Aplikacja Endomondo w akcji społecznej T-Mobile

Aplikacja Endomondo w akcji społecznej T-Mobile

Brief.pl / Technologie

Ruszyła akcja społeczna „Pomoc Mierzona Kilometrami” organizowana przez T-Mobile Polska. Za pośrednictwem aplikacji Endomondo każdy może do niej dołączyć, a operator zamieni pokonane kilometry na środki finansowe, które przekaże podopiecznym Fundacji TVN Nie jesteś sam.

-

Firma zadeklarowała, że przeznaczy na ten cel nawet 1 mln zł, jeśli uczestnicy akcji w kolejnych jej etapach zdołają przemierzyć założone przez organizatora pule kilometrów. W pierwszym, rozgrzewkowym etapie jest to milion km, za który T-Mobile przekaże 50 tys. zł na rzecz dzieci.

Aby wziąć udział w akcji, należy włączyć bezpłatną aplikację Endomondo na smartfonie w dowolnej sieci i wybrać jedną z ośmiu aktywności: bieganie, kolarstwo, kolarstwo górskie, jazda na rowerze, fitness walking, wędrowanie, chodzenie oraz aktywność ruchowa na wózku inwalidzkim.

Szczegółowe informacje o akcji oraz regulamin dostępne są na kilometrami.pl

23 czerwca rozpocznie się pierwszy z siedmiu dwutygodniowych etapów. Kolejne dystanse, wyznaczane będą wraz z kolejnymi etapami inicjatywy.  Z kolei 15 czerwca br. odbył się MCI Maraton Mazury w Gałkowie, podczas którego T-Mobile Polska zainaugurowało akcję „Pomoc Mierzona Kilometrami”, której partnerami są: telewizja TVN, Radio Zet, Grupa Onet, Endomondo oraz firma Samsung.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.