Artegence wzmacnia zespół

Artegence wzmacnia zespół

Brief.pl / Ludzie

Z początkiem czerwca Andrzej Szewczyk, dyrektor zarządzający, wszedł w skład zarządu i będzie odpowiedzialny za rozwój agencji. Do zespołu Artegence dołączyła Anna Rębelska, obejmując stanowisko new business directora. Będzie koordynować działania sprzedażowe oraz odpowiadać za utrzymywanie relacji z klientami agencji.

-

Andrzej Szewczyk z branżą internetową związany jest od 15 lat. Współpracował z firmami telekomunikacyjnymi i mediowymi, jak PiK-Net, TDC Internet, onet.pl i Telewizja Polska. Realizował pierwsze w Polsce projekty wykorzystujące możliwości szerokopasmowego internetu, w tym pierwsze polskie transmisje multimedialne i serwisy oferujące wideo na żądanie. Z Artegence związany jest od 2008 roku, od 5 lat na stanowisku dyrektora zarządzającego.

Anna Rębelska posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów marketingowych, informatycznych, zarządzania sprzedażą. Przez ostatnie 6 lat pracowała w firmie informatycznej Sage, gdzie odpowiadała za strategię komunikacji produktów lokalnych i globalnych na polskim rynku oraz wsparcie struktur sprzedaży. Była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów na rynek, rebranding produktowy, przygotowanie struktur sprzedaży, komunikację z klientami.
 
- Rynek reklamy internetowej staje się teraz silny jak nigdy wcześniej. Wejście Andrzeja Szewczyka do zarządu jak i dołączenie do zespołu Ani Rębelskiej to dla nas strategiczne wzmocnienie - mówi Artur Gortych, prezes Artegence.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.