Budowa marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego

Budowa marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego

Brief for Poland / Aktualności

Wczoraj wspominaliśmy o tym, że Welcome Festival jest dobrą okazją do wymiany doświadczeń z naszymi czeskimi sąsiadami. Dzisiaj chcemy zwrócić uwagę na kolejną prezentację, która podejmuje tematykę międzynarodową. Tym razem chodzi o doświadczenia polsko-niemieckie oraz budowę marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego w oparciu o dziedzictwo poprzemysłowe.

-

Na prelekcję Adama Hajdugi z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, zatytułowaną: Kooperacja festiwali "ExtraSchicht" i "Industriada". Budowa marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego w oparciu o dziedzictwo poprzemysłowe zapraszamy w pierwszym dniu festiwalu, tj. 24 czerwca.

Tegoroczny Welcome Festival odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie w dniach 24-25 czerwca 2013. Udział w festiwalu jest bezpłatny - po wcześniejszej rejestracji.

Polecamy również: "Czechy krainą opowieści"

Industriada

 

http://www.brief.pl/artykul,453,czechy_kraina_opowiesci.html

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.