W czerwcowym Briefie

W czerwcowym Briefie

Magazyn / Aktualności

Zachęcamy do lektury czerwcowego wydania miesięcznika "Brief" (nr 164/2013), którego tematem głównym jest marketing terytorialny. Omawiamy w nim zagadnienia związane z szeroko rozumianym budowaniem silnych marek miejsc. Takich, które przyczyniają się nie tylko do polepszania wizerunku miast, regionów i krajów, ale także do poprawy jakości życia mieszkańców.

-

Temat numeru: Marketing miejsc

Wywiad z Michałem Olszewskim, zastępcą prezydenta miasta Warszawy, który przeprowadził Grzegorz Kiszluk.

Polska na mapie turystycznej

Jak pokazać markę miejsca?

Ułańska fantazja a biznes - rozmowa z Mikołajem Plackiem, prezesem zarządu Oknoplast

:: ::

W Briefingu m.in.:

Nastolatki już nie lubią Facebooka
Nastroje w branży nie dopisują, czyli przedstawienie wyników dwudziestej szóstej fali badania BriefIndex

 :: ::

W Business Today m.in.:

Sukces tkwi w ryzyku, czyli rozmowa z Dymitrem Głuszczenko - twórcą Kwejk.pl
Jak łączyć sztukę z biznesem? Rozmowa z Bogusławem Deptułą, redaktorem naczelnym magazynu "Art&Business".
Farma Inwencji 2013. Gdzie szukać inspiracji dla przełomowych, nowatorskich rozwiązań?

  :: ::

W Business Services m.in.:

Co gryzie w mobilności? Raport z badania przeprowadzonego przez agencję GoldenSubmarine i TNS Polska.
Badanie efetywności komunikacji.
Recepta na media. Jak miejsce zamieszkania wpływa na konsumpcję mediów?
Społecznościowe źródło informacji. Czy Twitter odbierze pracę rzecznikom prasowym?
Orange ułatwia prowadzenie firmy.

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.