Ostatni moment zapisów do Szkoły Letniej ONZ

Ostatni moment zapisów do Szkoły Letniej ONZ

Brief.pl / CSR

ONZ (United Nations Alliance of Civilizations) oraz EF Education First realizują wspólnie projekt, w ramach którego Polacy między 18 a 35 rokiem życia mogą znaleźć się pośród 100 osób z całego świata, które spotkają się w Nowym Jorku, aby rozmawiać o globalnych wyzwaniach w kontekście kulturowej i religijnej różnorodności.

-

Wydarzenie odbędzie się w ramach Szkoły Letniej organizowanej przez ONZ (UNAOC) oraz firmy EF Education First, która jest sponsorem wydarzenia, dzięki czemu uczestnictwo w UNAOC-EF Summer School jest bezpłatne.

Osoby zainteresowane udziałem w tegorocznej Szkole Letniej mogą do jutra (15 czerwca br.) składać wnioski poprzez stronę www.unaocefsummerschool.org Ważnym atutem, zwiększającym szansę podczas rekrutacji, jest społeczna działalność kandydata - np. w organizacji non-profit, jako przedsiębiorca społeczny, bloger itp.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.