Powstaje Dom Zeroenergetyczny

Powstaje Dom Zeroenergetyczny

Brief.pl / CSR

W podwarszawskim Józefowie wmurowano kamień węgielny pod budowę Domu Zeroenergetycznego Green Power prowadzoną zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa

-

Prace nad projektem Domu Zeroenergetycznego Green Power trwały ponad rok. W tym czasie uzgadniano kwestie dotyczące konstrukcji i instalacji budynku tak, aby powstały obiekt pozwolił na zdobycie możliwie dużego doświadczenia dla następnych inwestorów.

W efekcie powstał piętrowy budynek, w którym parter zbudowany będzie w technologii murowej, a piętro w szkielecie stalowym. Za przygotowanie ciepłej wody użytkowej odpowiedzialna będzie turbina wiatrowa, a ogrzewanie zapewni sufitowy system promiennikowy, połączony w niektórych pomieszczeniach z ogrzewaniem podłogowym. Szczelna i niezwykle ciepła konstrukcja pozwoli na maksymalne ograniczenie strat ciepła, przez co znacząco zmniejszy się zapotrzebowanie na energię potrzebną do ogrzewania i chłodzenia budynku.

Idea Green Power jest efektem współpracy takich firm, jak: ZCB Owczary, Zehnder, Selena, Rockwool, Oknoplast, Ekoklinkier, Fermacell, Lindab, Matizol, Schöck, Ustm, Boryszew ERG, Aquael, Onninen, Kopos, AFRISO, GroundTherm, Pfleiderer, Tyvek, Izodom 2000 Polska, Cemex Polska, Stropex, VBH, Winkhaus, Atrium System, Dubiel Vitrum, Bekaert, Leovac, Sonel, Termocent, RDbud i Alpol.

- Świat idzie do przodu, a wraz z nim zwiększa się nasze zapotrzebowanie na energię. Jednak nie możemy zapominać, że jej pozyskanie wiąże się często z degradacją środowiska naturalnego w stopniu, który trudno będzie zrównoważyć innymi działaniami. Dlatego zacznijmy budować i mieszkać mądrze, pamiętając nie tylko o własnym komforcie, ale także o wpływie, jaki wywieramy na otaczającą nas przyrodę. Właśnie tym poczuciem odpowiedzialności kierowaliśmy się inicjując projekt Green Power i zapraszając do współpracy tak znakomite firmy – mówi Ryszard Piotrowski, autor koncepcji projektu Green Power.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.