Aplikacja Endomondo w akcji społecznej T-Mobile

Aplikacja Endomondo w akcji społecznej T-Mobile

Brief.pl / Technologie

Ruszyła akcja społeczna „Pomoc Mierzona Kilometrami” organizowana przez T-Mobile Polska. Za pośrednictwem aplikacji Endomondo każdy może do niej dołączyć, a operator zamieni pokonane kilometry na środki finansowe, które przekaże podopiecznym Fundacji TVN Nie jesteś sam.

-

Firma zadeklarowała, że przeznaczy na ten cel nawet 1 mln zł, jeśli uczestnicy akcji w kolejnych jej etapach zdołają przemierzyć założone przez organizatora pule kilometrów. W pierwszym, rozgrzewkowym etapie jest to milion km, za który T-Mobile przekaże 50 tys. zł na rzecz dzieci.

Aby wziąć udział w akcji, należy włączyć bezpłatną aplikację Endomondo na smartfonie w dowolnej sieci i wybrać jedną z ośmiu aktywności: bieganie, kolarstwo, kolarstwo górskie, jazda na rowerze, fitness walking, wędrowanie, chodzenie oraz aktywność ruchowa na wózku inwalidzkim.

Szczegółowe informacje o akcji oraz regulamin dostępne są na kilometrami.pl

23 czerwca rozpocznie się pierwszy z siedmiu dwutygodniowych etapów. Kolejne dystanse, wyznaczane będą wraz z kolejnymi etapami inicjatywy.  Z kolei 15 czerwca br. odbył się MCI Maraton Mazury w Gałkowie, podczas którego T-Mobile Polska zainaugurowało akcję „Pomoc Mierzona Kilometrami”, której partnerami są: telewizja TVN, Radio Zet, Grupa Onet, Endomondo oraz firma Samsung.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.