W czerwcowym Briefie

W czerwcowym Briefie

Magazyn / Aktualności

Zachęcamy do lektury czerwcowego wydania miesięcznika "Brief" (nr 164/2013), którego tematem głównym jest marketing terytorialny. Omawiamy w nim zagadnienia związane z szeroko rozumianym budowaniem silnych marek miejsc. Takich, które przyczyniają się nie tylko do polepszania wizerunku miast, regionów i krajów, ale także do poprawy jakości życia mieszkańców.

-

Temat numeru: Marketing miejsc

Wywiad z Michałem Olszewskim, zastępcą prezydenta miasta Warszawy, który przeprowadził Grzegorz Kiszluk.

Polska na mapie turystycznej

Jak pokazać markę miejsca?

Ułańska fantazja a biznes - rozmowa z Mikołajem Plackiem, prezesem zarządu Oknoplast

:: ::

W Briefingu m.in.:

Nastolatki już nie lubią Facebooka
Nastroje w branży nie dopisują, czyli przedstawienie wyników dwudziestej szóstej fali badania BriefIndex

 :: ::

W Business Today m.in.:

Sukces tkwi w ryzyku, czyli rozmowa z Dymitrem Głuszczenko - twórcą Kwejk.pl
Jak łączyć sztukę z biznesem? Rozmowa z Bogusławem Deptułą, redaktorem naczelnym magazynu "Art&Business".
Farma Inwencji 2013. Gdzie szukać inspiracji dla przełomowych, nowatorskich rozwiązań?

  :: ::

W Business Services m.in.:

Co gryzie w mobilności? Raport z badania przeprowadzonego przez agencję GoldenSubmarine i TNS Polska.
Badanie efetywności komunikacji.
Recepta na media. Jak miejsce zamieszkania wpływa na konsumpcję mediów?
Społecznościowe źródło informacji. Czy Twitter odbierze pracę rzecznikom prasowym?
Orange ułatwia prowadzenie firmy.

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.