Defibrylatory w placówkach ING

Defibrylatory w placówkach ING

Brief.pl / CSR

ING Bank Śląski zainstalował w wybranych placówkach urządzenia AED, czyli automatyczne defibrylatory zewnętrzne. Są one dostępne w godzinach pracy oddziałów dla pracowników i osób spoza banku.

-

- Zakup i montaż urządzeń jest efektem licznych zapytań ze strony naszych pracowników oraz dyskusji na czatach i szkoleniach pierwszej pomocy. Cieszymy się z ich zaangażowania – powiedziała Barbara Trojan, pełnomocnik zarządu ds. BHP w ING Banku Śląskim.

W przypadkach nagłego zatrzymania akcji serca możliwe jest przywrócenie jego pracy poprzez wczesną defibrylację. Może ją wykonać automatyczny defibrylator zewnętrzny, czyli urządzenie AED.

Urządzenie pomocne w przypadkach nagłego zatrzymania akcji serca nie wymaga dodatkowego przeszkolenia i może być użyte przez osoby nie mające uprawnień do prowadzenia medycznych działań ratowniczych.

Palcówki ING Banku Śląskiego wyposażone w automatyczne defibrylatory zewnętrzne:
    * Katowice, ul. Sokolska 34;
    * Warszawa, ul. Malczewskiego 45;
    * Łódź, ul. Kopcińskiego 73;
    * Wrocław, ul. Szewska 72.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.