence wzmacnia zespół

Artegence wzmacnia zespół

Brief.pl / Ludzie

Z początkiem czerwca Andrzej Szewczyk, dyrektor zarządzający, wszedł w skład zarządu i będzie odpowiedzialny za rozwój agencji. Do zespołu Artegence dołączyła Anna Rębelska, obejmując stanowisko new business directora. Będzie koordynować działania sprzedażowe oraz odpowiadać za utrzymywanie relacji z klientami agencji.

-

Andrzej Szewczyk z branżą internetową związany jest od 15 lat. Współpracował z firmami telekomunikacyjnymi i mediowymi, jak PiK-Net, TDC Internet, onet.pl i Telewizja Polska. Realizował pierwsze w Polsce projekty wykorzystujące możliwości szerokopasmowego internetu, w tym pierwsze polskie transmisje multimedialne i serwisy oferujące wideo na żądanie. Z Artegence związany jest od 2008 roku, od 5 lat na stanowisku dyrektora zarządzającego.

Anna Rębelska posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów marketingowych, informatycznych, zarządzania sprzedażą. Przez ostatnie 6 lat pracowała w firmie informatycznej Sage, gdzie odpowiadała za strategię komunikacji produktów lokalnych i globalnych na polskim rynku oraz wsparcie struktur sprzedaży. Była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów na rynek, rebranding produktowy, przygotowanie struktur sprzedaży, komunikację z klientami.
 
- Rynek reklamy internetowej staje się teraz silny jak nigdy wcześniej. Wejście Andrzeja Szewczyka do zarządu jak i dołączenie do zespołu Ani Rębelskiej to dla nas strategiczne wzmocnienie - mówi Artur Gortych, prezes Artegence.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.