Blok mediowy na Welcome Festival 2013

Blok mediowy na Welcome Festival 2013

Brief for Poland / Eventy

Drugi dzień festiwalu (25 czerwca) rozpocznie blok mediowy składający się z prezentacji oraz panelu dyskusyjnego. Ma na celu pokazanie możliwości promocji miast i regionów poprzez synergię mediów tradycyjnych i elektronicznych.

-

Blok potrwa trzy godziny i będzie oferował zarówno wiedzę teoretyczną, jak i przykładowe, zrealizowane działania.
Szczególnie zapraszamy osoby, które odpowiadają za wybór mediów do kampanii promocyjnych miast i regionów.

Program bloku mediowego

11:00-11:20 Artur Roguski, dyrektor ds. rozwoju mediów elektronicznych, Brief

Jak wykorzystać media społecznościowe do budowania wizerunku miast i regionów wśród młodych ludzi. Czy i jak przemyślane działania w mediach społecznościowych są w stanie przyczynić się do powstrzymania migracji do dużych miast Pokolenia Y.

11:20-11:40 Bartosz Mielczarski, senior sales executive, Atmedia

Jak skutecznie wybić się z telewizyjnego clutteru, sięgając po niestandardowe rozwiązania reklamowe, tj.: spoty partnerskie, product placement, skrzydełka czy morphing logo. Prezentacja zawierać będzie case studies promocji miast, regionów oraz lokalnych marek.

11:40-12:00 Piotr Adamczyk, MEC

Jak nowe technologie zmieniają oblicze mediów.

12:00-12:20 Artur Jabłoński, MSU Publishing

Powiedz o mnie innym, czyli geolokalizacja w promocji miast i miejsc.

12:20-12:40 Anna Grygorcewicz, Clear Channel

Outdoor – efektywne medium w promocji miast i regionów.

12:40-13:00 Jacek Szymczyk, Brand Partnership Manager CEEMEA; Anna Korolczuk, Brand Partnership Manager Poland, Discovery Polska

Marki mediowe w marketingu miejsc – jak efektywnie budować komunikację regionów.

13:00-14:00 Panel dyskusyjny

Efekt synergii, czyli jak zwiększyć skuteczność tradycyjnych form reklamowych za pomocą mediów cyfrowych.

Uczestnicy:

Mikołaj Nowak, „Fakty” TVN
Artur Roguski, „Brief”
Bartosz Mielczarski, Atmedia
Piotr Adamczyk, MEC
Artur Jabłoński, MSU Publishing
Anna Grygorcewicz, Clear Channel
Jacek Szymczyk, Discovery Polska

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.