wp - grudzien 2016

Budowa marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego

Budowa marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego

Brief for Poland / Aktualności

Wczoraj wspominaliśmy o tym, że Welcome Festival jest dobrą okazją do wymiany doświadczeń z naszymi czeskimi sąsiadami. Dzisiaj chcemy zwrócić uwagę na kolejną prezentację, która podejmuje tematykę międzynarodową. Tym razem chodzi o doświadczenia polsko-niemieckie oraz budowę marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego w oparciu o dziedzictwo poprzemysłowe.

-

Na prelekcję Adama Hajdugi z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, zatytułowaną: Kooperacja festiwali "ExtraSchicht" i "Industriada". Budowa marki Zagłębia Ruhry i województwa śląskiego w oparciu o dziedzictwo poprzemysłowe zapraszamy w pierwszym dniu festiwalu, tj. 24 czerwca.

Tegoroczny Welcome Festival odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie w dniach 24-25 czerwca 2013. Udział w festiwalu jest bezpłatny - po wcześniejszej rejestracji.

Polecamy również: "Czechy krainą opowieści"

Industriada

 

http://www.brief.pl/artykul,453,czechy_kraina_opowiesci.html

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.