Blok mediowy na Welcome Festival 2013

Blok mediowy na Welcome Festival 2013

Brief for Poland / Eventy

Drugi dzień festiwalu (25 czerwca) rozpocznie blok mediowy składający się z prezentacji oraz panelu dyskusyjnego. Ma na celu pokazanie możliwości promocji miast i regionów poprzez synergię mediów tradycyjnych i elektronicznych.

-

Blok potrwa trzy godziny i będzie oferował zarówno wiedzę teoretyczną, jak i przykładowe, zrealizowane działania.
Szczególnie zapraszamy osoby, które odpowiadają za wybór mediów do kampanii promocyjnych miast i regionów.

Program bloku mediowego

11:00-11:20 Artur Roguski, dyrektor ds. rozwoju mediów elektronicznych, Brief

Jak wykorzystać media społecznościowe do budowania wizerunku miast i regionów wśród młodych ludzi. Czy i jak przemyślane działania w mediach społecznościowych są w stanie przyczynić się do powstrzymania migracji do dużych miast Pokolenia Y.

11:20-11:40 Bartosz Mielczarski, senior sales executive, Atmedia

Jak skutecznie wybić się z telewizyjnego clutteru, sięgając po niestandardowe rozwiązania reklamowe, tj.: spoty partnerskie, product placement, skrzydełka czy morphing logo. Prezentacja zawierać będzie case studies promocji miast, regionów oraz lokalnych marek.

11:40-12:00 Piotr Adamczyk, MEC

Jak nowe technologie zmieniają oblicze mediów.

12:00-12:20 Artur Jabłoński, MSU Publishing

Powiedz o mnie innym, czyli geolokalizacja w promocji miast i miejsc.

12:20-12:40 Anna Grygorcewicz, Clear Channel

Outdoor – efektywne medium w promocji miast i regionów.

12:40-13:00 Jacek Szymczyk, Brand Partnership Manager CEEMEA; Anna Korolczuk, Brand Partnership Manager Poland, Discovery Polska

Marki mediowe w marketingu miejsc – jak efektywnie budować komunikację regionów.

13:00-14:00 Panel dyskusyjny

Efekt synergii, czyli jak zwiększyć skuteczność tradycyjnych form reklamowych za pomocą mediów cyfrowych.

Uczestnicy:

Mikołaj Nowak, „Fakty” TVN
Artur Roguski, „Brief”
Bartosz Mielczarski, Atmedia
Piotr Adamczyk, MEC
Artur Jabłoński, MSU Publishing
Anna Grygorcewicz, Clear Channel
Jacek Szymczyk, Discovery Polska

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.