Zajlich dyrektorem kreatywnym w San Markos

Zajlich dyrektorem kreatywnym w San Markos

Brief.pl / Ludzie

Piotr Zajlich objął stanowisko creative & strategic director w San Markos. Będzie zarządzał działem kreacji wraz z Andrzejem Kownackim, który awansował na to stanowisko w 2011 roku.

-

W kompetencjach Piotra Zajlicha znajdzie się organizacja pracy kreacji, a także współtworzenie strategii dla agencji oraz klientów.

Zajlich z branżą reklamową jest związany od roku 1995. Pracował m.in. z markami: CU (Aviva), Volvo, Monsanto, Mountain Dew, Era czy Żywiec w takich agencjach, jak: Testardo, DFF (Change), U-boot, a także (9 lat wcześniej) w San Markos. Od 2006 zasiadał w zarządzie Icon Communications. Jest właścicielem kilku brandów w sektorze motoryzacyjnym i FMCG.

::

San Markos, jako niezależna agencja typu full service działa na rynku od ponad 13 lat. Zajmuje się tworzeniem konceptów strategicznych i kreatywnych dla firm/marek, doborem strategii i kanałów komunikacji, kreacją cross media (ATL/BTL + digital) oraz koordynacją i produkcją kampanii.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.