Jak równy z równym

Jak równy z równym

Magazyn / Inspiracje

Jorge Gimeno, prezes zarządu Fundacji Duende, mówi o tym, jak podejść do wyboru partnera z sektora NGO.

-

Kluczowym zagadnieniem jest poznanie oczekiwań swoich oraz partnera, a także oszacowanie jego możliwości. Naszym zdaniem, biznes rzadko widzi korzyść we współpracy z organizacjami, bo brakuje prawdziwej analizy własnych potrzeb. Poprawne ich zdefiniowanie umożliwiłoby spojrzenie na firmę w perspektywie długofalowej i wyznaczenie jej celów, np. na rok, trzy czy dziesięć lat. Warto na początku zadać sobie takie pytania, jak: „Po co mam to robić?”, „ Jak mam to robić?”, a na koniec „Z kim?”. Taka analiza często nakierowałaby biznes na współpracę z sektorem pozarządowym.

Przy doborze partnerów warto z pewnością sugerować się wiarygodnością i marką organizacji czy chociażby dotychczas zrealizowanymi przez nią projektami. Duże znaczenie powinny odgrywać takie czynniki, jak jawność, transparentność finansowa czy poziom specjalizacji. Wnikliwa analiza potrzeb wraz z doborem rzetelnego partnera sprawiają, że siadamy do stołu negocjacyjnego jak równy z równym.

:: ::

Zachęcamy do przeczytania wywiadu z Jorgem Gimeno w czerwcowym wydaniu "Briefu".

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.