Tour de Pologne z ziemi włoskiej do Polski

Tour de Pologne z ziemi włoskiej do Polski

Brief for Poland / Aktualności

Jednym z prelegentów Welcome Festivalu 2013 będzie Czesław Lang - organizator Tour de Pologne. To człowiek-instytucja oraz medalista prestiżowych imprez kolarskich na świecie. Między innymi - zwycięzca Tour de Pologne w 1980 roku. Teraz sam organizuje słynny kolarski wyścig. Zdaniem niektórych, Lang jest najlepszym ambasadorem marki "Polska" na świecie. Dzięki Tour de Pologne, nasz kraj - przez siedem dni transmisji z imprezy - ma szansę na intensywną promocję poprzez sport.

-

Jak napisał jeden z internautów o poprzednim wyścigu: "Perfekcyjnie przygotowana impreza. Z pewnością duch nic nie robienia nie może złego słowa powiedzieć. Świetna robota panie Czesławie."  Jubileuszowa 70. edycja wyścigu kolarskiego Tour de Pologne odbędzie się w dniach 27 lipca - 3 sierpnia 2013 roku. Na stronie organizatora czytamy, że będzie to najbardziej górzysty wyścig w swojej historii - głównie ze względu na dwa etapy realizowane we włoskich Dolomitach.

Trudności związane z pokonywaniem wspomnianej trasy dobrze zna sam Czesław Lang, którego będziemy mogli posłuchać w drugim dniu Welcome Festivalu, tj. 25 czerwca. Prezentacja, którą przygotował, nosi tytuł: Tour de Pologne. Siedem dni bezpośrednich transmisji z Polski. Jak skutecznie promować kraj poprzez sport.

Tegoroczny Welcome Festival odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie w dniach 24-25 czerwca 2013. Udział w festiwalu jest bezpłatny - po wcześniejszej rejestracji.

Poniżej: Mapy etapów 70. Tour de Pologne

Wyścig kolarski - Tour de Pologne 2013, Czesław Lang

Zachęcamy do zapoznania się z zapowiedziami innych festiwalowych prezentacji oraz debaty: 

"Czechy krainą opowieści"

"Jaka będzie warszawska rotunda?"

"Budowa marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego"

"Atmedia prezentują: telewizja starym nowym medium"

"Debata prezydencka na temat pozyskiwania funduszy"

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.