wp - grudzien 2016

HBO i wampiry - nietypowa akcja poboru krwi

HBO i wampiry - nietypowa akcja poboru krwi

Brief.pl / Inspiracje

W piątek, 14 czerwca, w Światowym Dniu Krwiodawcy, w centrum Warszawy odbędzie się nietypowa akcja poboru krwi. Tego dnia pod Pałacem Kultury i Nauki stanie autobus Wojskowego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, a w jego przedsionku uczestnicy akcji będą mogli przenieść się w scenerię serialu HBO "Czysta krew".

-

W godzinach od 9.00 do 17.00 każdy chętny będzie mógł oddać krew, a osoby, które wezmą udział w akcji, otrzymają pakiet gadżetów związanych z serialem. Przedsionek autobusu będzie zaaranżowany w stylu, znanego z serialu "Czysta krew", baru "Fangtasia". Bar - będący ulubionym miejscem spotkań wampirów - będzie pełnił rolę poczekalni dla krwiodawców.

W akcji oddawania krwi mogą uczestniczyć osoby pełnoletnie. Na miejscu będzie można także wykonać wampiryczny makijaż oraz zrobić sobie zdjęcie z obecnymi na miejscu wampirami.

Akcja została zainspirowana premierą nowego sezonu serialu HBO "Czysta krew", która odbędzie się 17 czerwca. Głównymi bohaterami serialu są wampiry, które dzięki opracowaniu receptury sztucznej krwi stały się pełnoprawnymi członkami społeczeństwa.

Więcej informacji na: https://www.facebook.com/czystakrew

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.