Jak łączyć sztukę z biznesem?

Brief TV / Ludzie

Bogusław Deptuła, redaktor naczelny magazynu "Art&Business", opowiada o łączeniu sztuki z biznesem w czasach transformacji - tuż po 1989 roku i obecnie. Wyjaśnia, jak wygląda polski rynek dóbr luksusowych oraz czy warto inwestować w sztukę. Tłumaczy też, dlaczego internetowe aukcje ze sztuką stają się coraz popularniejsze.

-

- Ceny za polską sztukę są oczywiście dużo niższe, ale ja bym tu widział raczej atut i zachętę dla kolekcjonerów czy biznesmenów, bo to pokazuje, że sztuka nie jest u nas bardzo droga i że warto w nią inwestować - mówi Deptuła.

Tłumaczy, czego konkretnie biznes oczekuje od sztuki, a na co liczą artyści ze strony kolekcjonerów. Deptuła opowiada też, jak popularyzacja internetu i mediów społecznych może wpłynąć na zachowania osób zainteresowanych sztuką i tych inwestujących w nią.

::

Pełna treść wywiadu dostępna jest w czerwcowym wydaniu miesięcznika "Brief" (nr 164/2013)

Bogusław Deptuła - Art&Business, Aneta Nowak - Brief

Magazyn Art&Business

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.