TMM Polska zmienia się w Make Sense Media

TMM Polska zmienia się w Make Sense Media

Brief.pl / Aktualności

Agencja marketingu sensorycznego TMM Polska dołączyła do międzynarodowej sieci Make Sense Media Group. Firma będzie się nazywać Make Sense Media.

-

W związku ze zmianami firma dookreśliła swoją główną ofertę produktową:

Make music media, czyli muzyka do miejsc sprzedaży - baza utworów komercyjnych oraz royalty free. Dzięki tej opcji klienci nie muszą odprowadzać składek do Organizacji Zarządzania Prawami Autorskimi.

Make scent media - rozwiązania aromamarketingu, czyli urządzenia do aromatyzacji.

Rozrywka dla dzieci to rozwiązania

Make kids happy media - rozwiązania w miejscu sprzedaży skierowane do dzieci: „domki” z ekranami, na których odtwarzane są najpopularniejsze bajki Disneya i które mogą być obradowane przez klientów.

Make video media, czyli systemy digital signage - usługa wykorzystująca komunikację wizualną i systemy wideo w miejscach sprzedaży.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.