Agent Zbyszek odgadł już ponad 1,4 mln postaci

Agent Zbyszek odgadł już ponad 1,4 mln postaci

Brief.pl / Inspiracje

Kampania PZU "Agenci mocno pomocni", która ruszyła dwa tygodnie temu, stała się jednym z hitów w polskim internecie. W ciągu dwóch tygodni od uruchomienia strony www.mocnopomocni.pl, Agent PZU odgadł już ponad 1,4 mln postaci (stan na 12 czerwca), zadając internautom ponad 50 mln pytań.

-

Stronę kampanii odwiedziło już ponad 550 tys. osób. Dzięki zastosowaniu mechanizmu angażującej i zaskakującej użytkowników gry, średni czas odwiedzin na stronie wyniósł ponad sześć minut. W szczytowych momentach w zabawie uczestniczyło jednocześnie 5 tys. graczy. 

Sukces kampanii oparty jest przede wszystkim o media społecznościowe, które skłaniają kolejnych użytkowników do wypróbowania możliwości Agenta Zbyszka. Na Facebooku pojawiło się ponad 40 tys. interakcji z hasłem "mocnopomocni". Na Twitterze – serwisie o wciąż niewielkim zasięgu tag #mocnopomocni przez kilka dni z rzędu utrzymywał się na liście trendów w Polsce. Liczba tweetów z frazą lub tagiem mocnopomocni przekroczyła 5 tys. Kampania PZU "Agenci mocno pomocni" osiągnęła jeden z najlepszych oddźwięków związanych z kampanią reklamową na polskim Twitterze.

- Działania na Twitterze, jak również na Facebooku nie były wspierane kampanią reklamową. Udało nam się osiągnąć zaangażowanie użytkowników, a o to dziś coraz trudniej - mówi Marta Życińska, dyrektor biura marketingu PZU.

Wśród najbardziej popularnych, odgadywanych postaci są m.in.: Justin Bieber, "Twoja mama’", "Przyjaciel’" Doda, Michael Jackson, Harry Porrer, Kuba Wojewódzki, Bartosz Kurek, Angelina Jolie, Lionel Messi, Christiano Ronaldo i Robert Lewandowski.

Gra wspierana jest zasięgową kampanią odsłonową na czołowych portalach internetowych.

Kampanię online przygotował VML Poland (do niedawna Pride&Glory).

Strona www.mocnopomocni.pl jest elementem kampanii, której celem jest pokazanie klientom, że agenci PZU są pomocni i można na nich polegać.

Niestety Agent Zbyszek nie odgadł zapytania redakcji "Brief", dotyczącego osoby Grzegorza Kiszluka.

A jak Wam podoba się kampania PZU?

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?