Torebki Goshico wyróżnione w Brukseli

Torebki Goshico wyróżnione w Brukseli

Brief for Poland / Aktualności

Torebki firmy Goshico, konsola z kolekcji Astralony autorstwa projektantki Joanny Bylickiej, porcelanowe figurki z Fabryki Porcelany AS Ćmielów oraz szklane lampy zaprojektowane przez Jeremiego Nagrabeckiego zostały wyróżnione na wystawie polskich produktów i nowoczesnego wzornictwa przemysłowego „Designed in Poland” w Brukseli.

-

8 czerwca br. zakończyła się wystawa polskich produktów i nowoczesnego wzornictwa przemysłowego „Designed in Poland”, prezentowana w galerii handlowej „Woluwe Shopping Center” w Brukseli.

Na wystawie oglądać można było nowoczesne projekty polskiego wzornictwa przemysłowego i sztuki użytkowej - meble, lampy, odzież, biżuterię, torebki, szkło artystyczne i użytkowe, porcelanę, ceramikę i inne elementy wyposażenia wnętrz. Wystawę odwiedziło ok. 15 000 zwiedzających.

W konkursie na najciekawszy, zdaniem zwiedzających, eksponat wystawy pierwsze miejsce zdobyła kolekcja torebek firmy Goshico, wykonywanych ręcznie z filcu według projektu Małgorzaty Kotlonek. Projektantka otrzyma także nagrodę specjalną prezesa zarządu Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych.

Drugie miejsce w konkursie zajęli ex quo: konsola z kolekcji Astralony autorstwa projektantki Joanny Bylickiej oraz kolekcja porcelanowych figurek z Fabryki Porcelany AS Ćmielów.

II miejsce: konsola z kolekcji ASTRALONY, projekt Joanna Bylicka II miejsce: Sowa z Fabryki Porcelany AS Ćmielów

Na trzecim miejscu uplasowały się szklane lampy zaprojektowane przez Jeremiego Nagrabeckiego.

III miejsce: szklana lampa, projekt Jeremi Nagrabecki

Wystawa zorganizowana została przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych we współpracy z Wydziałem Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Brukseli.

Źródło: PAIiIZ

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.