wp - grudzien 2016

Atmedia prezentują: telewizja starym nowym medium

Atmedia prezentują: telewizja starym nowym medium

Brief for Poland / Aktualności

Atmedia to największe w Polsce biuro reklamy telewizji i nowych mediów. Jako partner merytoryczny Welcome Festivalu, przedstawi krajobraz rynku telewizyjnego w obliczu zmian technologicznych i ewolucji upodobań widzów.

-

Ekspert Atmediów - Bartosz Mielczarski - pokaże na przykładzie wybranych marek, jak się wyróżnić w tzw. hałasie reklamowym, sięgając po nietypowe rozwiązania. Jest specjalistą od akcji niestandardowych i pracuje przede wszystkim przy kampaniach dla regionów oraz urzędów miast. Opowie o następujących sposobach promocji: spotach partnerskich, product placement, tzw. skrzydełkach czy specjalnych spotach reklamowych zwanych morphing logo. Prezentacja zawiera studia przypadków promocji miast, regionów oraz lokalnych marek.

Na prelekcję Bartosza Mielczarskiego zapraszamy drugiego dnia festiwalu, tj. 25 czerwca, w godzinach 11:20-11:40. Więcej informacji o Welcome Festivalu 2013: http://welcomefestival.pl Udział w festiwalu jest bezpłatny - po wcześniejszej rejestracji

Bartosz MielczarskiBartosz Mielczarski - senior sales executive, Atmedia 
Związany  z Atmedia od 2010 r. Początkowo, na stanowisku regional sales executive, był odpowiedzialny za rozwój sprzedaży regionalnej. Aktualnie, senior sales executive, pracuje w zespole zajmującym się niestandardowymi projektami kampanii. Odpowiedzialny za projekty dla Gdyni, Gdańska, woj. dolnośląskiego i warmińsko-mazurskiego. Prelegent na Welcome Festivalu 2012.



 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.