Aplikacja Endomondo w akcji społecznej T-Mobile

Aplikacja Endomondo w akcji społecznej T-Mobile

Brief.pl / Technologie

Ruszyła akcja społeczna „Pomoc Mierzona Kilometrami” organizowana przez T-Mobile Polska. Za pośrednictwem aplikacji Endomondo każdy może do niej dołączyć, a operator zamieni pokonane kilometry na środki finansowe, które przekaże podopiecznym Fundacji TVN Nie jesteś sam.

-

Firma zadeklarowała, że przeznaczy na ten cel nawet 1 mln zł, jeśli uczestnicy akcji w kolejnych jej etapach zdołają przemierzyć założone przez organizatora pule kilometrów. W pierwszym, rozgrzewkowym etapie jest to milion km, za który T-Mobile przekaże 50 tys. zł na rzecz dzieci.

Aby wziąć udział w akcji, należy włączyć bezpłatną aplikację Endomondo na smartfonie w dowolnej sieci i wybrać jedną z ośmiu aktywności: bieganie, kolarstwo, kolarstwo górskie, jazda na rowerze, fitness walking, wędrowanie, chodzenie oraz aktywność ruchowa na wózku inwalidzkim.

Szczegółowe informacje o akcji oraz regulamin dostępne są na kilometrami.pl

23 czerwca rozpocznie się pierwszy z siedmiu dwutygodniowych etapów. Kolejne dystanse, wyznaczane będą wraz z kolejnymi etapami inicjatywy.  Z kolei 15 czerwca br. odbył się MCI Maraton Mazury w Gałkowie, podczas którego T-Mobile Polska zainaugurowało akcję „Pomoc Mierzona Kilometrami”, której partnerami są: telewizja TVN, Radio Zet, Grupa Onet, Endomondo oraz firma Samsung.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.