PRotony 2013 rozdane

PRotony  2013 rozdane

Brief.pl / Patronaty

PRotony to doroczne nagrody dla branży PR przyznawane przez redakcję PRoto.pl pod patronatem „Briefu”. Gala 12 czerwca zakończyła siódmą edycję konkursu.

-

W kategorii Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR nagrody ex aequo odebrali dr Monika Kaczmarek-Śliwińska i profesor Ryszard Ławniczak.

PRotona 2013 w kategorii Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub administracji odebrała Monika Dziekan z Teatru Kamienica.

Zwycięzcą w kategorii Osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji został zespół Marta Samborska i Patrycja Rzucidło-Zając z fundacji Rak’n’Roll.

W skategorii Osoba/zespół w firmie PR-owskiej zywciężył Sebastian Hejnowski z Ciszewski MSL

W kategorii Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji zwyciężył Rafał Kisielewski z Jeronimo Martins Polska.

W kategorii Rzecznik prasowy zwyciężył Sebastian Tołwiński z Grupy Żywiec.

W kategorii Debiut w PR najwięcej głosów zdobyła Joanna Czechowska z Fujifilm Polska.

W kategorii Nagroda publiczności zwyciężyła Monika Marta Przybysz z Uniwersytetu Stefana Wyszyńskiego.

W kategorii PRoton Teraz Polska nie przyznano nagrody, przyznano natomiast wyróżnienie dla Łódzkiej Strefy Ekonomicznej. Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego w tym roku współpracowała przy konkursie po raz pierwszy.

PRotony 2013 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.