PRotony 2013 rozdane

PRotony  2013 rozdane

Brief.pl / Patronaty

PRotony to doroczne nagrody dla branży PR przyznawane przez redakcję PRoto.pl pod patronatem „Briefu”. Gala 12 czerwca zakończyła siódmą edycję konkursu.

-

W kategorii Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR nagrody ex aequo odebrali dr Monika Kaczmarek-Śliwińska i profesor Ryszard Ławniczak.

PRotona 2013 w kategorii Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub administracji odebrała Monika Dziekan z Teatru Kamienica.

Zwycięzcą w kategorii Osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji został zespół Marta Samborska i Patrycja Rzucidło-Zając z fundacji Rak’n’Roll.

W skategorii Osoba/zespół w firmie PR-owskiej zywciężył Sebastian Hejnowski z Ciszewski MSL

W kategorii Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji zwyciężył Rafał Kisielewski z Jeronimo Martins Polska.

W kategorii Rzecznik prasowy zwyciężył Sebastian Tołwiński z Grupy Żywiec.

W kategorii Debiut w PR najwięcej głosów zdobyła Joanna Czechowska z Fujifilm Polska.

W kategorii Nagroda publiczności zwyciężyła Monika Marta Przybysz z Uniwersytetu Stefana Wyszyńskiego.

W kategorii PRoton Teraz Polska nie przyznano nagrody, przyznano natomiast wyróżnienie dla Łódzkiej Strefy Ekonomicznej. Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego w tym roku współpracowała przy konkursie po raz pierwszy.

PRotony 2013 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.