Blok mediowy na Welcome Festival 2013

Blok mediowy na Welcome Festival 2013

Brief for Poland / Eventy

Drugi dzień festiwalu (25 czerwca) rozpocznie blok mediowy składający się z prezentacji oraz panelu dyskusyjnego. Ma na celu pokazanie możliwości promocji miast i regionów poprzez synergię mediów tradycyjnych i elektronicznych.

-

Blok potrwa trzy godziny i będzie oferował zarówno wiedzę teoretyczną, jak i przykładowe, zrealizowane działania.
Szczególnie zapraszamy osoby, które odpowiadają za wybór mediów do kampanii promocyjnych miast i regionów.

Program bloku mediowego

11:00-11:20 Artur Roguski, dyrektor ds. rozwoju mediów elektronicznych, Brief

Jak wykorzystać media społecznościowe do budowania wizerunku miast i regionów wśród młodych ludzi. Czy i jak przemyślane działania w mediach społecznościowych są w stanie przyczynić się do powstrzymania migracji do dużych miast Pokolenia Y.

11:20-11:40 Bartosz Mielczarski, senior sales executive, Atmedia

Jak skutecznie wybić się z telewizyjnego clutteru, sięgając po niestandardowe rozwiązania reklamowe, tj.: spoty partnerskie, product placement, skrzydełka czy morphing logo. Prezentacja zawierać będzie case studies promocji miast, regionów oraz lokalnych marek.

11:40-12:00 Piotr Adamczyk, MEC

Jak nowe technologie zmieniają oblicze mediów.

12:00-12:20 Artur Jabłoński, MSU Publishing

Powiedz o mnie innym, czyli geolokalizacja w promocji miast i miejsc.

12:20-12:40 Anna Grygorcewicz, Clear Channel

Outdoor – efektywne medium w promocji miast i regionów.

12:40-13:00 Jacek Szymczyk, Brand Partnership Manager CEEMEA; Anna Korolczuk, Brand Partnership Manager Poland, Discovery Polska

Marki mediowe w marketingu miejsc – jak efektywnie budować komunikację regionów.

13:00-14:00 Panel dyskusyjny

Efekt synergii, czyli jak zwiększyć skuteczność tradycyjnych form reklamowych za pomocą mediów cyfrowych.

Uczestnicy:

Mikołaj Nowak, „Fakty” TVN
Artur Roguski, „Brief”
Bartosz Mielczarski, Atmedia
Piotr Adamczyk, MEC
Artur Jabłoński, MSU Publishing
Anna Grygorcewicz, Clear Channel
Jacek Szymczyk, Discovery Polska

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?