PRotony 2013 rozdane

PRotony  2013 rozdane

Brief.pl / Patronaty

PRotony to doroczne nagrody dla branży PR przyznawane przez redakcję PRoto.pl pod patronatem „Briefu”. Gala 12 czerwca zakończyła siódmą edycję konkursu.

-

W kategorii Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR nagrody ex aequo odebrali dr Monika Kaczmarek-Śliwińska i profesor Ryszard Ławniczak.

PRotona 2013 w kategorii Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub administracji odebrała Monika Dziekan z Teatru Kamienica.

Zwycięzcą w kategorii Osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji został zespół Marta Samborska i Patrycja Rzucidło-Zając z fundacji Rak’n’Roll.

W skategorii Osoba/zespół w firmie PR-owskiej zywciężył Sebastian Hejnowski z Ciszewski MSL

W kategorii Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji zwyciężył Rafał Kisielewski z Jeronimo Martins Polska.

W kategorii Rzecznik prasowy zwyciężył Sebastian Tołwiński z Grupy Żywiec.

W kategorii Debiut w PR najwięcej głosów zdobyła Joanna Czechowska z Fujifilm Polska.

W kategorii Nagroda publiczności zwyciężyła Monika Marta Przybysz z Uniwersytetu Stefana Wyszyńskiego.

W kategorii PRoton Teraz Polska nie przyznano nagrody, przyznano natomiast wyróżnienie dla Łódzkiej Strefy Ekonomicznej. Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego w tym roku współpracowała przy konkursie po raz pierwszy.

PRotony 2013 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.