Aplikacja Endomondo w akcji społecznej T-Mobile

Aplikacja Endomondo w akcji społecznej T-Mobile

Brief.pl / Technologie

Ruszyła akcja społeczna „Pomoc Mierzona Kilometrami” organizowana przez T-Mobile Polska. Za pośrednictwem aplikacji Endomondo każdy może do niej dołączyć, a operator zamieni pokonane kilometry na środki finansowe, które przekaże podopiecznym Fundacji TVN Nie jesteś sam.

-

Firma zadeklarowała, że przeznaczy na ten cel nawet 1 mln zł, jeśli uczestnicy akcji w kolejnych jej etapach zdołają przemierzyć założone przez organizatora pule kilometrów. W pierwszym, rozgrzewkowym etapie jest to milion km, za który T-Mobile przekaże 50 tys. zł na rzecz dzieci.

Aby wziąć udział w akcji, należy włączyć bezpłatną aplikację Endomondo na smartfonie w dowolnej sieci i wybrać jedną z ośmiu aktywności: bieganie, kolarstwo, kolarstwo górskie, jazda na rowerze, fitness walking, wędrowanie, chodzenie oraz aktywność ruchowa na wózku inwalidzkim.

Szczegółowe informacje o akcji oraz regulamin dostępne są na kilometrami.pl

23 czerwca rozpocznie się pierwszy z siedmiu dwutygodniowych etapów. Kolejne dystanse, wyznaczane będą wraz z kolejnymi etapami inicjatywy.  Z kolei 15 czerwca br. odbył się MCI Maraton Mazury w Gałkowie, podczas którego T-Mobile Polska zainaugurowało akcję „Pomoc Mierzona Kilometrami”, której partnerami są: telewizja TVN, Radio Zet, Grupa Onet, Endomondo oraz firma Samsung.

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.