Budowa marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego

Budowa marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego

Brief for Poland / Aktualności

Wczoraj wspominaliśmy o tym, że Welcome Festival jest dobrą okazją do wymiany doświadczeń z naszymi czeskimi sąsiadami. Dzisiaj chcemy zwrócić uwagę na kolejną prezentację, która podejmuje tematykę międzynarodową. Tym razem chodzi o doświadczenia polsko-niemieckie oraz budowę marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego w oparciu o dziedzictwo poprzemysłowe.

-

Na prelekcję Adama Hajdugi z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, zatytułowaną: Kooperacja festiwali "ExtraSchicht" i "Industriada". Budowa marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego w oparciu o dziedzictwo poprzemysłowe zapraszamy w pierwszym dniu festiwalu, tj. 24 czerwca.

Tegoroczny Welcome Festival odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie w dniach 24-25 czerwca 2013. Udział w festiwalu jest bezpłatny - po wcześniejszej rejestracji.

Polecamy również: "Czechy krainą opowieści"

Industriada

 

http://www.brief.pl/artykul,453,czechy_kraina_opowiesci.html

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.