W czerwcowym Briefie

W czerwcowym Briefie

Magazyn / Aktualności

Zachęcamy do lektury czerwcowego wydania miesięcznika "Brief" (nr 164/2013), którego tematem głównym jest marketing terytorialny. Omawiamy w nim zagadnienia związane z szeroko rozumianym budowaniem silnych marek miejsc. Takich, które przyczyniają się nie tylko do polepszania wizerunku miast, regionów i krajów, ale także do poprawy jakości życia mieszkańców.

-

Temat numeru: Marketing miejsc

Wywiad z Michałem Olszewskim, zastępcą prezydenta miasta Warszawy, który przeprowadził Grzegorz Kiszluk.

Polska na mapie turystycznej

Jak pokazać markę miejsca?

Ułańska fantazja a biznes - rozmowa z Mikołajem Plackiem, prezesem zarządu Oknoplast

:: ::

W Briefingu m.in.:

Nastolatki już nie lubią Facebooka
Nastroje w branży nie dopisują, czyli przedstawienie wyników dwudziestej szóstej fali badania BriefIndex

 :: ::

W Business Today m.in.:

Sukces tkwi w ryzyku, czyli rozmowa z Dymitrem Głuszczenko - twórcą Kwejk.pl
Jak łączyć sztukę z biznesem? Rozmowa z Bogusławem Deptułą, redaktorem naczelnym magazynu "Art&Business".
Farma Inwencji 2013. Gdzie szukać inspiracji dla przełomowych, nowatorskich rozwiązań?

  :: ::

W Business Services m.in.:

Co gryzie w mobilności? Raport z badania przeprowadzonego przez agencję GoldenSubmarine i TNS Polska.
Badanie efetywności komunikacji.
Recepta na media. Jak miejsce zamieszkania wpływa na konsumpcję mediów?
Społecznościowe źródło informacji. Czy Twitter odbierze pracę rzecznikom prasowym?
Orange ułatwia prowadzenie firmy.

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.