Agent Zbyszek odgadł już ponad 1,4 mln postaci

Agent Zbyszek odgadł już ponad 1,4 mln postaci

Brief.pl / Inspiracje

Kampania PZU "Agenci mocno pomocni", która ruszyła dwa tygodnie temu, stała się jednym z hitów w polskim internecie. W ciągu dwóch tygodni od uruchomienia strony www.mocnopomocni.pl, Agent PZU odgadł już ponad 1,4 mln postaci (stan na 12 czerwca), zadając internautom ponad 50 mln pytań.

-

Stronę kampanii odwiedziło już ponad 550 tys. osób. Dzięki zastosowaniu mechanizmu angażującej i zaskakującej użytkowników gry, średni czas odwiedzin na stronie wyniósł ponad sześć minut. W szczytowych momentach w zabawie uczestniczyło jednocześnie 5 tys. graczy. 

Sukces kampanii oparty jest przede wszystkim o media społecznościowe, które skłaniają kolejnych użytkowników do wypróbowania możliwości Agenta Zbyszka. Na Facebooku pojawiło się ponad 40 tys. interakcji z hasłem "mocnopomocni". Na Twitterze – serwisie o wciąż niewielkim zasięgu tag #mocnopomocni przez kilka dni z rzędu utrzymywał się na liście trendów w Polsce. Liczba tweetów z frazą lub tagiem mocnopomocni przekroczyła 5 tys. Kampania PZU "Agenci mocno pomocni" osiągnęła jeden z najlepszych oddźwięków związanych z kampanią reklamową na polskim Twitterze.

- Działania na Twitterze, jak również na Facebooku nie były wspierane kampanią reklamową. Udało nam się osiągnąć zaangażowanie użytkowników, a o to dziś coraz trudniej - mówi Marta Życińska, dyrektor biura marketingu PZU.

Wśród najbardziej popularnych, odgadywanych postaci są m.in.: Justin Bieber, "Twoja mama’", "Przyjaciel’" Doda, Michael Jackson, Harry Porrer, Kuba Wojewódzki, Bartosz Kurek, Angelina Jolie, Lionel Messi, Christiano Ronaldo i Robert Lewandowski.

Gra wspierana jest zasięgową kampanią odsłonową na czołowych portalach internetowych.

Kampanię online przygotował VML Poland (do niedawna Pride&Glory).

Strona www.mocnopomocni.pl jest elementem kampanii, której celem jest pokazanie klientom, że agenci PZU są pomocni i można na nich polegać.

Niestety Agent Zbyszek nie odgadł zapytania redakcji "Brief", dotyczącego osoby Grzegorza Kiszluka.

A jak Wam podoba się kampania PZU?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.