Fotoreportaże ze „Świata” na aukcji

Fotoreportaże ze „Świata” na aukcji

Brief.pl / Aktualności

20 czerwca br. będzie można licytować 128 zdjęć polskich fotoreporterów z tygodnika „Świat”. To limitowane edycje oznaczone wspólnie przez Muzeum Narodowe w Warszawie oraz dom aukcyjny Desę Unicum – organizatorów wydarzenia.

-

Pod młotek pójdzie wybór czarno-białych prac trzech fotografów: Władysława Sławnego, współzałożyciela i pierwszego szefa działu fotograficznego czasopisma oraz Jana Kosidowskiego i Wiesława Prażucha. Zdjęcia dokumentują życie codzienne i polityczne Polski w latach 1951-1969.

Z limitowanych edycji w liczbie trzech, pięciu lub siedmiu egzemplarzy, pod młotek 20 czerwca pójdzie po jednym, pierwszym egzemplarzu z każdej edycji.

Ogólnopolski ilustrowany tygodnik społeczno-kulturalny „Świat”, nawiązujący formą i tematyką do amerykańskiego magazynu „Life”, stanowił ważny rozdział historii powojennej fotografii w Polsce. Prezentowane na jego łamach fotoreportaże wpisywały się w nurt europejskiej fotografii inspirowanej dokonaniami członków słynnej grupy Magnum. Jeden z jej założycieli, Henri Cartier-Bresson, znany Władysławowi Sławnemu, gościł w redakcji przy Nowym Świecie 58 dwukrotnie, w 1954 i 1956 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.