Czechy krainą opowieści?

Czechy krainą opowieści?

Brief for Poland / Aktualności

Welcome Festival to dobra okazja do wymiany doświadczeń z naszymi czeskimi sąsiadami. W tym roku gościem festiwalu będzie Marek Mráz, strategy and marketing communications director z organizacji CzechTourism. Opowie on o nowej strategii marketingowej, zgodnie z którą Czechy są pozycjonowane jako kraina opowieści. Mają kojarzyć się z miejscem pełnym ciekawych ludzi oraz zabytków i krajobrazów.

-

Zmiany rozpoczęto od pełnego rebrandingu marki kraju. Nowa identyfikacja wizualna Czech ma budzić pozytywne emocje. W sposób nowoczesny i skuteczny ma komunikować to, co najciekawsze w historycznych miastach, nowoczesnych budynkach, krajobrazie i samych zwiedzających.

Szczegóły usłyszymy bezpośrednio od Marka Mráza w trakcie prezentacji "Nowa koncepcja brandingu turystycznego Republiki Czeskiej".

Jego wystąpienie obejmie m.in.:

- wideoprezentację nowego corporate identity,
- próbkę kampanii marketingowej zaplanowanej na 2013,
- oraz prezentację strony internetowej poświęconej poszczególnym opowieściom.

Zapraszamy na tegoroczny Welcome Festival, który odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie w dniach 24-25 czerwca 2013. Udział w festiwalu jest bezpłatny - po wcześniejszej rejestracji.

 

CzechTourism

CzechTourism

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.