wp - grudzien 2016

Zajlich dyrektorem kreatywnym w San Markos

Zajlich dyrektorem kreatywnym w San Markos

Brief.pl / Ludzie

Piotr Zajlich objął stanowisko creative & strategic director w San Markos. Będzie zarządzał działem kreacji wraz z Andrzejem Kownackim, który awansował na to stanowisko w 2011 roku.

-

W kompetencjach Piotra Zajlicha znajdzie się organizacja pracy kreacji, a także współtworzenie strategii dla agencji oraz klientów.

Zajlich z branżą reklamową jest związany od roku 1995. Pracował m.in. z markami: CU (Aviva), Volvo, Monsanto, Mountain Dew, Era czy Żywiec w takich agencjach, jak: Testardo, DFF (Change), U-boot, a także (9 lat wcześniej) w San Markos. Od 2006 zasiadał w zarządzie Icon Communications. Jest właścicielem kilku brandów w sektorze motoryzacyjnym i FMCG.

::

San Markos, jako niezależna agencja typu full service działa na rynku od ponad 13 lat. Zajmuje się tworzeniem konceptów strategicznych i kreatywnych dla firm/marek, doborem strategii i kanałów komunikacji, kreacją cross media (ATL/BTL + digital) oraz koordynacją i produkcją kampanii.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.