FOB pomaga zidentyfikować interesariuszy

FOB pomaga zidentyfikować interesariuszy

Brief.pl / CSR

Forum Odpowiedzialnego Biznesu uruchomiło stronę Interesariusze.pl - wortal dla firm do budowania relacji i prowadzenia dialogu z jednostkami i grupami, które mają duże znaczenie w funkcjonowaniu firmy.

-

Narzędzie ma pomóc przedsiębiorcom właściwie zdefiniować zależności i potrzeby swoich pracowników, dostawców, konsumentów oraz partnerów społecznych oraz poznać najlepsze praktyki w tym zakresie.

- Wortal Interesariusze.pl jest połączeniem doświadczeń think-and-do-tanka jakim jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firm-liderów społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce, które są partnerami strategicznymi FOB-u. Stworzyliśmy miejsce, w którym gromadzone są informacje i wszystkie elementy potrzebne do budowy efektywnego dialogu firm z jednostkami i grupami, które mają duże znaczenie w funkcjonowaniu firmy. Dobre praktyki zgromadzone na portalu są bazą, z której może skorzystać każde polskie przedsiębiorstwo tworząc swoja strategię – mówi Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Treści wortalu powstały w wyniku prac grupy roboczej w ramach Programu Partnerstwa Forum Odpowiedzialnego Biznesu z firmami. Wortal dostępny jest także w angielskiej wersji językowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.