Ostatni moment zapisów do Szkoły Letniej ONZ

Ostatni moment zapisów do Szkoły Letniej ONZ

Brief.pl / CSR

ONZ (United Nations Alliance of Civilizations) oraz EF Education First realizują wspólnie projekt, w ramach którego Polacy między 18 a 35 rokiem życia mogą znaleźć się pośród 100 osób z całego świata, które spotkają się w Nowym Jorku, aby rozmawiać o globalnych wyzwaniach w kontekście kulturowej i religijnej różnorodności.

-

Wydarzenie odbędzie się w ramach Szkoły Letniej organizowanej przez ONZ (UNAOC) oraz firmy EF Education First, która jest sponsorem wydarzenia, dzięki czemu uczestnictwo w UNAOC-EF Summer School jest bezpłatne.

Osoby zainteresowane udziałem w tegorocznej Szkole Letniej mogą do jutra (15 czerwca br.) składać wnioski poprzez stronę www.unaocefsummerschool.org Ważnym atutem, zwiększającym szansę podczas rekrutacji, jest społeczna działalność kandydata - np. w organizacji non-profit, jako przedsiębiorca społeczny, bloger itp.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.