Atmedia prezentują: telewizja starym nowym medium

Atmedia prezentują: telewizja starym nowym medium

Brief for Poland / Aktualności

Atmedia to największe w Polsce biuro reklamy telewizji i nowych mediów. Jako partner merytoryczny Welcome Festivalu, przedstawi krajobraz rynku telewizyjnego w obliczu zmian technologicznych i ewolucji upodobań widzów.

-

Ekspert Atmediów - Bartosz Mielczarski - pokaże na przykładzie wybranych marek, jak się wyróżnić w tzw. hałasie reklamowym, sięgając po nietypowe rozwiązania. Jest specjalistą od akcji niestandardowych i pracuje przede wszystkim przy kampaniach dla regionów oraz urzędów miast. Opowie o następujących sposobach promocji: spotach partnerskich, product placement, tzw. skrzydełkach czy specjalnych spotach reklamowych zwanych morphing logo. Prezentacja zawiera studia przypadków promocji miast, regionów oraz lokalnych marek.

Na prelekcję Bartosza Mielczarskiego zapraszamy drugiego dnia festiwalu, tj. 25 czerwca, w godzinach 11:20-11:40. Więcej informacji o Welcome Festivalu 2013: http://welcomefestival.pl Udział w festiwalu jest bezpłatny - po wcześniejszej rejestracji

Bartosz MielczarskiBartosz Mielczarski - senior sales executive, Atmedia 
Związany  z Atmedia od 2010 r. Początkowo, na stanowisku regional sales executive, był odpowiedzialny za rozwój sprzedaży regionalnej. Aktualnie, senior sales executive, pracuje w zespole zajmującym się niestandardowymi projektami kampanii. Odpowiedzialny za projekty dla Gdyni, Gdańska, woj. dolnośląskiego i warmińsko-mazurskiego. Prelegent na Welcome Festivalu 2012.



 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?