Jak równy z równym

Jak równy z równym

Magazyn / Inspiracje

Jorge Gimeno, prezes zarządu Fundacji Duende, mówi o tym, jak podejść do wyboru partnera z sektora NGO.

-

Kluczowym zagadnieniem jest poznanie oczekiwań swoich oraz partnera, a także oszacowanie jego możliwości. Naszym zdaniem, biznes rzadko widzi korzyść we współpracy z organizacjami, bo brakuje prawdziwej analizy własnych potrzeb. Poprawne ich zdefiniowanie umożliwiłoby spojrzenie na firmę w perspektywie długofalowej i wyznaczenie jej celów, np. na rok, trzy czy dziesięć lat. Warto na początku zadać sobie takie pytania, jak: „Po co mam to robić?”, „ Jak mam to robić?”, a na koniec „Z kim?”. Taka analiza często nakierowałaby biznes na współpracę z sektorem pozarządowym.

Przy doborze partnerów warto z pewnością sugerować się wiarygodnością i marką organizacji czy chociażby dotychczas zrealizowanymi przez nią projektami. Duże znaczenie powinny odgrywać takie czynniki, jak jawność, transparentność finansowa czy poziom specjalizacji. Wnikliwa analiza potrzeb wraz z doborem rzetelnego partnera sprawiają, że siadamy do stołu negocjacyjnego jak równy z równym.

:: ::

Zachęcamy do przeczytania wywiadu z Jorgem Gimeno w czerwcowym wydaniu "Briefu".

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.