Agent Zbyszek odgadł już ponad 1,4 mln postaci

Agent Zbyszek odgadł już ponad 1,4 mln postaci

Brief.pl / Inspiracje

Kampania PZU "Agenci mocno pomocni", która ruszyła dwa tygodnie temu, stała się jednym z hitów w polskim internecie. W ciągu dwóch tygodni od uruchomienia strony www.mocnopomocni.pl, Agent PZU odgadł już ponad 1,4 mln postaci (stan na 12 czerwca), zadając internautom ponad 50 mln pytań.

-

Stronę kampanii odwiedziło już ponad 550 tys. osób. Dzięki zastosowaniu mechanizmu angażującej i zaskakującej użytkowników gry, średni czas odwiedzin na stronie wyniósł ponad sześć minut. W szczytowych momentach w zabawie uczestniczyło jednocześnie 5 tys. graczy. 

Sukces kampanii oparty jest przede wszystkim o media społecznościowe, które skłaniają kolejnych użytkowników do wypróbowania możliwości Agenta Zbyszka. Na Facebooku pojawiło się ponad 40 tys. interakcji z hasłem "mocnopomocni". Na Twitterze – serwisie o wciąż niewielkim zasięgu tag #mocnopomocni przez kilka dni z rzędu utrzymywał się na liście trendów w Polsce. Liczba tweetów z frazą lub tagiem mocnopomocni przekroczyła 5 tys. Kampania PZU "Agenci mocno pomocni" osiągnęła jeden z najlepszych oddźwięków związanych z kampanią reklamową na polskim Twitterze.

- Działania na Twitterze, jak również na Facebooku nie były wspierane kampanią reklamową. Udało nam się osiągnąć zaangażowanie użytkowników, a o to dziś coraz trudniej - mówi Marta Życińska, dyrektor biura marketingu PZU.

Wśród najbardziej popularnych, odgadywanych postaci są m.in.: Justin Bieber, "Twoja mama’", "Przyjaciel’" Doda, Michael Jackson, Harry Porrer, Kuba Wojewódzki, Bartosz Kurek, Angelina Jolie, Lionel Messi, Christiano Ronaldo i Robert Lewandowski.

Gra wspierana jest zasięgową kampanią odsłonową na czołowych portalach internetowych.

Kampanię online przygotował VML Poland (do niedawna Pride&Glory).

Strona www.mocnopomocni.pl jest elementem kampanii, której celem jest pokazanie klientom, że agenci PZU są pomocni i można na nich polegać.

Niestety Agent Zbyszek nie odgadł zapytania redakcji "Brief", dotyczącego osoby Grzegorza Kiszluka.

A jak Wam podoba się kampania PZU?

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?