TMM Polska zmienia się w Make Sense Media

TMM Polska zmienia się w Make Sense Media

Brief.pl / Aktualności

Agencja marketingu sensorycznego TMM Polska dołączyła do międzynarodowej sieci Make Sense Media Group. Firma będzie się nazywać Make Sense Media.

-

W związku ze zmianami firma dookreśliła swoją główną ofertę produktową:

Make music media, czyli muzyka do miejsc sprzedaży - baza utworów komercyjnych oraz royalty free. Dzięki tej opcji klienci nie muszą odprowadzać składek do Organizacji Zarządzania Prawami Autorskimi.

Make scent media - rozwiązania aromamarketingu, czyli urządzenia do aromatyzacji.

Rozrywka dla dzieci to rozwiązania

Make kids happy media - rozwiązania w miejscu sprzedaży skierowane do dzieci: „domki” z ekranami, na których odtwarzane są najpopularniejsze bajki Disneya i które mogą być obradowane przez klientów.

Make video media, czyli systemy digital signage - usługa wykorzystująca komunikację wizualną i systemy wideo w miejscach sprzedaży.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.