Atmedia prezentują: telewizja starym nowym medium

Atmedia prezentują: telewizja starym nowym medium

Brief for Poland / Aktualności

Atmedia to największe w Polsce biuro reklamy telewizji i nowych mediów. Jako partner merytoryczny Welcome Festivalu, przedstawi krajobraz rynku telewizyjnego w obliczu zmian technologicznych i ewolucji upodobań widzów.

-

Ekspert Atmediów - Bartosz Mielczarski - pokaże na przykładzie wybranych marek, jak się wyróżnić w tzw. hałasie reklamowym, sięgając po nietypowe rozwiązania. Jest specjalistą od akcji niestandardowych i pracuje przede wszystkim przy kampaniach dla regionów oraz urzędów miast. Opowie o następujących sposobach promocji: spotach partnerskich, product placement, tzw. skrzydełkach czy specjalnych spotach reklamowych zwanych morphing logo. Prezentacja zawiera studia przypadków promocji miast, regionów oraz lokalnych marek.

Na prelekcję Bartosza Mielczarskiego zapraszamy drugiego dnia festiwalu, tj. 25 czerwca, w godzinach 11:20-11:40. Więcej informacji o Welcome Festivalu 2013: http://welcomefestival.pl Udział w festiwalu jest bezpłatny - po wcześniejszej rejestracji

Bartosz MielczarskiBartosz Mielczarski - senior sales executive, Atmedia 
Związany  z Atmedia od 2010 r. Początkowo, na stanowisku regional sales executive, był odpowiedzialny za rozwój sprzedaży regionalnej. Aktualnie, senior sales executive, pracuje w zespole zajmującym się niestandardowymi projektami kampanii. Odpowiedzialny za projekty dla Gdyni, Gdańska, woj. dolnośląskiego i warmińsko-mazurskiego. Prelegent na Welcome Festivalu 2012.



 

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.