Statuetki wróciły właśnie z odlewni

Statuetki wróciły właśnie z odlewni

Brief for Poland / Aktualności

Mamy kolejne informacje na temat prac nad statuetkami - Trójkątami Efektywności Briefu, które są nagrodami w Konkursie Welcome 2013. Postacie, które prezentowaliśmy ostatnio na zdjęciach, są już odlane z brązu. Otrzymaliśmy potwierdzenie, że właśnie wróciły z odlewni. W tej chwili poddawane są procesowi patynowania, którego dokładny przebieg jest tajemnicą warsztatu artysty rzeźbiarza - Rafała Frankiewicza.

-

Kolejny etap to osadzenie figurek na kostce granitowej oraz przymocowanie nad ich głowami przezroczystej tafli, na której będzie wyfrezowane logo Welcome Festivalu.

Przypomnijmy, że do laureatów trafią cztery statuetki - Trójkąty Efektywności Briefu - nagrody w Konkursie Welcome 2013. Przygotowuje je Rafał Frankiewicz - absolwent łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Konkurs jest najważniejszym elementem Welcome Festivalu i ma na celu wyłonienie najlepszych projektów w dziedzinie budowania marek miejsc.

Trzy postacie mają symbolizować współpracę następujących podmiotów:

1. Władz miast/regionów/kraju
2. Biznesu lokalnego
3. Profesjonalnej branży marketingowej/uczelni

Tegoroczny Welcome Festival odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie w dniach 24-25 czerwca 2013. Udział w festiwalu jest bezpłatny - po wcześniejszej rejestracji.

Polecamy też: "Trwają prace nad statuetkami na Welcome Festival"

Welcome Festival

Welcome Festival

Welcome Festival

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.