Jury konkursu Welcome 2013

Jury konkursu Welcome 2013

Brief for Poland / Ludzie

Poniżej przedstawiamy skład jury Konkursu Welcome 2013. To oni zdecydują, kto 25 czerwca 2013 na Stadionie Narodowym odbierze statuetki Trójkąta Efektywności Briefu.

-

Skład jury Konkursu Welcome 2013

- Leszek Stafiej (przewodniczący jury)
- Marta Hereźniak
- Wojciech Borowski
- Krzysztof Candrowicz
- Janusz Kaniewski
- Leszek Kurnicki
- Paweł Patkowski
- Wojciech Pronobis
- Marek Staniszewski
- Paweł Trochimuk
- Bartłomiej Walas

Sylwetki członków jury zaprezentowane są na stronie Welcome Festivalu

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.