Jak równy z równym

Jak równy z równym

Magazyn / Inspiracje

Jorge Gimeno, prezes zarządu Fundacji Duende, mówi o tym, jak podejść do wyboru partnera z sektora NGO.

-

Kluczowym zagadnieniem jest poznanie oczekiwań swoich oraz partnera, a także oszacowanie jego możliwości. Naszym zdaniem, biznes rzadko widzi korzyść we współpracy z organizacjami, bo brakuje prawdziwej analizy własnych potrzeb. Poprawne ich zdefiniowanie umożliwiłoby spojrzenie na firmę w perspektywie długofalowej i wyznaczenie jej celów, np. na rok, trzy czy dziesięć lat. Warto na początku zadać sobie takie pytania, jak: „Po co mam to robić?”, „ Jak mam to robić?”, a na koniec „Z kim?”. Taka analiza często nakierowałaby biznes na współpracę z sektorem pozarządowym.

Przy doborze partnerów warto z pewnością sugerować się wiarygodnością i marką organizacji czy chociażby dotychczas zrealizowanymi przez nią projektami. Duże znaczenie powinny odgrywać takie czynniki, jak jawność, transparentność finansowa czy poziom specjalizacji. Wnikliwa analiza potrzeb wraz z doborem rzetelnego partnera sprawiają, że siadamy do stołu negocjacyjnego jak równy z równym.

:: ::

Zachęcamy do przeczytania wywiadu z Jorgem Gimeno w czerwcowym wydaniu "Briefu".

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.