Hejnowski z nagrodą na gali Protony 2013

Hejnowski z nagrodą na gali Protony 2013

Brief.pl / Ludzie

Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski MSL i COO MSLGroup Poland, został nagrodzony w kategorii „Osoba/zespół w firmie PR-owskiej” w konkursie branży public relations - Protony 2013 .

-

Wyboru zwycięzców spośród 181 zgłoszeń w siedmiu kategoriach dokonało jury złożone z ponad dwustu członków Akademii Ekspertów Public Relations, która przyznała Hejnowskiemu nagrodę „za dynamiczny rozwój agencji Ciszewski MSL, aktywne uczestnictwo w życiu branży oraz zaangażowanie w rozwój i profesjonalizację branży PR.”

Sebastian Hejnowski odebrał statuetkę z rąk Jerzego Ciszewskieg - prezesa MSLGroup Poland i laureata zeszłorocznej edycji konkursu w tej samej kategorii.

Hejnowski posiada ponad 10-letnie doświadczenie w public relations. Jest ekspertem w komunikacji brandowej, korporacyjnej i kryzysowej, public affairs oraz CSR. W 2012 roku jego strategicznym osiągnięciem było zapewnienie stabilizacji oraz dalszego rozwoju agencji po sfinalizowaniu transakcji przejęcia spółek Ciszewski przez Grupę Publicis. W lipcu 2012 roku polski oddział MSLGroup stał się hubem na region CEE, koordynując lokalnie prace w Europie Środkowo – Wschodniej.

Informację o laureatach w pozostałych kategoriach można znaleźć w dziale Patronaty

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.