Artegence wzmacnia zespół

Artegence wzmacnia zespół

Brief.pl / Ludzie

Z początkiem czerwca Andrzej Szewczyk, dyrektor zarządzający, wszedł w skład zarządu i będzie odpowiedzialny za rozwój agencji. Do zespołu Artegence dołączyła Anna Rębelska, obejmując stanowisko new business directora. Będzie koordynować działania sprzedażowe oraz odpowiadać za utrzymywanie relacji z klientami agencji.

-

Andrzej Szewczyk z branżą internetową związany jest od 15 lat. Współpracował z firmami telekomunikacyjnymi i mediowymi, jak PiK-Net, TDC Internet, onet.pl i Telewizja Polska. Realizował pierwsze w Polsce projekty wykorzystujące możliwości szerokopasmowego internetu, w tym pierwsze polskie transmisje multimedialne i serwisy oferujące wideo na żądanie. Z Artegence związany jest od 2008 roku, od 5 lat na stanowisku dyrektora zarządzającego.

Anna Rębelska posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów marketingowych, informatycznych, zarządzania sprzedażą. Przez ostatnie 6 lat pracowała w firmie informatycznej Sage, gdzie odpowiadała za strategię komunikacji produktów lokalnych i globalnych na polskim rynku oraz wsparcie struktur sprzedaży. Była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów na rynek, rebranding produktowy, przygotowanie struktur sprzedaży, komunikację z klientami.
 
- Rynek reklamy internetowej staje się teraz silny jak nigdy wcześniej. Wejście Andrzeja Szewczyka do zarządu jak i dołączenie do zespołu Ani Rębelskiej to dla nas strategiczne wzmocnienie - mówi Artur Gortych, prezes Artegence.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.