Atmedia prezentują: telewizja starym nowym medium

Atmedia prezentują: telewizja starym nowym medium

Brief for Poland / Aktualności

Atmedia to największe w Polsce biuro reklamy telewizji i nowych mediów. Jako partner merytoryczny Welcome Festivalu, przedstawi krajobraz rynku telewizyjnego w obliczu zmian technologicznych i ewolucji upodobań widzów.

-

Ekspert Atmediów - Bartosz Mielczarski - pokaże na przykładzie wybranych marek, jak się wyróżnić w tzw. hałasie reklamowym, sięgając po nietypowe rozwiązania. Jest specjalistą od akcji niestandardowych i pracuje przede wszystkim przy kampaniach dla regionów oraz urzędów miast. Opowie o następujących sposobach promocji: spotach partnerskich, product placement, tzw. skrzydełkach czy specjalnych spotach reklamowych zwanych morphing logo. Prezentacja zawiera studia przypadków promocji miast, regionów oraz lokalnych marek.

Na prelekcję Bartosza Mielczarskiego zapraszamy drugiego dnia festiwalu, tj. 25 czerwca, w godzinach 11:20-11:40. Więcej informacji o Welcome Festivalu 2013: http://welcomefestival.pl Udział w festiwalu jest bezpłatny - po wcześniejszej rejestracji

Bartosz MielczarskiBartosz Mielczarski - senior sales executive, Atmedia 
Związany  z Atmedia od 2010 r. Początkowo, na stanowisku regional sales executive, był odpowiedzialny za rozwój sprzedaży regionalnej. Aktualnie, senior sales executive, pracuje w zespole zajmującym się niestandardowymi projektami kampanii. Odpowiedzialny za projekty dla Gdyni, Gdańska, woj. dolnośląskiego i warmińsko-mazurskiego. Prelegent na Welcome Festivalu 2012.



 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.